از آنجایی که گربه‌ها در سن چهار ماهگی به توانایی باردار شدن دست می‌یابند، چرخه تولد بالاتری دارند. گربه‌ها هر دو تا سه هفته به گرما می‌روند. گربه در هر بارداری به طور متوسط چهار بچه گربه حمل می‌کند. اما برخی از گربه‌ها حتی ممکن است در یک بارداری تا ۱۲ بچه گربه به دنیا بیاورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چه باشد، همه می‌دانیم چیزی که ماکارونی را به یک غذای خوشمزه تبدیل می‌کند، رنگ قرمز و اشتها آور آن است؛ و البته که ترکیب ادویه‌ها و شل و سفت نبودن و خمیر نبودن رشته‌های ماکارونی را هم باید در نظر داشته باشید.
مدیر عامل توزیع برق استان تهران گفت: بالاترین میزان مصرف برق در کشور ۱۵ مرداد با ۳ هزار و ۷۰۰ مگاوات رقم خورد.
رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان باید توجه داشته باشند که این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه خواهد بود.
یک قایق مسافربری که بیش از حد بارگیری شده بود در نزدیکی جزیره سولاوسی اندونزی واژگون شد که بر اثر آن دست کم ۱۵ نفر کشته و ۱۹ نفر دیگر مفقود شدند.
آتش سوزی در الجزایر شمار زیادی کشته و مصدوم برجای گذاشته است.
در این مقاله قرار است تصاویر دسر‌های شیرینی را با هم مرور کنیم که آن‌قدر زیبا، هنرمندانه و بی‌نقص هستند که حتی تماشای تصاویر آن‌ها هم لذت‌بخش است.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
به دنبال سفر وزیر امور خارجه کشورمان به امارات و رایزنی با مقامات اماراتی، ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: پانزدهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ است.
منابع عبری از انجام 15 عملیات مقاومت فلسطین طی یک هفته اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون ایثارگر ‌و خانواده‌های آنها تحت پوشش بنیاد شهید هستند، گفت: آیین نامه کمک معیشت ابلاغ شد.
شما به عنوان مخاطب این مقاله یا خودتان دارای فرزند هستید که در این صورت احتمالا خواندن این مقاله فقط تعدادی از خاطراتتان را زنده خواهد کرد و یا هنوز طعم پدر یا مادر شدن را نچشیده‌اید که در آن صورت باید یادآوری کنم این مقاله قرار نیست به شما پیام "بچه‌دار شدن بد است" را بدهد.
پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
کمال الدین پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
رئیس پیشین جبهه اصلاحات ایران گفت: ۱۵ نفر اعضای حقیقی جبهه اصلاحات ایران همگی انتخاب شدند و فردا یا پس فردا به صورت رسمی معرفی خواهند شد و مجمع عمومی و انتخابات هیئت رئیسه این جبهه برگزار خواهد شد.
در سال ۱۴۰۱ مجموعاً بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد تومان تزریق نقدینگی از طریق حساب کارگزاری‌ها به بازار سرمایه بوده، که بخش قابل توجهی از آن در ماه‌های آذر و اسفند ۱۴۰۱ صورت پذیرفته است. این رقم برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ به ترتیب مبالغ ۱۵ و ۶۳ هزار میلیارد تومان بوده است.
زرافه‌های تازه متولد شده تقریباً ۶ فوت (۱.۸ متر) قد و ۲۲۰ پوند (۱۰۰ کیلوگرم) وزن دارند. زرافه مادر که تنها پاهایش حدود ۶ فوت طول دارد، ایستاده زایمان می‌کند، بنابراین گوساله باید یک سقوط طولانی به زمین را تجربه کند. شگفتی آنجاست که در عرض یک ساعت پس از زایمان گوساله روی پا‌های خود می‌ایستد.
دو فضانورد چینی روز پنج شنبه یک پیاده روی فضایی ۷ ساعته انجام دادند که در حقیقت نخستین راهپیمایی فضایی در ماموریت «شنژو ۱۵» به حساب  می آید.
مصریان باستان با آسیاب مواد معدنی و ترکیب آن‌ها با دیگر مواد مثل چربی حیوانات برای افزایش چسبندگی و ماندگاری، سایه چشم درست می‌کردند. آن‌ها خود را به رنگ‌های خاصی محدود نمی‌کردند و از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها استفاده می‌کردند.
متهم این پرونده جنایی که فهمید چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارد، درباره ماجرای قتل «محمد – س» گفت: «ف – ک» (همسر مقتول) از بستگان من است که با شوهرش اختلاف شدیدی داشت. آن‌ها ۱۵ سال قبل با هم ازدواج کرده بودند و فرزندی هم نداشتند، اما «ف – ک» به دلیل کتک کاری‌های همسرش و سختی‌هایی که در زندگی می‌کشید از من خواست تا شوهر او را در قبال مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون به قتل برسانم.
WATCH 3 Pro 2022 هوآوی به سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی مجهز شده است. این سیستم به دوچرخه سواران و دوندگان درون شهر امکان ردیابی مکان فعلی خود را می‌دهد. این ساعت هوشمند از عملکرد ECG پشتیبانی خواهد کرد. این عملکرد وضعیت سلامت کاربران که شامل ضربان قلب و سطح فشار خون است را با سرعت و دقت بالا ردیابی می‌کند.
میثم فدایی سرپرست فرابورس ایران عصر دوشنبه در لایوی اینستاگرامی توضیحاتی را در خصوص «حذف حجم مبنا»، «تغییرات در مواجهه با تخلفات معامله‌گران» و «عرضه‌های اولیه» ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ