در آستانه سفر رئیس جزیره تایوان به آمریکا و همزمان با افزایش تحریکات واشنگتن با فروش اسلحه به این جزیره، راشاتودی در گزارشی به کارنامه سیاه آمریکا در فریب دادن همه حتی شرکایش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ روشن عربستان خود را به عنوان یک لیگ پرستاره مطرح کرده و توجه جهانی بیشتر از هر وقتی به غرب آسیا جلب شده است.
پائولو بنتو، سرمربی جدید تیم ملی امارات، ماموریت خود را برای آماده‌سازی این تیم به منظور حضور در جام ملت‌های آسیا آغاز کرده است.
بیشتر آسمان خراش های اروپا در ۵ شهر متمرکز شده اند. اما مجموع آسمان خراش های همه این شهر ها هم کمتر از ساختمان های سر به فلک کشیده‌ی نیویورک هستند. برای اینکه یک ساختمان به عنوان یک آسمان خراش مدرن در نظر گرفته شود، باید حدود ۱۵۰ متر ارتفاع داشته باشد، یعنی باید حداقل ۴۰ تا ۵۰ طبقه داشته باشد.
تیم ملی عربستان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا 2023 است، اردوهایی را در کشورهای اروپایی برگزار می کند.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
سرمربی تیم ملی فرنگی نوجوانان تاکید کرد که به واسطه حضور تیم‌های اروپایی در تورنمنت بین‌المللی ترکیه، سطح این رقابت‌ها از قهرمانی آسیا بالاتر بوده است.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
روسیه با گرفتن سهم بازار متحدان انرژی خود در آسیا، مشتریان نفتی پیدا کرده است تا آنها را جایگزین خریداران اروپایی کند که دریافت انرژی این کشور را تحریم کرده‌اند.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات اخیر در آسیا و حتی کشورهای اروپایی نشاندهنده آن است که مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توانسته است وجدان جهانی را بیدار کند.
بعد از تعویق یک‌ ساله بازی‌های آسیایی چین، حالا در سال 2023 هم مسابقات آسیایی و هم اروپایی برگزار می‌شوند اما اروپایی‌ها هرگز با مشکلی که کشتی آسیا و ایران با آن مواجه است، رو در رو نیستند.
قاضی بلژیکی روز چهارشنبه درباره اینکه آیا خانم کایلی و ۳ متهم دیگر را همچنان در بازداشت نگه دارد یا خیر، تصمیم خواهد گرفت. از آنجا که خانم کایلی بازداشت شده است، نشان می‌دهد که او دیگر مصونیت پارلمانی ندارد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در مورد بسته نهم تحریم‌ها بحث خواهند کرد که تقریباً ۲۰۰ فرد و نهاد را به فهرست تحریم‌های بسیار طولانی اتحادیه اروپا اضافه می‌کند. با این حال، مشخص نیست که آیا مجارستان برخی از تصمیمات را مسدود خواهد کرد یا خیر.
نصف تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را اروپایی ها تشکیل می دهند.
تیم ملی انگلیس بعد از 40 سال مقابل حریفی از قاره آسیا به میدان خواهد رفت.
ژاپن با بیشترین تعداد لژیونر در لیگهای معتبر اروپایی، پرستاره‌ترین نماینده اروپا در جام جهانی محسوب می‌شود.
ژاپن با بیشترین تعداد لژیونر در لیگهای معتبر اروپایی، پرستاره‌ترین نماینده اروپا در جام جهانی محسوب می‌شود.
اکنون که اروپا این تحریم‌ها را تصویب کرده و ایران نیز پیش‌تر هشدار داده بود که به این اقدام بروکسل پاسخ خواهد داد این مساله مطرح می‌شود که آیا گفت‌وگوهای برجامی متاثر از تحریم‌ها متوقف شده یا در تعلیق بیشتر قرار می‌گیرد؟
بر اساس یکی از سندهای اتحادیه اروپا، رگولاتوری های ضد انحصار اتحادیه اروپا از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدئویی پرسیده‌اند که آیا نگران انحصارطلبی تازه مایکروسافت هستند یا خیر.
بر اساس قانونی تازه در اتحادیه اروپا، افراد و شرکت‌هایی که به علت عملکرد پهپادها، ربات‌ها و سایر محصولات یا خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی آسیب می‌بینند، برای دریافت غرامت راحت‌تر شکایت می‌کنند.
آمریکا و اروپا ممکن است به زودی تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به روند مذاکرات هسته‌ای با ایران پایان دهند یا خیر.
غرب دو راه بیشتر ندارد؛ حذف تحریم روسیه و ایران یا تحمل زمستانی با گرانترین هزینه ها که ممکن است با جنگ در غرب آسیا به جهش قیمت ها هم منجر شود.
یک دیپلمات ایرانی گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.
یک دیپلمات ایرانی مطلع از روند مذاکرات گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا از توسعه دهندگان اپ پرسیده اند آیا تهدید گوگل به حذف اپلیکیشن ها به دلیل استفاده از گزینه های پرداخت جایگزین به کسب وکار آنها لطمه زده است یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ