ژاوی در نشست خبری بازی برابر بایرن گفت که از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان ناامید نیست هرچند این اتفاق چیزی شبیه به معجزه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تونی کروس معتقد است ال‌کلاسیکو هرگز یک بازی دوستانه نیست و باید در آن تحت هر شرایطی پیروز شد.
محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر ۸۹ و ۹۰ که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست. در آن زمان تحت تاثیر تحریم‌ها دلار هم از هزار تومان به چهار تومان هم رسید آن فرد بعد تلاش کرد که مشکل را حل کند که نشد و روحانی هم می‌خواست حل کند، اما با وجود تصویب برجام نتوانست مشکل را حل کند. چون درست است که تحریم‌های بین المللی با برجام حل شده است، اما گستره تحریم‌ها آنقدر زیاد است که با وجود بین المللی نبوده تحریم ها، مشکلات تحریمی ما همچنان وجود دارد.
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: تحت هر شرایطی گلیم منافع ملی ایران باید از موضوعات جنگ اوکراین و تحولات داخلی روسیه خارج نگه داشته شود، چون آن موضوعات ارتباطی به ایران ندارد.
برای پیشگیری از بی عدالتی در اعطای تسهیلات بانکی یا باید قوانینی توسط دولت تحت عنوان مصوبه دولت تصویب شود یا باید تجدید نظر‌های دیگری انجام شود که جلوی تسهیلات غیرمعمول به کارمندان بانک گرفته شود. همانطور که اشاره کردم برای بخش خصوص نمی‌توان به راحتی ورود کرد، مگر این که شورای هماهنگی بانک‌ها بتواند نظام پرداخت بانک‌های دولتی را تا حدی به بانک‌های خصوصی نیز ابلاغ کند. اما ساز و کار بانک خصوصی به این شکل است که در جلسه هیئت مدیره، مدیران بانک تشخیص می‌دهند که بر اساس بهبود سودآوری بانک یا ارتقای سطح شرایط بانک، لازم است به کارمندان یا بخشی از کارمندان، امتیازات ویژه بدهند.
بیمار دیابتی تحت هیچ شرایطی، حتی اگر یک آب میوه ۱۰۰٪ از میوه طبیعی تشکیل شده باشد، نباید آب میوه مصرف کند. تصور کنید که چند پرتقال آب‌گیری می‌شود تا یک لیوان آب پرتقال تهیه شود؟
اگر گزارش گروسی به گونه‌ای باشد که پرونده به شرایط اضطرار نیفتد به معنای فراهم شدن مقدمات توافق موقت خواهد بود. اما اگر گزارش به گونه‌ای سیاسی تنظیم شود، معتقدم کل دیپلماسی تحت الشعاع خواهد بود. متاسفانه بخشی از گزارش گروسی مرتبط با اعلام رضایت یا عدم رضایت آمریکایی‌ها از دیپلماسی با ایران است. یعنی اگر آمریکایی‌هایی که دیپلماسی پنهان و واسطه‌ای با ایران دارند، از نتایج این دیپلماسی به گونه‌ای اعلام رضایت نکنند، گزارش گروسی به شدت تحت تاثیر خواهد بود و با سنگلاخ در توافقات برجام رو به رو خواهیم شد.
ژاوی به مدیران بارسلونا توصیه اکید داشته که تحت هیچ شرایطی به فروختن رافینیا در انتقالات تابستانی فکر نکنند.
سخنگوی اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات غزه بسنده کرد و صرفا به صورت کلامی گفت: جان غیرنظامیان باید تحت هر شرایطی مورد محافظت باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تاکید کرده بودم که باید تحت هر شرایطی دیدار برابر پیکان را با پیروزی پشت سربگذارند که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تاکید کرده بودم که باید تحت هر شرایطی دیدار برابر پیکان را با پیروزی پشت سربگذارند که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.
افخم صباغ، مدیرعامل موسسه مهر و ماه و فعال حقوق کودک: متاسفانه مداخله در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مرتبط را به‌عنوان یک حق برای سازمان‌های مردم‌نهاد نمی‌پذیرند. در اینجاست که به سازمان‌های مردم‌نهاد فشار وارد می‌شود. شما درباره انجمن حمایت از حقوق کودکان پرسیدید، ولی باید به شما بگویم که شبکه یاری کودکان کار از اردیبهشت‌ماه سال گذشته این فشار را تحمل می‌کند هرچند بعضی از اعضایش حتی زودتر از این‌ها تحت فشار بودند. همه این‌ها در شرایطی است که شبکه یاری کودکان، سابقه ۲۰ ساله فعالیت در این حوزه را دارد، اما به دلیل نبود قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به ایجاد شبکه، مجوز فعالیت نداشته است.
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به فعالیت تروریست‌های اقتصادی برای دشمنی با نظام گفت: در عین حال کشور از آبان‌ماه در شرایط جنگ ترکیبی قرار گرفت و این سبب افزایش فشار اقتصادی بر مردم شد و مسئولین باید از معیشت و حق مردم انقلابی که تحت فشار اقتصادی دشمنان هستند، حمایت کنند.
سید «مجتبی آل‌یاسین» گفت: حجاب و عفاف تحت هر شرایطی باید رعایت شود. کارمندان باید در خارج بخش اداری هم قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند.
صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره شرایط استقلال، حواشی ریکاردو ساپینتو و کمبود امکانات تیم تحت هدایتش صحبت کرد.
اکنون که دیپلماسی در حال شکست است ایالات متحده گزینه‌های محدودی در اختیار دارد. دولت بایدن مانند دولت‌های قبلی ایالات متحده تکرار می‌کند که تحت هیچ شرایطی به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
دانیل ریولو، کارشناس رادیو RMC SPO"RT"، معتقد است پی اس جی تحت هیچ شرایطی نباید به سرخیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بانک رفاه ابزاری است برای آنکه در شرایط خاص، بتوانیم خدمات تأمین‌اجتماعی را استمرار بخشیم و افراد تحت پوشش سازمان را مدیریت کنیم.
هافبک جوان ملوان با اشاره به شرایط حساس این تیم در جدول، امیدوار است با برتری در بازی معوقه برابر فولاد خوزستان با شرایط مناسب راهی تعطیلات شوند.
عکسی از دو خانم معترض در کنار استخوان‌های دایناسور منتشر شد که بنری را به اهتزاز درآورده بودند که روی آن نوشته شده بود «چه اتفاقی می‌افتد اگر دولت آن (وضعیت آب و هوایی) را تحت کنترل نداشته باشد؟»
در این شکی نیست که تحت هر شرایطی خاتمی مطرود یک جریان خاص در کشور خواهد بود، اما در عالم سیاست خوب می‌دانیم که در وضعیت بی‌نظمی، سیاست‌مداران کهنه‌کار چگونه می‌توانند جایگاه و وجهه خود را باز بیافرینند. و، اما شاید اکنون لحظه سرنوشت برای آینده رهبر نام آشنای جریان اصلاحات باشد تا دیگر از عنوان «مرحوم» سید محمد خاتمی برای او بهره نگریند. خاتمی اگر رسالتی را برای خود قائل است، اکنون همان لحظه سرنوشت یا گرانیگاه برای ایفای آن است.
کین می‌گوید مشاهدات‌اش نشان می‌دهند که موش‌ها به خوبی به شبیه سازی‌های دشوار واکنش نشان می‌دهند. او می‌گوید: "آنان باید در هر محیطی تحت هر شرایطی قابل کاملا مطمئن باشند و این آن چیزی است که این موش‌ها به طور طبیعی در آن خوب هستند".
مکس آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است پس از شکست برابر پی اس جی فردا باید تحت هر شرایطی و هر روش برابر سالرنیتانا پیروز شوند.
بازیکنان مازاد پی اس جی تحت هیچ شرایطی به تیم اول بر نمی گردند و اگر راهی تیمی دیگر نشوند، باید در تیم جوانان باشگاه به میدان بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ