جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ نیروی انتظامی با سلاح گرم برای مقابله با تجمعات وارد میدان نشد و اگر تیری از سلاح گرم خارج شد، از سوی گروهک‌های ضد انقلاب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک متهم و کشف ۲ قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه وینچستر خبر داد.
بنا بر نوشته یکی از این گردشگران، یکی از افرادی که آن‌ها را کتک می‌زده، گفته: «ما با داعشی‌ها و جنگیدیم و شکست‌شان دادیم، حالا حریف شما نشویم؟»
رئیس جمهور برزیل با امضای فرمانی، دسترسی به سلاح گرم در این کشور را محدود کرد.
پلیس تهران اعلام کرد: سارقانی که اقدام به زورگیری با سلاح گرم در بلوار فردوس کرده بودند، دستگیر شدند.
باشگاه المریخ سودان اعلام کرد احمد عبدالسلام، بازیکن این تیم، در اثر اصابت یک گلوله بی هدف در خانه‌اش جان باخت.
آدینه‌لو گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی ۲۳ ساله اهل و ساکن زنجان بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده است. با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان حاضر، قاتل یک مرد تقریبا ۴۰ ساله است که با اسلحه کلت کمری به سر مقتول شلیک و از محل متواری شده است.
ورامین- دادستان عمومی و انقلاب ورامین از تیراندازی و قتل همسر توسط شوهرش خبر داد.
تایباد ـ فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: یک قبضه سلاح گرم از نوع وینچستر حین ورود به کشور در مرز دوغارون کشف شد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۴ فروشنده مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح گرم در جنوب تهران در راستای طرح ضربتی یک روزه در این شهرستان خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید اغتشاش گران و عاملان ترور و خشونت و بکارگیری سلاح گرم و سرد علیه پلیس و امنیت جامعه، طبق قوانین قضایی کشور به عدالت سپرده می‌شوند.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچ‌کس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از ۶۷ نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: سه اغتشاشگر که قصد ایجاد ناامنی در استان از طریق سلاح گرم داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.
فیلمی از حمله داعشی‌های وطنی به حافظان امنیت با انواع سلاح گرم و سرد در شهرستان پردیس را مشاهده می‌کنید.
مأموران در نخستین تحقیقات دریافتند که فردی ناشناس از طریق دیوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلا‌ها ضمن وارد کردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان او، مقتول را با دست خفه کرده و متواری شده است.
سرهنگ قلی زاده گفت: با تحقیقات میدانی اولیه مشخص شد قاتل پس از درگیری بر سر اختلافات مالی با استفاده از سلاح گرم مقتول را به ضرب گلوله به قتل رسانده و سپس از محل متواری گشته است.
پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی
سردار مسلمی بیان کرد: انواع و اقسام چاقوها از اغتشاشگران کشف شده است، حتی در یکی از پارک‌های استان در یک کیسه حدود ۸۰ قبصه سلاح سرد جاسازی شده بود تا در موقع مناسب از آن استفاده کنند.
سازمان مردم‌نهاد آمریکایی برای امنیت تسلیحاتی (Everytown) در گزارشی اعلام کرد میزان مرگ ناشی از خودکشی با سلاح گرم در آمریکا در ۱۰ سال اخیر ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.
رئیس پلیس پایتخت از افزایش استفاده سارقان از سلاح‌ها به ویژه سلاح گرم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح رد ۱۴ متهم فراری دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: حوالی ساعت هفت صبح امروز یک مورد اقدام به تیراندازی در محله سعادت آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی حدودا ۸۵ ساله در مقابل در خانه خود مورد سوءقصد با سلاح گرم قرار گرفته است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف هفت قبضه سلاح گرم و ۶۳ تیغه سلاح سرد در شانزدهیمن مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور در غرب این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ