شاگردان وحید شمسایی در دومین دیدار خود در این تورنمنت ۶ جانبه فوتسال به میزبانی تایلند، امروز (سه‌شنبه) به مصاف ویتنام رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با این پیروزی تیم ملی زنان ایران به نیمه‌نهایی کاپ آسیا صعود کرد و باید جمعه، ۲۷ مرداد به مصاف اردن برود.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست قزاقستان شد تا گام بلندی برای صعود نیمه‌نهایی برداشته باشد.
تیم ملی زنان هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا تیم قرقیزستان را با نتیجه ۲۶بر صفر شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند.
ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند.
تیم ملی عمان با مربیگری برانکو ایوانکوویچ فرصت خوبی برای کسب عنوان قهرمانی جام خلیج فارس دارد.
محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی امشب بعداز صعود مراکش به نیمه‌نهایی جام‌جهانی، و در میانه بحث فنی ، متلک‌های تند و بی‌سابقه‌ای نثار بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران کردند و آنها را با توجه به پاداش دریافتی پولکی خواندند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره پیروزی ارزشمند کرواسی برابر برزیل و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل ژاپن به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای امارات صعود کرد.
مسلم اولادقباد، ملی‌پوش فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا که بین دو تیم ایران و تایلند برگزار شد، انتخاب شد تا برای دومین بار در این مسابقات به این افتخار دست پیدا کند.
بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی خودشان را برای بازی مقابل ویتنام آماده کردند که پیروزی قابل پیش‌بینی‌ای در انتظارشان بود.
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با غلبه بر عربستان راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شد.
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با باخت برابر کره‌جنوبی، از صعود به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی بازماند.
بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیروزی برابر تیم جمهوری آذربایجان در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای رقبا کری خواند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
خطر فروپاشی بخش ریزش نکرده متروپل آنقدر زیاد است که برای دوری جستن از آن، رصد مداوم سازه در دستور کار امدادگران قرار گرفته و سیستم هشداری در محل حادثه دایر شده که هربار میزان انحراف‌های آن بحش سازه زیاد شد، وضعیت قرمز اعلام شود، امدادگران به سرعت محل را تخلیه کنند و این توقف در عملیات تا بازگشت ایمنی نسبی ادامه داشته باشد.
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ