صندوق بین‌المللی پول در گزارشی اعلام کرده زمستان امسال بیش از نیمی از اقتصادهای اروپایی به خاطر تاثیرات جنگ، رکود را تجربه خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
دفتر افکارسنجی ملت در گزارشی نتایج افکارسنجی درباره نگرش مردم نسبت به وضعیت صندوق های بازنشستگی کشور را منتشر کرد.
تازه ترین گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل ( یونیسف)، از کشته شدن دست کم ۴۳۵ کودک بیگناه سودانی در جریان جنگ داخلی میان ارتش و شبه نظامیان « واکنش سریع» این کشور حکایت دارد.
صندوق پول عربی پیش‌بینی کرد که نرخ رشد اقتصادی کشورهای عربی در سال ۲۰۲۳ حدود ۳.۴ درصد باشد و در سال ۲۰۲۴ به ۴ درصد افزایش یابد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گزارشی از عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ارائه داد و گفت: طی ۶ سال گذشته معوقات صندوق حتی به ۱.۵ درصد هم نرسیده است.
اتاق بازرگانی تهران با استناد به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول، توصیه‌هایی را برای مهار تورم مطرح کرده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اعضای مؤسسه انتظار دارند تا گزارش شفافی از عملکرد مجموعه ارائه شود.
صندوق بین‌المللی پول در آخرین گزارش خود پیش‌بینی کرده که در سال ۲۰۲۳ اقتصاد جهانی ۲.۹ درصد رشد کند.
کمیسیون اجتماعی مجلس در گزارشی ضمن بررسی ابعاد چالشی صندوق های بازنشستگی تاکید کرد دولت باید احکام تکلیفی مورد نیاز در برنامه هفتم توسعه را برای اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی انجام دهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی یکشنبه، ۱۳ آذرماه به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداختند. همچنین نمایندگان در جلسه غیر علنی نشست مشترکی با هیات دولت و رییس جمهور داشتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می پردازند.
طبق گزارش جدید صندوق جهانی حیات وحش جمعیت گونه‌های وحشی از دهه ۱۹۷۰ میلادی به طور متوسط ۶۹ درصد کاهش یافته است. و این تا حد زیادی به دلیل نیازهای تولید مواد غذایی است: ماهیگیری تجاری در دریا، جنگل‌زدایی در خشکی به منظور ایجاد فضا برای چرای گاوها و تولید روغن پالم و محصولات خوراک دام.
صندوق بین المللی پول با ارائه گزارشی پیش بینی کرد که رکود بیش از یک سوم اقتصاد جهانی را تحت تأثیر قرار دهد و تورم جهانی تا پایان سال جاری میلادی به اوج خود می رسد.
برخی بر این باورند تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، با توجه به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول که پیش بینی کرده رشد اقتصاد جهانی طی سال ۲۰۲۳ کاهش می یابد، اتخاذ شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر راه و شهرسازی، مالیات‌های حوزه مسکن باید به صندوق ملی مسکن واریز شود، اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.
وزارت صمت در پاسخ به گزارش مهر در مورد اسقاط، اعلام کرد که اگر تشخیص بر واریز یک درصد قیمت فروش خودرو به صندوق محیط زیست باشد این مبلغ به افرادی تعلق می گیرد که خودرو یا موتور اسقاط می کنند.
سرپرست سازمان نوسازی از پیگیری تکمیل بزرگترین پروژه پارکینگ عمومی سرپوشیده کشور با حمایت سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ