دوباره شب‌زنده‌داری هواداران والیبالی شروع می‌شود؛ از ساعت یک بامداد فردا با بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌ها، اما این بار وضعیت فرق می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر شب گذشته اولین باختش در خانه را از زمان حضور کریستیانو رونالدو تجربه کرد.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب فردا شب همراه تیمش مقابل هایدوک اسپلیت قرار می‌گیرد.
شب گذشته ترکیه، سازمان ملل و روسیه نتوانستند برای تمدید قرارداد صادرات غلات اوکراین به جمع‌بندی برسند و در نهایت این توافق به تاریخ پیوست.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
بازی دربی با حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند شروع شد و در پایان بیرو روی هوا بود و آسمان آزادی را روی دست پرسپولیسی‌ها تماشا می‌‌کرد.
کلید مهار ولع پرخوری در اواخر شب با زندگی سالم و عادات غذایی خوب در طول روز شروع می‌شود. با تغییراتی در وعده غذایی خود خواهید دید که در نیمه شب هوس غذایی کم تری را تجربه می‌کنید.
‌ تمرین شب گذشته فولادی‌ها با حضور ۷ بازیکن منتخب تیم امید و جوانان برگزار شد.
درگیری میان هواداران فرانکفورت و ناپولی ساعاتی قبل از شروع بازی امشب شهر میزبان را به آشوب کشید.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
شب گذشته هم‌زمان با حلول ماه شعبان در عربستان، گروهی از متولیان مسجدالحرام درهای خانه خدا را به منظور غبارروبی داخل کعبه باز کردند.
ستاره ایرانی پورتو در شب تساوی تیمش مقابل کاسا پیا موفق به گلزنی نشد.
قبل از شروع دیدار شب گذشته والنسیا و کادیز در ورزشگاه مستایا، یک هوادار والنسیا دچار سکته قلبی شد و ساعتی بعد درگذشت.
زمستان در بین ایرانیان به دو قسمت چله بزرگ و چله کوچک تقسیم می‌شده؛ چله بزرگ از اول دی ماه تا دهم بهمن ماه و چهل روز کامل و چله کوچک از یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه ۲۰ روز کامل بوده است؛ و به همین دلیل، چون بیست روز کمتر است، چله کوچک نامیده شده است. در واقع چله بزرگ از اول دی که همان شب معروف و به یاد ماندنی ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال است، شروع می‌شود.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
در پایان شب چهارم، بلژیک و کانادا دومین بازی گروه F رقابت‌های جام جهانی را برگزار می‌کنند.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به کسب پیروزی مقابل بلاروس شدند.
ساعت بدن به زمان غذا خوردن افراد حساس است، به ویژه در بافت چربی و این حساسیت با رژیم‌های غذایی پرچرب از بین می‌رود. وقتی افراد زمانی که باید بخوابند شروع به خوردن بیشتر می‌کنند، در واقع ریتم زمانی بدنشان را بهم می‌زنند.
نفت مسجد سلیمان علی‌رغم شروع قابل قبول در لیگ برتر دو شکست عجیب و غریب و پر گل را متحمل شده‌اند.
کارلوس کی روش برای شروع تمرینات تیم ملی 24 بازیکن را به اردو فرخوانده است و قرار است این بازیکنان چهارشنبه ساعت 12 در هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی شوند.
آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، خریدهای جدید رئال، شب گذشته در بازی برابر آلمریا مطابق انتظارات کار نکردند.
پورتو در شب دبل مهدی طارمی توانست حریف خود را با نتیجه پنج بر یک شکست داده و خود را به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی معرفی کند.
عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صدا و سیما که در هفته جاری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی فارس منصوب شده بود استعفا داد! خبر کوتاه بود اما رسانه ها را در نوردید! خبر استعفا علی عسگری صحت دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ