زیدان، اسطوره فوتبال جهان از مجسمه مومی جدید خود در موزه پاریس رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعطیلی زندان رجائی شهر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آن در شهر، همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان و مسئولان استان از دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بود.
قوه قضاییه اعلام کرد که اکبر طبری برای گذراندن دوازده سال و نیم حبس به زندان اوین بازگردانده شده است.
مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه 30 بازی مقابل اف سی سینسیناتی نتوانست خشم خودش را کنترل کند و از زمین بازی اخراج شد. منبع: ورزش‌سه
پس از تبرئه قاضی سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب اسبق تهران از اتهامات وارده و آزادی از زندان، خبری از او نبود تا فیلم نذری شبِ تاسوعای حسینی هرساله در منزل پدری‌اش در تفت یزد در هشتم محرم ۱۴۰۲ منتشر شد.
ویدیویی جالب از تمیرنات بازیکن جدید رئال مادرید که زیدان جدید در رئال مادرید معرفی شده است. منبع: خبرآنلاین
هادی خانیکی استاد جامعه‌شناسی گفت: من به همین دلیل وقتی که به گذشته بر میگردم حتما یکی از بهترین مکان‌های گفتگوی خودم را زندان کریم خان شیراز می‌دانم که با زندانیان سیاسی درمیان زندانیان عمومی بودیم.
رییس سازمان زندانها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ کدام الان به واسطه مرخصی طویل المدت خارج از زندان نیستند.
زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید امروز در حوالی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیده شد و به طرفداران رئال امضا داد.
اژه ای گفت: اینطور نیست که هر کس هر مطلبی در راستای برهم زدن امنیت روانی مردم گفت، به زندان برود؛ گاهی اقدامات دیگری نیاز است؛ البته در مواردی که لازم است، حتماً باید از اقدامات قضایی و قهریه در برابر برهم زنندگان امنیت روانی مردم بهره گرفت.
این طرح منجر به افزایش شمار زندانیان السالوادور شده و آنها "اَبَر زندانی" موسوم به "مگا زندان" را افتتاح کرده اند.
دوربین‌های مداربسته یک زندان در ساردینیای ایتالیا لحظه فرار رئیس مافیا با استفاده از ملحفه‌های گره زده را ثبت کرده است.
ستاره ۳۹ ستلخ تیم ملی برزیل یک ماه است که به اتهام تجاوز جنسی بازداشت شده و در زندان برایانز ۲ شهر بارسلونا حبس شده است.
بزرگترین زندان قاره آمریکا با ظرفیت ۴۰ هزار نفر در زمینی به مساحت ۱۶۶ هکتار در السالوادور افتتاح شد.
دو نماینده مخالف سنگال روز دوشنبه به دلیل حمله فیزیکی به یک همکار زن در پارلمان به شش ماه زندان محکوم شدند.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
بازسازی لحظه حمله زیدان به ماتراتزی در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ با شیدا یوسفی در برنامه معرکه را ببینید.
محمدجواد ظریف، استاد دانشگاه تهران: تصویر دانشجوی زندانی، تصویر داشتن حمایت مردمی نیست. اینکه دانشجو در زندان باشد، این حتما تصویری در ذهن دیگران شکل می‌دهد که تصویر قدرت ما نیست و در این شرایط از قدرت بازدارندگی ما کم می‌کند./ جماران
این مستند روایتی از آتش سوزی ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در زندان اوین است.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
خبرنگار صداوسیما از آخرین شرایط بندها و کارگاه خیاطی پس از آتش‌سوزی زندان اوین گزارش تهیه کرد.
محسن منصوری استاندار تهران در خصوص حادثه زندان اوین اظهار کرد: آرامش کامل در زندان اوین برقرار است. وی با اشاره به اینکه برخی بند‌ها در زندان شلوغ شده بود، گفت: بند ۷ و ۸ شوغ شده بود، ولی مسئله اصلی در بندی بود که بخشی از اراذل و اوباش در آن بند حضور داشتند.
ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به زندان اوین است. اما تاکنون هیچ مقام رسمی توضیحی در این رابطه نداده است.
بشیر نورزی، یکی از افراد پر نفوذ طالبان بعد از سپری کردن نزدیک به دو دهه زندان در آمریکا، آزاد شده و به افغانستان بازگشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ