مدیرعامل موسسه خیریه بین‌المللی زنجیره امید گفت: شهرداری و دانشگاه تهران مانع ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان فوق تخصصی کودکان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه به ملت ایران توصیه می‌کنم وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: زمانی که ملت ایران و گروه های مختلف در مجلس کرسی داشته باشند، آن زمان شاهد یک مجلس تاثیر گذار خواهیم بود.
منابع آگاه امنیتی به تسنیم گفتند که دولت آلبانی، مریم رجوی سرکرده گروه منافقین را که چند ماه قبل از این کشور به فرانسه رفته بود، ممنوع الورود کرده و این حکم از سوی دادگاه ضدتروریسم این کشور صادر شده است.
مجسمه مریم مجدلیه اثر شگفت‌آوری که از روی نقاشی «ورود به اورشلیم» ژان لئون ژروم نقاش فرانسوی ساخته شده؛ در موزه گوهر و آرایه‌های‌تاریخی به نمایش درآمده است.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران برای بازی با روسیه اعلام شد.
بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.
مرعشی گفت: در حال حاضر شاهد یک تورم بالای ۵۰ درصد هستیم که برای ۵ سال متوالی کمر مردم را شکسته و تعادل زندگی را بهم زده و منشا فشار‌ها و نابسامانی‌های بسیاری است، لذا کارد به استخوان مردم رسیده است.
حکم دادگاه بدوی مریم وحیدیان روزنامه‌نگار صادر شد و این حکم برای مدت پنج سال تعلیق است.
سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: شرایط خوبی داریم و دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم.
ایراندوست: من را به خاطر یک رای به کاندید مورد نظر خودشان کنار گذاشتند، کاش می‌گفتند به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد فنی تو را نمی‌خواهیم.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال معرفی شد.
نیک ورز با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه وی برای دومین بار ۱۷ بهمن با مصرف فرآورده‌های دارویی به زندگی خود پایان داده است که سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی به منظور اعلام نظر کارشناسی است.
مرعشی گفت: می توانم بگویم کشور در حال آتش گرفتن است. این آتش مهار نمی شود جز این که نهادهای مختلف در سطوح مختلف حاکمیت و نهادها و طیف های مختلف گروه های منتقد امکان تحرک و عمل در جهت حل منافع ملی داشته باشند
مرعشی گفت: می توانم بگویم کشور در حال آتش گرفتن است. این آتش مهار نمی شود جز این که نهادهای مختلف در سطوح مختلف حاکمیت و نهادها و طیف های مختلف گروه های منتقد امکان تحرک و عمل در جهت حل منافع ملی داشته باشند
آلترناتیو کشور‌های خارجی برای جمهوری اسلامی، سازمان مجاهدین خلق است و این ایده‌ای گذرا نیست که بخواهد تغییر کند. این یعنی کشف حجاب مریم رجوی و پرده برداشتن او از فعالیت‌هایی که پشت‌پرده انجام می‌داد و گردن نمی‌گرفت. حالا اعضای اپوزیسیون خارج‌نشین باید تصمیم بگیرند که یا از حمایت دولت‌های خارجی به‌طور مطلق دست بشویند، یا مجاهدین خلق را به‌عنوان لیدر و رهبر خودشان بپذیرند یا مواضع مترقی‌تری اتخاذ کنند.
مرعشی با انتقاد از روش برخی خطبای جمعه بی‌دین نامیدن برخی شخصیت‌های مورد احترام کشور و جامعه را نکوهش کرد و از آنان خواست ضمن عذرخواهی، در محتوای گفته‌های این شخصیت‌ها تأمل کنند تا بلکه راهی به سوی مردم و آینده بهتر بیابند.
نایب رییس جبهه اصلاحات عذرخواهی را راهی به سوی مردم و آینده بهتر برای کشور دانست.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تیراندازی، مریم طالبی به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ منصوب شد.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تیراندازی، مریم طالبی به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ منصوب شد.
حسین مرعشی گفت: امروز درست است که مردم کمتر به خیابان آمده اند ولی چند ده میلیون نفر از مردم پشتیبان اینها که به خیابان می آیند، هستند.ما می گوییم مردم ناراضی و عصبانی هستند و آن ها می گویند نه مردم راضی هستند.
سرخیو بوسکتس در مصاحبه‌ای تصویری با سرخیو آگوئرو با ذکر خاطره‌ای از لاروخا در جام جهانی 2010 گفت قهرمان آن دوره در یک‌چهارم نهایی از صعود ناامید شده بوده و با یک مجعزه پیروز شده است.
سردار مریم بختیاری یکی از زنانی است که تصویر او بر دیوار نگاره میدان ولیعصر تهران به نمایش درآمد. گرچه این تصویر از دیوارنگاره برداشته شد ولی همین یادآوری ما را بر آن داشت تا یادی کنیم از این شیرزن ایل بختیاری.
اصفهان- سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان ایران به سپاهان پیوست.
نوروز ۱۴۰۰ فرارسیده و یکشنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود.
نوروز 1401 فرارسیده و دوشنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ