رشت- فرماندار رشت از اجرای حدود ۳۰ درصدی بهسازی زباله سراوان رشت خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در مجموعه استان این کار با جدیت تمام پیگیری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت گفت: شنیدن صداهای موافق و مخالف، همفکری و تبادل نظر لازمه پیشرفت کشور است.
سخنگوی دولت گفت: شنیدن صداهای موافق و مخالف، همفکری و تبادل نظر لازمه پیشرفت کشور است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: انتظار ما این است که تا پایان سال میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی به بیش از ۳۵ درصد برسد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات در حال حاضر ۶۳ درصد رشد داشته و تا پایان سال این رشد به ۷۵ درصد می رسد.
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت پیگ هوشمند ایرانی با توان متخصصان داخلی بخش خصوصی خبر داد.
رشت- معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای بهره برداری آزاد راه رشت- قزوین تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به موفقیت های بانک شهر طی یک سال گذشته، گفت: هم اکنون شاهد رقابت نزدیک این بانک با بانک های بزرگ و قدیمی سیستم بانکی کشور هستیم.
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از پیشرفت ۴۴.۲۲ درصدی پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل در سال ۱۴۰۲ خبر داد که پیشرفت آن در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۱.۳۳ درصد بوده است.
سرطان لوزالمعده می‌تواند به سرعت به اندام‌های مجاور سرایت کند. متأسفانه اغلب تا زمانی که پیشرفته نشود، شناسایی نمی‌شود، زیرا علائم و نشانه‌های اولیه بیماری مبهم هستند. این سرطان میزان مرگ و میر بسیار بالایی دارد، به طوری که تنها حدود ۱۰ درصد از افراد مبتلا به این بیماری بیش از پنج سال پس از تشخیص زنده می‌مانند. کسانی که بیماری‌شان به موقع تشخیص داده می‌شود شانس بیشتری برای درمان موفقیت آمیز دارند.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
اسکیپی دارای راداری با فناوری پیشرفته است که می‌تواند هر فلزی را در آب تشخیص دهد. همچنین یک دوربین با خود حمل می‌کند و قادر است بیش از ۲۴ ساعت در ارتفاع ۵۰ هزار فوتی (حدود ۱۵ کیلومتری) پرواز کند. این ارتفاع بیشتر از ارتفاع خطوط هوایی تجاری است.
اراک-درحالی‌که اراکی‌ها امیدواربودند اجرای طرح‌های مسکن ملی بتواند تا حدودی گره کور خانه‌دار شدن آن‌ها راباز کند اما پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی در آستانه‌سالگرد کلنگ زنی پیشرفتی مناسبی ندارد.
وزیر ارتباطات، احداث زیرساخت ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری در سراسر کشور که هم اکنون در دست احداث است را یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم کشور دانست و توضیح داد: درحالیکه کشور‌های پیشرفته دنیا بدنبال توسعه شبکه ارتباطی خود مبتنی بر فیبرنوری هستند، این پروژه را از سال گذشته در ۱۰ استان کشور شروع کردیم و تاکنون حدود ۲، ۵ میلیون پوشش ایجاد شده است و تلاش این است که ان‌شالله تا پایان امسال به ۳ میلیون پوشش فیبرنوری برسد.
برگزاری رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه، با نام «درخت بلوط» که حدود «شش هزار و چهارصد» سرباز آمریکایی در کنار بیش از «یک‌هزار و پانصد» سرباز اسرائیلی و نیز «یکصد و چهل» فروند هواپیما از جمله بمب‌افکن‌های استراتژیک «ب-۵۲» و جنگنده‌های فوق پیشرفته «اف-۳۵» و همچنین «دوازده» شناور از جمله یک ناو هواپیمابر در آن شرکت می‌کنند.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه حدود ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۴ درصد در دست ساخت قرار دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پروژه شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت اشاره کرد و گفت: پیشرفت این پروژه در یک سال گذشته به حدود ۶۰ درصد رسیده است.
راندمان نیروگاه‌های برق ایران۳۴ تا ۳۹ درصد است،این عدد درکشورهای پیشرفته حدود ۶۰ درصد است که با بهبود،نیم‌درصد راندمان نیروگاهی کشور، می‌توان سالانه ۸۴۶ میلیون مترمکعب سوخت صرفه‌جویی کرد.
عباسی اصل گفت: دستکم یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت حدود ۳۰ درصد در حال اجرا است.
امام جمعه موقت اصفهان به پیشرفت‌های نظام در عرصه‌های گوناگون از جمله افزایش حدود ۲۰ برابری تعداد استادان دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشکده رویان، بیوشیمی، ساخت رُبات‌های انسان نما اشاره کرد و گفت: مهمترین پیشرفت در سال‌های اخیر در دستاورد‌های ارزشمند در صنعت هسته‌ای است که کارآیی زیادی در عرصه‌های مختلف دارد.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱، ۳۰۰ هزار تن گاز مایع مجتمع پارس جنوبی متعلق‌ به شرکت ملی گاز ایران از رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران صادر شد. تقاضا برای این معامله تا ۴۵۰ هزار تن پیش رفت و در نهایت ارزش رقابت میان مشتریان به حدود یک میلیون و ۵۴۶ هزار دلار رسید.
وزارت علوم و فناوری چین اعلام کرد تا پایان دوره چهاردهم برنامه پنجساله توسعه این کشور حدود ۲۲۰ منطقه ملی فناوری پیشرفته تأسیس خواهد شد.
حدود دو ماه پیش بود که وزیر صمت تا آستانه استتیضاح پیش رفت و بر اساس توافق رئیس جمهور و رئیس مجلس فرصت دوباره گرفت. فرصتی که البته به نظر درخواست کنندگان استیضاح مشروط بر عدم معرفی مجدد ایشان به عنوان وزیر صمت بود.
افزایش قیمت موادغذایی در دنیا ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ