تصویر جذابی از شماره هفت سرخ‌ها در ورزشگاه کاظمی ثبت شده که نشان دهنده خوش رقصی سروش با توپ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاسخ محققان به این سوال یک "بله" قطعی نیست. به نظر می‌رسد که مصرف مکمل‌های ویتامینی به ویژه مولتی ویتامین ها، آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنیم سودمند نیست...
یک کارشناس اقتصاد گفت: لزوم مالیات گیری از مشاغل خاص به صراحت در کشور درک شده است و به سمت دریافت مالیات عادلانه از آن ها در حرکت هستیم. عادلانه نیست که برخی از مشاغل عادی به طور کامل مالیات خود را بپردازند ولی مشاغل خاص با درآمدهای کلان از پرداخت مالیات طفره بروند.
اینکه این وزارتخانه سامانه‌ای را بر اساس یک برهه زمانی دو هفته‌ای بالا آورده است، خالی از اشکال نیست، اما می‌تواند آغازی برای ارائه اطلاعات باشد. این روند نیاز به چکش کاری دارد و در نهایت باید وزارت راه و شهرسازی اطلاعات دقیقی را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد.
با اینکه کیلیان امباپه برای چهارمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شد اما در فرانسه بحث درباره او بالا گرفته و خیلی‌ها امباپه را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این کشور نمی‌دانند.
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
انتشار تصاویری از یک بالن تجسسی چین در آسمان مونتانا آمریکا خبرساز شده است. شلیک به بالن در پنتاگون بررسی شده است، اما باتوجه به ریسک‌های امنیتی برای ساکنان محل، این گزینه فعلا به‌طور جدی مطرح نیست.
مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث ماست، میراث شیعه است. بله، معلوم نیست که کمیت و دعبل و سید حمیری مثلاً با آهنگ می‌خواندند، اما شعر می‌گفتند و شعر می‌خواندند و معارف اهل بیت را منتشر می‌کردند.
در این ویدیو می‌بینیم که یک مار گرسنه از درخت بالا می‌رود و جوجه پرندگان کمیاب را از لانه شان می‌دزد. اما خبری از پرنده ماده نیست تا از دزدیده شدن جوجه اش جلوگیری کند. در نهایت نیز مار بی رحم، جوجه‌ها را می‌بلعد.
درحقیقت مهدی تاج تقصیری ندارد. او اگر از دل یک سیستم سالم و روشن بالا می‌آمد یا باید تا امروز استعفا می‌داد و می‌رفت پی کارش یا باید توسط همان سیستم مجبور به پاسخگویی می‌شد. سیستمی که او را برکشیده است، هرچه هست، ربطی به فوتبال ندارد که اگر داشت با چنین فاجعه‌ای مواجه نمی‌شدیم.
یک فوق تخصص بیماری‌های کلیه و فشارخون گفت: اگر فشارخون فرد در پی استرس ۱۴ تا ۱۵ باشد نیازی به اقدامات اورژانسی نیست، ولی اگر فشار خون ۱۸ تا ۲۰ باشد بسیار خطرناک بوده و باید اقدامات اورژانسی انجام شود.
مدتی طولانی بود که خبری از لوایح FATF نبود، تا اینکه به یک باره این موضوع دوباره بر سر زبان‌ها افتاد مبنی بر اینکه مجمع در حال بررسی لوایح پالرمو و CFT است.
چین برای حداقل یک دهه می‌تواند خریدار ثابت و پایدار نفت عربستان باشد که درآمد‌های آن نقش مهمی در اجرای پروژه‌های سند چشم‌انداز۲۰۳۰ عربستان در حوزه‌های غیرنفتی دارد. مضاف بر این همکاری‌های سطح بالا با چین برخلاف روابط واشنگتن با جهان که با اختلافات شدید داخلی بر سر سیاست خارجی آن در نوسان است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی باید قبل از جام جهانی برگزار می‌شد گفت: این دیدار با توجه به تعطیلات یک ماهه لیگ، کیفیت بالایی نخواهد داشت.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
لوییس انریکه در نشست خبری بازی با ژاپن ابراز امیدواری کرد که تا یک چهارم نهایی بالا بیایند و آنجا با برزیل روبرو شوند.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
نقطه فشار در نوک انگشت میانی در هر دو دست قرار دارد. آن را با یک قلم فشار دهید و حداقل یک دقیقه نگه دارید تا فشار خون خود را پایین بیاورید. در نظر داشته باشید که این درمان برای فشار خون بالا نیست؛ اما وقتی که داروی شما در دسترس نیست، بهترین کار همین است.
رئیس قوه قضائیه گفت: سعه‌ صدر و برخورداری از ظرفیت بالا، یکی از اساسی‌ترین لوازم شرکت در یک فرآیند گفتگو محور است.
دنیای تغذیه مملو از بحث و جدل در این باره است که چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی خوب نیست. اما یک نکته وجود دارد که اکثر افراد می‌توانند روی آن توافق داشته باشند: همه ما باید میوه و سبزیجات بیش تری بخوریم.
Mac OS ذاتا یک سیستم عامل امن و خصوصی است. اما این بدان معنا نیست که هیچ کاری نتوانیم برای بالا بردن امنیت آن انجام دهیم. با انجام چند تنظیمات ساده می‌توان آن را در بالاترین حالت امنیتی تنظیم کرد. در این راهنمای به بررسی نحوه این کار می‌پردازیم.
سرمربی استقلال می گوید که امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.
اگر جواد نکونام پاسخ پیشنهاد استقلال را تا 48 ساعت دیگر ندهد از لیست گزینه‌های این تیم خارج خواهد شد. نکونام تنها گزینه مدیران استقلال نیست و آنها چند گزینه دیگر هم دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ