با بازگشایی نماد باشگاه استقلال در بورس، ارزش آبی ها نسبت به قبل 57 درصد افزایش یافت و به 4370 میلیارد تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از درخشش دو هافبک تکنیکی سرخ‌ها در دو‌ هفته اخیر، باید دید این بار ترابی قادر خواهد بود در نقش گلزن یا گلساز ظاهر شود؟
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
فوزی جلیلیان، صاحب یک آبمیوه‌فروشی در برج متروپل، ۲ پسرش آرین و عرفان و برادرزاده‌اش حمیدرضا هم جزو قربانیان متروپل بودند. پیکرشان یک هفته بعد از فاجعه پیدا شد. مردم، ندا جلیلیان، مادر خانواده را داغدارترین زن فاجعه متروپل نامیدند. او امروز، نسبت به برخورد پلیس اعتراض کرد و گفت که کمترین انتظار خانواده‌ها از مسوولان این بود که اجازه بدهند در محل حادثه مراسم یادبود و عزاداری برگزار کنند.
مهاجم پرسپوليس می‌گوید بازیکنان این تیم با تفکر حرفه‌ای خود در هفته پایانی بر استرس‌شان غلبه خواهند کرد.
سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه قطعا قیمت خودرو تا ۲ الی ۳ ماه آینده تغییر می کند، گفت: هفته آینده با مدیران مونتاژکاران جلسه داریم تا اعتراضات آنها در مورد قیمت خودروها را بررسی کنیم.
با اعلام نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی بعدی مجلس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
عباس عبدی نوشت: آقای افروغ هنگامی که وارد مجلس هفتم شد، با شور و شوقی وصف‌نشدنی و اعتقاد به انقلاب اسلامی و عدالت و آزادی بیان آغاز به کار کرد، ولی خیلی زود سرخورده و ناامید شد که با این مجموعه بتواند کاری کند؛ لذا هم او و هم همفکرانش متوجه شدند که با یکدیگر سر سازگاری ندارند، لذا فاصله گرفتند و حتی مدتی را در یک روستا عزلت گزید.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری بعد از بازی نسبت به اتفاقات و نتیجه حساس‌ترین بازی هفته واکنش نشان داد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال در شرایطی علی بای را به عنوان داور مسابقه گل‌گهر و پیکان انتخاب کرده که او طی 9 هفته گذشته هیچ سوتی نزده است.
لوسیانو پریرا برای دومین هفته پیاپی به علت مصدومیت دور از ترکیب مس رفسنجان خواهد بود.
بعد از مدت ها صدرنشین لیگ برتر والیبال عوض شد و هراز این عنوان را به شهداب داد.
ملی پوش انگلیسی تاتنهام با گلزنی در بازی این هفته تیمش، به یک رکورد مهم دست یافت.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
سوارز که معمولا ابایی از تحسین مسی نداشته، بعد از پیروزی آرژانتین با درخشش این بازیکن در استوری خود خطاب به او نوشت: هیچ وقت از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا خستی، هسته نمی‌شوی. بگذار همه به افتخار آن چه که این پسر به فوتبال می‌دهد، ایستاده و تشویقش کنند.
آیاندا پاتوسی بعد از تاخیر قریب به یک ماهه، وارد ایران شد.
جلسات یکشنبه و سه شنبه هفته جاری مجلس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و سوالات نمایندگان از وزرای بهداشت و اقتصاد بررسی می‌شود.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید قهرمانی در مسابقات امیدهای جهان و جام‌جهانی نشان می‌دهد که کشتی فرنگی پشتوانه‌های خوبی در اختیار دارد.
حامد لک در اولین تمرین شاگردان ربیعی برای تقابل حساس با سپاهان حضور یافت.
بعد از حضور یک هفته‌ای محمدحسین مرادمند در ترکیب استقلال مقابل فولاد، ساپینتو برای بازی مقابل ذوب‌آهن دوباره به ترکیب اصلی برگشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد.
مدافع مس کرمان نیز یکی دیگر از بازیکنان اخراجی این هفته از سوی داور بود که نسبت به این تصمیم واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ