پاسخ محققان به این سوال یک "بله" قطعی نیست. به نظر می‌رسد که مصرف مکمل‌های ویتامینی به ویژه مولتی ویتامین ها، آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنیم سودمند نیست...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از جان باختن یک جوان در چشمه علی دامغان خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تاکنون ۱۲ نفر جان خود را از دست داده اند و پنج در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد سه نفر اینتوبه (لوله گذاری برای تنفس) شده اند.
️رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با ️تشریح آخرین وضعیت مسمومان ناشی از مشروبات الکلی گفت: تعداد مسمومان به ۱۴۱ نفر رسید.
سمنان- سرپرست مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۳۵ محور قم-گرمسار خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر در دم جان باختند.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
محققان دانشگاه جان هاپکینز یک ژل نوین ابداع کرده اند که سرطان مغز (گلیوبلاستوما) را از بین می برد و از بازگشت آن جلوگیری کند.
در سال ۲۰۲۱ میلادی نتیجه یک مطالعه بزرگ انجام شده توسط دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده نشان داد که در سن ۶۰ سالگی تغییر رژیم غذایی "متوسط" سرشار از غذا‌های فرآوری شده و گوشت قرمز به رژیم غذایی سالم سرشار از غلات، حبوبات و آجیل می‌تواند تقریبا یک دهه به طول عمر فرد بیافزاید.
استفان فرید، شیمیدان دانشگاه جان هاپکینز می‌گوید: «در همه موجودات زنده از انسان تا باکتری و موجودات باستانی آمینو اسید‌های مشابهی وجود دارند. ما دنبال درک ماجرای شکل گرفتن ترکیب آن هستیم.»
گناباد ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر سانحه رانندگی در شهرستان گناباد جان یک کودک ۹ ساله را گرفت.
سمنان- سرپرست اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه گاز مونوکسید کربن جان دو نفر را در روستای آهوانو دامغان گرفت، گفت: پنج نفر تاکنون به دلیل مسمومیت با گاز در دامغان جان باختند.
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا، برنامه جالبی را برای شاگردانش در دانشگاه کالیفرنیا تجویز کرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در خوابگاه دختران دانشگاه خوارزمی گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی بدون خسارت جانی مهار شد.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت در وقایع اخیر بیش از ۳۰۰ نفر جان باخته و شهید داریم، چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم.
روابط عمومی دانشگاه شیراز در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه یک دانشجوی این دانشگاه در پی خودآسیب‌رسانی و بر اثر سقوط از طبقه ۱۳ خوابگاه جان باخته، تصریح کرد علت این اقدام نامشخص و در حال بررسی است.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی و آتش گرفتن خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور گناباد به قاین دو نفر جان باختند.
هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، دانشگاه صنعتی اصفهان امنیت و آرامش دانشجویان را اولویت اول خود دانسته و بر حفظ امنیت جانی و روانی در کلیه فضا‌های دانشگاه تأکید دارد.
تظاهرات دانشجویان دختر دانشگاه هرات در اعتراض به نسل کشی شیعیان هزاره توسط جنگجویان طالبان سرکوب شد.
دکتر «منصوره اتحادیه» نویسنده، پژوهشگر و استاد بازنشسته دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۱۲ است. با وجودی که بخشی از مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را خارج ایران زندگی کرده، خاطرات خوبی از تهران و زندگی در آن دارد و خودش را تهرانی می‌داند و می‌گوید این شهر را با همه سختی‌ها، دود و دم و مشکلات بسیارش دوست دارد.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.
محمد مهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، ضمن تایید بیماری گوارشی مشترک در میان ۲۰۰ نفر از اهالی روستای چنار علیاء اسدآباد، اظهار داشت: با یک تیم چند نفره از اساتید دانشگاه در اسدآباد بودیم و به همراه رئیس دانشکده علوم‌پزشکی این شهرستان، موضوع را به صورت میدانی بررسی کردیم.
وزارت دفاع روسیه همچنین به رزمایش‌های آماده‌سازی وقوع یک بیماری ناشناخته در دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا موسوم به «رویداد-۲۰۱» اشاره می‌کند که در در سال ۲۰۱۹ برگزار شد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.
پژوهشگر هسته خط‌مشی فضای مجازی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) در یادداشتی، مصوبه دولت در خصوص شوراهای عالی را مورد انتقاد قرار داده و آن را مغایر با جایگاه شورای عالی فضای مجازی دانسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ