سید «مجتبی آل‌یاسین» گفت: حجاب و عفاف تحت هر شرایطی باید رعایت شود. کارمندان باید در خارج بخش اداری هم قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در خراسان رضوی در سه ماهه ابتدای سال کاهش پیدا کرده است.
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از استعفای ۵ نفر از مدیران این استان به منظور شرکت در انتخابات مجلس خبر داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر هوشیاری مسئولان و مجموعه‌های حافظ امنیت استان، عنوان کرد: مطالب منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی صحیح نیست.
اراک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: خودروی استاندار مرکزی عصر امروز در جاده زرندیه دچار سانحه شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.
اراک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: خودروی استاندار مرکزی عصر امروز در جاده زرندیه دچار سانحه شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.
زیرساخت‌های «مرکز آزمون آلایندگی خودرو شرکت بازرسی و کیفیت و استاندارد ایران» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و فناوران کشور تکمیل می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه صدای انفجاری که شنیده شد از پدافندی بود که ریزپرنده را مورد اصابت قرار داده بود، گفت: مردم در ابتدا نگران شده بودند، اما اطلاع رسانی به سرعت انجام گرفت.
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود، تصریح کرد: همچنین بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.
معاون استانداری تهران با اشاره به افزایش آلاینده‌ها اعلام کرد شهرآورد تهران در زمان اعلام شده برگزار نخواهد شد.
به دنبال ورود غیرقانونی چند نیروی حافظ امنیت به کتابخانه خوارزمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان توضیحاتی ارائه کرد.
معاون آموزش متوسطه گفت: در تحقق راه اندازی ۴۰ هنرستان مرزی برای سال تحصیلی آینده، در کنار آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، استانداران و ادارات فنی و حرفه‌ای مشارکت خواهند کرد.
معاون سیاسی استانداری البرز بیان کرد: این آشوبگران با چاقو، قمه و سنگ به خودروهایی که سعی داشتند از محل عبور کردند حمله ور می‌شدند و چندیدن نفر از مردم را مجروح کردند.
نظری گفت: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در خیابان شهید رجایی اراک کشف شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به فوت یک جوان اراکی در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک اظهار کرد: بر خلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ گونه گلوله‌ای به وی شلیک نشده و جان باختن وی بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: هویت تروریست شیراز در دست بررسی است و به محض مشخص شدن ابعاد موضوع، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: دشمن دنبال تداوم تعطیلی دانشگاه ها به عنوان مرکز حرکت علمی نظام و نقطه قوت کشور هستند و هر روز به بهانه های مختلف دانشجویان را تحریک و موجب بروز آشوب می شوند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: لیدرهای اصلی تجمع مسالمت‌آمیز پارس جنوبی با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: در جریان اغتشاشات سه روز اخیر، ۸۸ نفر در این استان دستگیر شده‌اند.
اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به تولید ۲۶۶ هزار تن گندم طی سال گذشته در این استان گفت: ظرفیت تولید گندم می تواند تا حدود ۴۰۰ هزار تن افزایش یابد.
معاون استانداری کردستان: روز گذشته چند نفر که مقابل فرمانداری شهرستان سقز سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند ولی امروز سقز کاملا آرام و کوچکترین مشکلی وجود ندارد.
اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی پس از البرز و آذربایجان غربی سومین صادرکننده به کشور ساحل عاج است.
اراک- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: رفع موانع تولید صنایع استان مرکزی در اولویت قرار دارد و شرایط امروز برخی از صنایع مانند آذرآب با ۶ سال گذشته قابل قیاس نیست.
مشهد ـ معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی از بازگشایی بازارچه مشترک مرزی باجگیران گودان پس از ۳۴ ماه تعطیلی خبر داد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک روز عاشورا در یک عملیات غافلگیرانه در مشهد مقدس دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ