رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۵ نفره جعل و کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهمان با جعل سند مالکیت یک دستگاه آپارتمان ۱۹۰ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه می‌گوید: «اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه بیرون از ضوابط انجمن بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای اهدای کلیه توافق می‌کنند.»
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن حداقل ۶ میلیارد تومان می توان در منطقه غرب محدوده خیابان ستارخان خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن حداقل ۴ میلیارد تومان می تواند در منطقه شرق محدوده خیابان هفده شهریور خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش خانه های حیاط دار و ویلایی نشان می دهد که با داشتن ۵ میلیارد تومان می توان در مناطق مختلف پایتخت خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن ۴ الی ۶ میلیارد تومان می تواند در غرب تهران خانه دار شد.
بررسی های خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان داده است که با داشتن یک الی پنج میلیارد تومان می تواند در شرق و غرب تهران خانه دار شد.
خانه دار شدن همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده است، دولت هم در این مدت تمام تلاش خود را برای رفع کمبود مسکن انجام داده است اما متاسفانه نتوانسته این مشکل را تا کنون برطرف سازد.
موضوع ورود مسکن به بورس در سال‌های گذشته نیز مطرح شده بود اما هیچگاه این اتفاق به سرانجام نرسید از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی بدون مصوبه دست به افزایش بلیت های زده بودند.
یک انبوه ساز گفت: طرح فروش مسکن در بورس نمی تواند مردم را خانه دار کند و فقط می تواند ارزش سرمایه مردم را حفظ می کند.
یک انبوه ساز گفت: طرح فروش خرید مسکن در بورس نمی تواند مردم را خانه دار کند و فقط می تواند ارزش سرمایه مردم را حفظ می کند.
هفته چهارم زمستان خرید و فروش انجام نمی شود با این حال قیمت ها در این بازار در حال تغییر است و هر متر خانه در محله شهرک محلاتی از متری ۴۶ الی ۱۹۶ میلیون است
قیمت خانه در محله افسریه با توجه به رکود قیمت مسکن از متری۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد.
در منطقه شرقی تهران خانه از متری ۴۰ الی ۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد
خانه در محله نازی آباد در جنوب تهران متری ۵۴ میلیون به فروش میرسد.
قیمت خانه در محله امامت در شرق تهران متری ۶۰ میلیون به فروش میرسد.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله قیطریه هر خانه متری ۱۳۳ میلیون به فروش می رسد.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با اینحال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله سیدان هر خانه متری ۱۳۰ میلیون به فروش می رسد.
خرید و فروش مسکن در خواب زمستانی فرو رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغیر بوده است به طور مثال در میدان انقلاب هر خانه متری ۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در محله شوش قیمت هر متراژ خانه به حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده است.
اهواز - بیش از ۲۰۰بانوی کارآفرین و خودسرپرست اهوازی به دنبال محلی ثابت برای فروش و محصولات تولیدی خود هستند که نه شهرداری در این زمینه همکاری دارد و نه دیگر نهادهای ذیربط به فکر آنها هستند.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
عمارت والدین دیگو مارادونای فقید در حدود یک‌میلیون دلار فروخته شد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از فروش ۱۶۰۰ خانه سازمانی خبر داد و گفت: برخی از این واحدها پیش از انقلاب ساخته شده که بر اساس قانون باید تخلیه و فروخته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ