روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
مراسم معارفه ایلکای گوندوگان در بارسلونا برگزار شد و او در نشست خبری پس از مراسم در مورد مسائل مختلف از جمله ال‌کلاسیکو و احتمال انتقال امباپه به رئال حرف زد.
تیم فوتبال پیکان با چهره‌ای جدید و تا حدودی غریبه قرار است وارد لیگ بیست و سوم شود.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
از جمله بیماری‌های شایع چشم می‌توان به آب مروارید اشاره کرد که بیشترین علت بروز آن سن افراد است و اکثر افرادی که به دوره سالمندی می رسند، معمولاً دچار آب مروارید می‌شوند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق به نقش مهم عراق در اجرای پروژه‌های ثبات‌آفرین در منطقه از جمله مذاکرات ایران و عربستان و برخی گفتگوهای دیگر اشاره کرد.
در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان و همتای سعودی، ضمن تبریک عید سعید فطر، وزیر خارجه کشورمان دیدار اخیر وزرای خارجه ایران و عربستان و از جمله تبادل هیات‌های فنی ایران و عربستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: همکارانم در وزارت امور خارجه و تیم اعزامی به ریاض و جده تلاش می‌کنند در موعد مقرر و قبل از ایام حج سفارتخانه و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عربستان بازگشایی شود.
تغذیه سالم در کنترل سطح قند خون، فشار خون و کلسترول نقش بسزایی دارد. همچنین پیروی از یک رژیم غذایی مناسب می‌تواند به شما در مدیریت وزن و کاهش عوارض دیابت مانند مشکلات قلبی، سکته مغزی و دیگر بیماری‌ها از جمله انواع خاصی از سرطان کمک کند.
یک پزشک درباره مرگ خودخواسته می‌گوید: همین‌که کسی به خودکشی اشاره کوچکی می‌کند، یا درباره آن حرف می‌زند باید مورد توجه قرار بگیرد، حتی گفتن یک جمله در ظاهر ساده مانند این‌که بگوید «دلم می‌خواهد بخوابم و دیگر از خواب بلند نشوم» مهم است و از آن نباید به سادگی گذشت، در بسیاری از موارد آدم‌هایی اقدام به خودکشی می‌کنند که حرف و اشاره‌های آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به حضور صدها هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی اشاره و بیان کرد که این اقدام بیانگر جایگاه مسجد الاقصی در میان مسلمانان است.
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب‌ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می‌کنیم برای این که متهم نشوند که از بین همه موضوعات جامعه فقط نحوه لباس پوشیدن زنان برایشان مهم بوده که آن را به مرکز مخابره کرده اند.
با اجرای سازوکار جدید و کنترل قیمت محصولات فولادی از جمله ورق می‌توان انتظار داشت قیمت محصولاتی مانند لوازم خانگی و خودرو تحت کنترل قرار گیرد و همچنین با کنترل قیمت میلگرد، تیرآهن و ... قیمت محصولات مورد نیاز ساختمان سازی نیز تحت کنترل قرار می‌گیرد و در نهایت کل محصولات زنجیره فولاد از نوسانات ارزی مصون خواهد ماند.
نوع پرداختن کتاب روانشناسی به مسائل، محتوای کتاب ادبیات فارسی، عدم منسجم مطالب، کاربردی نبودن کتاب‌ عربی و مشکلات بسیار کتاب زبان انگلیسی از جمله مشکلاتی است که دانش آموزان به آن اشاره کردند
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت صیانت از سلامت نظام اداری، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها، حضور سرزده در ادارات و ارتباط بی‌واسطه با ارباب رجوع را از جمله راهکارهای تامین سلامت اداری دانست.
هیئت مدیره باشگاه تراکتور امروز در جلسه‌ای در خصوص چند مورد مهم از جمله یک پست خالی تصمیم گیری خواهد کرد.
خبرهای بسیار مهمی روز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. از جمله این خبرها می توان به افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اشاره کرد. توصیه می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
۴ خبر مهم برای ۴ نماد پالایشی در سامانه کدال منتشر گردید که می‌تواند برای سهامداران این نماد‌ها قابل اهمیت باشد. این اخبار از جمله زمان پرداخت سود سهام ؛ آگهی دعوت به مجمع عمومی، حضور در مزایده و .. می باشد، که در این مطلب به تشریح آن ها می پردازیم.
دیروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به افزایش سرمایه یک نماد بانکی و عرضه اولیه زیرمجموعه یک نماد بورسی اشاره کرد.
یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد، که مربوط به زمان عرضه اولیه وطوبی می‌باشد.
«مخالفان تلاش‌های دیپلماتیک جهت احیای برجام، به برخی از نواقصِ نسخه اولیه توافق برجام اشاره دارند و مخالفت‌های خود را نیز بر همین مسائل استوار می‌سازند. چشم انداز‌های پایانی/Sunset Clauses” "که به ایران اجازه می‌دهند تا استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته را از سال ۲۰۲۶ در دستورکار قرار دهد و در عین حال، غنی سازی اورانیوم را نیز در سطوحی به مراتب بالاتر تا سال ۲۰۳۱ عملیاتی کند، از جمله مهمترین این نواقصِ ادعایی است که مورد اشاره آن‌ها نیز قرار دارد.»
روزنامه البیان به تعویض های طلایی فرهاد مجیدی از جمله حبیب الفردان اشاره کرده و او را ستاره میدان لقب داده است.
8 محوری که رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت آنها را از جمله مسائلی خواندند که یاد آنها باید دائم در ذهن جامعه زنده باشد
لیگ ایران دشوار و پرفشار است و نمی‌توانیم هر بازی سه یا چهار گل بزنیم.» همین دو جمله کافی است تا رویکرد یحیی در مورد فصل جدید را نمایان کند.
اگر کودکی عصبانی است بدون شک اعصاب والدین را نیز به هم می‌ریزید. اما در این مواقع شما به عنوان پدر یا مادر باید بر اعصاب خود مسلط باشید. به او بگویید زمانی که جیغ می‌زند نمی‌فهمید چه می‌گوید. مهم است که در این شرایط فرزندتان را آرام کنید و با او به‌آرامی صحبت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ