کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید درباره مسابقه برگزار نشده خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر تصمیم گیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به معضلات حوزه اسناد قولنامه‌ای در کشور، از پیگیری و اصرار مجلس بر ابطال این نوع معاملات خبر داد.
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
رئیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری کلاهبرداری که با جعل سناد مالکیت، قصد فروش یک قطعه زمین به مساحت ۹۰۰ متر مربع را داشت خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری و جعل اسناد در تهران، خبر داد.
ترامپ در جواب مجری که پرسید که آیا می‌دانسته که سند مربوط به ایران هم داخل آن جعبه‌های نگهداری اسناد بوده گفت: «من خبر نداشتم. اما همه چیز از حالت محرمانه خارج شده بود.»
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای خبر داد.
علیرضابیگی گفت: نامه اولیه درباره واگذاری خودرو‌ها توسط شرکت مورد بحث که نام این شرکت توسط آقای درویشیان هم اعلام شد، مربوط به سال ١٤٠٠ بوده، اما دستور تخصیص خودرو‌ها جهت واگذاری از سوی آن خودروساز، به خرداد ۱۴۰۱ مربوط می‌شود و صراحتا دستور عدم درج در سوابق نیز روی نامه مذکور مشخص است. چگونه ممکن است یک شرکت قراردادی برای دریافت خودرو در این مقیاس ببندد، اما اعضای هیات‌مدیره شرکت از موضوع خبر نداشته باشند؟
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۵ نفره جعل و کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهمان با جعل سند مالکیت یک دستگاه آپارتمان ۱۹۰ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده بودند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین شورای تخصصی فرآیندنگاری این سازمان، از انجام فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی و استانداردسازی فرآیندهای ثبتی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
معاون امور اسناد سازمان ثبت از موافقت رئیس قوه قضائیه با پیشنهاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای افزایش حق التحریر دفاتر اسناد رسمی خبر داد.
پس از اعلام خبر تلف شدن پیروز با وجود همه تلاش‌ها برای حفظ این توله یوز و شفاف سازی همه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان راوی اول، گزارش‌ها و اظهارات متناقض در مورد شرایط و روند درمان این حیوان انتشار یافت که موجب تشویش اذهان عمومی شده است.
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از اتمام فرایند تصویربرداری از دفاتر دست‌نویس اسناد رسمی خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نهایی شدن افزایش تعرفه‌های دفاتر اسناد رسمی خبر داد و گفت: این تعرفه طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.
رئیس سازمان امور اراضی کشور، از رشد ۱۲ درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی در یک سال گذشته خبر داد.
کاخ سفید از کشف تعداد محدودی اسناد طبقه بندی شده در خانه شخی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ایالت دلاویر خبر داد.
رسانه های آمریکا از کشف مجموعه جدیدی از اسناد محرمانه در دفاتر جو بایدن رئیس جمهور این کشور خارج از کاخ سفید خبر دادند.
خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از افزایش تعرفه دفاتر اسناد رسمی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد اسناد و املاک از صدور اسناد حدنگاری یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۷۹۲ هکتار از اراضی کشاورزی کشور خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد از افزایش ۲۰ درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد از افزایش ۲۰ درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.
عباس عبدی گفت: فرض کنیم که خبری درباره یک متهم بازداشتی نوشته شد و دستگاه مربوط اعم از نیروی انتظامی یا سازمان زندان‌ها یا وزارت اطلاعات گفتند که این خبر دروغ است، آیا امکان دسترسی و تهیه اسناد و مدارک و شواهد و تامین دلیل برای اثبات صحت خبر را در اختیار فرد متهم قرار می‌دهید تا از خود و ادعایش دفاع کند؟
خبرگزاری رویترز از اقدام دستگاه اطلاعات آمریکا در بررسی خطرات احتمالی که اسناد توقیفی از عمارت دونالد ترامپ می تواند برای امنیت ملی این کشور داشته باشد، خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از ارائه اسناد معتبری پیرامون تروریسم شیمیایی اوکراین به سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی خبر داد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران از صدور اسناد مالکیت سازمان آب منطقه‌ای تهران حریم و بستر ۲ رودخانه زیارت و اوچونگ شهرستان دماوند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ