رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ثبت هر دو روز ۳ فوتی در تصادفات تهران خبر داد و گفت: فوت عابران پیاده ۶ درصد افزایش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی در روز جهانی عکاس، دوربین پیام پارسایی را گرفت و تصویر جالبی از این دو ثبت شد.
عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکنی هستند که منصور قنبرزاده دو روز پیش از رسانه‌ای کردن نام‌هایش خودداری کرد.
شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
یزد- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر دو روزه خود به استان یزد به مناسبت سالروز ثبت جهانی، اورژانس پیش بیمارستانی جاده یزد - طبس را کلنگ زنی کرد.
سید افشین مباشر در روز پنجشنبه ۸ تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن ۹۵ تُن در مسافت ۲۵.۵۲ متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای ۴۳ تنی ام‌دی در مسافت ۱۴.۷۲ متر در ۳۶ ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.
دو عکسی را که در اینجا ملاحظه می‌کنید، فردریک گادامر عکاس فرانسوی در روز یکشنبه ۲۵ تیرماه سال ۱۳۰۶ شمسی یعنی حدود ده سال قبل از تخریب دروازه ثبت کرده است.
شاخص کل بازار بورس امروز (یکشنبه ۲۴ اردیبهشت) پس از ثبت ۵ روز منفی ۷۱ هزار و ۸۸۲ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی ایستاد. رشد بازار سرمایه ادامه دار خواهد بود؟
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: دو روز پیش یک پلنگ در منطقه سفیدکوه تصویربرداری شده که یک بز کوهی را شکار کرده و در حال بالا کشیدن آن از ارتفاع است.
دربی حساس روز یکشنبه شاید یک اتفاق ویژه را در خود جای بدهد و شاهد ثبت سومین هت تریک تاریخ این مسابقه باشیم.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مورد حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به ثبت رسید، گفت: این حوادث منجر به مصدومیت شش نفر شده است.
ویدیویی ثبت شده از لحظه سرقت اگزوز خودرو توسط دو سارق آمریکایی در کالیفرنیا را ببینید.
کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت روز گذشته بازار سرمایه گفت: پس از دو سال بازار شاهد ثبت یکی از بهترین روزهای خود بود. آیا با این وجود شاخص کل به ۲ میلیون واحد خواهد رسید؟
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
شاخص کل طی روز جاری با کاهش۴۶۵۱ واحدی به عدد ۱میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۶ واحد رسید و شاخص کل در آغاز بهمن ماه دو روز متوالی منفی را ثبت نمود. فردا دوشنبه ۳ بهمن ماه بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
قیمت نفت روز جمعه به دلیل نگرانی نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش نرخ بهره آمریکا، حدود دو درصد سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
مهلت 10 روزه ثبت نام از داوطلبین پست ریاست فدراسیون قایقرانی امروز به پایان رسید.
لوسی نخستین تصویر از دو عکس زمین را روز ۱۳ اکتبر گرفت، در حالی که حدود ۱.۵ میلیون کیلومتر از سیاره ما فاصله داشت و تصویری از زمین کوچک و شبیه به یک تیله شیشه‌ای را که در تاریکی فضا شناور است، ثبت کرد.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
در کنار حواشی‌های دیدار روز گذشته دو تیم پرسپولیس و فولاد در آزادی، یک قاب جالب هم ثبت شده است.
قیمت نفت با این انتظار که اختلالات تولید در خلیج مکزیکوی آمریکا موقتی خواهد بود و تداوم نگرانی‌ها نسبت به دورنمای تقاضا، در معاملات روز جمعه، حدود دو درصد سقوط کرد اما موفق شد رشد هفتگی به ثبت برساند.
مسئولان استانداری تهران، آزادسازی قیمت گندم، آرد و نان و واریز مابه التفاوت آن به حساب سرپرستان خانوار را رد کرده اند. حشمت الله عسگری در این رابطه گفته که قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ است و هرگونه افزایش خارج از مصوبه، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ