رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز ارزش‌گذاری نهایی باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای ارائه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب‌تر در این زمینه مربوط به وقتی است که قیمت این بازیکنان در مارکت جهانی مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ همین حالا در لیگ برتر ایران ۱۲ بازیکن هستند که ارزش آن‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود. پذیرش اینکه چنین بازیکنانی حاضر هستند با رقم ۱۵ میلیارد تومان قرارداد ببندند، واقعا عجیب و غریب است.
کاپیتان اسبق آبی‌پوشان گفت: استقلال در رفسنجان بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و با اینکه با یک گل از حریف عقب بود، ولی توانست ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند.
مهدی قایدی در همان دقایق ابتدایی بازی با یک حرکت تکنیکی و جذاب، خط دفاعی پرسپولیس را به هم ریخت.
جدال مقابل سپاهان از ارزش زیادی برای پرسپولیس برخوردار است و مدیران این تیم وعده پرداخت پاداشی ویژه در صورت برتری در این بازی و صدرنشینی دوباره سرخ‌ها را داده‌اند.
جدال مقابل سپاهان از ارزش زیادی برای پرسپولیس برخوردار است و مدیران این تیم وعده پرداخت پاداشی ویژه در صورت برتری در این بازی و صدرنشینی دوباره سرخ‌ها را داده‌اند.
هافبک ملی‌پوش و بااخلاق پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان مدعی شد سه امتیاز ارزش آن را ندارد که مربیان دست به هر کاری بزنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل گهر در ابتدای بازی بهتر بود اما بیرانوند ما در بازی نگه داشت.
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال مشکلی برای همراهی تیمش در داربی ۹۹ پایتخت ندارد.
در شرایطی که در بازی‌های گذشته تنها لوکادیا بازی را برای قرمزها در می‌آورد، این بار شیخ دیابانه پیام‌آور شادی برای سرخپوشان بود تا خارجی‌های خط حمله پرسپولیس ارزش پول خرج شده را داشته باشند
پرسپولیس نیز در قیمت 266 تومان صف فروش است. ارزش بازار پرسپولیس ۲هزار و 853 میلیارد تومان است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با جذب شیخ دیاباته، لیست پرسپولیس برای فصل دشوار و رقابتی بیست و دوم تکمیل شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره بازگشایی نماد پرسپولیس گفت: علت اینکه جزئیات رقم قرارداد بازیکنان منتشر نشده است، جلوگیری از رقابت ناسالم بود.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.
با بازگشایی نماد باشگاه استقلال در بورس، ارزش آبی ها نسبت به قبل 57 درصد افزایش یافت و به 4370 میلیارد تومان رسید.
با پیوستن مهدی قایدی به استقلال، یک بار دیگر آبی های پایتخت به عنوان با ارزش ترین تیم لیگ برتر ایران شناخته شدند.
دلیل اصلی انتقال لوکادیا به لیگ ایران دریافت دستمزدی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس است. گفته می‌شود او سالیانه در باشگاه ایرانی مبلغ ۲ میلیون یورو (براساس ارزش گذاری ترانسفرمارکت) کسب خواهد کرد.
دلیل اصلی انتقال لوکادیا به لیگ ایران دریافت دستمزدی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس است. گفته می‌شود او سالیانه در باشگاه ایرانی مبلغ ۲ میلیون یورو (براساس ارزش گذاری ترانسفرمارکت) کسب خواهد کرد.
النصر عربستان که مدتها شکایت از پرسپولیس را پیش برده بود، حالا شکایتی به ارزش 450 هزار دلار از دروازه‌بان مصری داشته است.
سایت «ترانفسرمارکت» ارزش یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ۲۸ ساله را ۲ میلیون یورو (بیش از ۶۴ میلیارد تومان) ارزیابی کرده است.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: داروخانه‌های دولتی در قاچاق دارو نقش دارند و چگونه است که دارو در داروخانه‌ها نیست، اما در ناصرخسرو پیدا می‌شود؟
الاهلی در هفته نخست لیگ ستارگان قطر در حالیکه دو بازیکن ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت برابر "ام صلال" به پیروزی دست پیدا کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت:از شهرداری تهران می‌خواهم نسبت به پاکسازی عایق اتوبان‌ها اقدام کند همچنین باید در رابطه با نگهداشت اتوبان‌ها اقدام شود.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ