حسینی متین درباره پشت پرده شبکه‌ تبهکارانی که این اثر را به انگلیس قاچاق کرده‌اند گفت: قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی از داخل کشور به خارج بویژه اروپا داستان بسیار طولانی و غم انگیزی است. متاسفانه قاچاقچیان آثار باستانی، هم در قالب انفرادی و هم در قالب شبکه‌های بین المللی فعالند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاردار سفارت ایران: اشکال به وجود آمده در خروج آقای علی اکبر رائفی پور مرتفع گردید و ایشان عصر روز پنجشنبه با پرواز هواپیمایی ایران ایر، جده را به مقصد تهران ترک کرد.
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
کاردار سفارت ایران در کویت در گفت وگویی به اهمیت بازگشت روابط تهران و ریاض پرداخت و از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه عربستان به ایران خبر داد.
کاردار سفارت ایران در سوریه گفت: تجار ایران و سوریه در بخش خصوصی آشنایی کامل با یکدیگر ندارند، در حالی که لازم است مرتب با یکدیگر گفتگو کنند و در تماس باشند.
دیدار حسن زرنگار کاردار ‎سفارت ایران در عربستان با سرلشگر خلبان «احمد الدبیس» فرمانده منطقه غرب در وزارت دفاع ‎عربستان را به منظور خروج اتباع ایرانی از خاک ‎سودان را مشاهده می‌کنید.
ارتباط میان قاهره - تهران متوقف نشده و اختلافات زیادی میان دو کشور وجود ندارد، به نقل از "محمد العرابی" وزیر خارجه پیشین مصر اعلام کرده که «موارد تعیین کننده روابط تهران - قاهره با دیگر طرف‌ها (ترکیه) متفاوت‌تر است و این روابط درحال حاضر عادی به نظر می‌رسد و قاهره از خیلی وقت پیش یک کاردار در سطح سفیر در ایران مستقر کرده است»
کاردار سفارت ایران در لندن در توییتی ادعای مطرح شده در گزارش یک نشریه صهیونیستی مستقر در لندن که مبنی بر اینکه تهران آماده بستن سفارت انگلیس در تهران است را رد کرد.
کاردار سفارت ایران در لندن گزارش ادعایی و تحریک‌آمیز یک نشریه صهیونیستی مستقر در لندن درباره برنامه ایران درخصوص بستن سفارت انگلیس در تهران را رد کرد.
دولت آلمان در پی صدور حکم اعدام برای جمشید شارمهد، شهروند دوتابعیتی ایرانی-آلمانی و سرکرده گروه تروریستی تندر، اعلام کرد که کاردار ایران در برلین را احضار کرده است.
در پی اتهام‌زنی‌های بی‌اساس انگلیس علیه ایران کاردار موقت انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که ارشدترین دیپلمات ایران را به وزارت خارجه انگلیس فراخوانده است.
وزارت خارجه انگلیس روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که کاردار ایران را به دلیل «تهدیدات مداوم علیه خبرنگاران حاضر در انگلیس» فراخوانده است.
کاردار اوکراین در کشورمان در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه مشاور دفتر ریاست جمهوری این کشور درباره اقدام تروریستی در اصفهان به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
در ادامه سیاست‌های مداخله‌جیانه علیه کشورمان، وزارت امور خارجه فرانسه در اعتراض به اجرای حکم علیرضا اکبری، کاردار ایران در پاریس را احضار کرد.
پاریس در این بیانیه اعلام کرد: «فرانسه به شدیدترین لحن اعدام علیرضا اکبری تبعه ایرانی-بریتانیایی را محکوم می‌کند». وزارت خارجه فرانسه سپس با مقام‌های انگلیسی که از اعدام جاسوسشان ابراز ناراحتی کرده‌اند، اعلام «همبستگی کامل» کرد.
وزارت خارجه فرانسه امروز از احضار کاردار ایران در این کشور خبرداد.
وزیر خارجه فرانسه روز سه‌شنبه گفت که کاردار ایران به علت آنچه وی نقش تهران در جنگ اوکراین خوانده، احضار شده است.
وزیر امور خارجه استرالیا با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران، اعلام کرد که کاردار ایران به دلیل آن‌چه «نقض حقوق بشر» در ایران خواند، به وزارت امور خارجه استرالیا احضار شده است.
وزارت خارجه انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی «تهدیدات جدی علیه خبرنگارانی که در انگلیس زندگی می‌کنند» بالارده‌ترین دیپلمات ایران در این کشور را احضار کرده است.
وزارت خارجه انگلیس با طرح ادعای واهی تهدید روزنامه‌نگاران، کاردار سفارت جمهوری اسلامی در لندن را احضار کرد.
وزارت امور خارجه انگلیس، مهدی حسینی متین، کاردار ایران در لندن را به دلیل آن‌چه «سرکوب اعتراضات در ایران» خوانده شده به درخواست وزیر امور خارجه این کشور احضار کرد.
در احضار کاردار سفارت فرانسه به وی اعلام شد که جمهوری اسلامی ایران دخالت وزارت خارجه فرانسه و برخی مقامات فرانسوی در امور داخلی ایران با استفاده از تعبیر‌های جعلی را مردود خوانده و قویا محکوم می‌کند.
در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت سوئد در قبال این تهاجم وحشیانه و قصور پلیس این کشور در اتخاذ اقدامات تأمینی بموقع و کامل، وفق کنوانسیون وین، به کاردار سوئد ابلاغ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ