منابع فلسطینی از ارتکاب جنایتی جدید توسط رژیم صهیونیستی در حمله به جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل سازمان ملل از جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در جنین انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ‏مقاومت، پاسخ طبیعی و مشروع ملت فلسطین در برابر تروریسم، اشغالگری و آپارتاید است و رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
جنبش حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بهای جنایت علیه شهید خضر عدنان را پرداخت خواهد کرد، تأکید کرد که این رژیم باید به علت ارتکاب این جنایت محاکمه شود.
جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری و غزه در پی شهادت خضر عدنان، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت علیه این اسیر فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نوشت: حمله وحشیانه نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به معتکفان و عبادت کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی، یک بار دیگر خوی جنایت پیشگی و ضدحقوق بشری این رژیم را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حالی که زلزله‌زدگان سوری شرایط سختی را تجربه می‌کنند، رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب را هدف حمله قرار می‌دهد که این مصداق آشکار جنایت علیه بشریت است.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حالی که زلزله‌زدگان سوری شرایط سختی را تجربه می‌کنند، رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب را هدف حمله قرار می‌دهد که این مصداق آشکار جنایت علیه بشریت است.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تنها باعث گسترش مقاومت می شود و هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده فلسطینیان شود.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حمله رژیم صهیونیستی به سوریه پرداخت و آنرا جنایت ضدبشری دانست.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی‌ های دیپلماتیک در این کشور بر ضرورت واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و محکوم کردن آن تاکید کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی، از این اردوگاه عقب نشینی کردند
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم ‎آپارتاید صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ با به جا گذاشتن رکوردی بی سابقه (۲۲۴ شهید) خونبارترین سال را در شهید و مجروح کردن برای فلسطینیان رقم زد.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی را در اختیار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور کودکان قرار داد.
دولت سوریه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی در جنین و کرانه باختری بی پاسخ نخواهد ماند.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس تاکید کردند که جنایت های رژیم صهیونیستی هیچ تاثیری بر اراده ملت فلسطین ندارد و فلسطینیان به گزینه مقاومت پایبند هستند.
وزارت امور خارجه سوریه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیر نظامی سوریه را محکوم و اعلام کرد که این حملات جنایت جنگی است.
هماهنگ کننده گروه های مقاومت فلسطین تاکید کرد که شهروندان فلسطینی روز جمعه آینده در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تظاهرات خواهند کرد.
جنبش فتح در واکنش به شهادت سه نفر از مجاهدان خود در حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به نابلس اعلام کرد که جنایات رژیم اشغالگر نتیجه ای جز اصرار این جنبش بر مقابله با این رژیم نخواهد داشت.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
در ادامه واکنش ها به جنایت رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، وزارت خارجه عراق نیز این جنایت را محکوم کرد.
پارلمان یمن ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی علیه غزه، بر حق ملت و مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوز صهیونیست ها تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ