صدراعظم آلمان امروز در سخنانی در پنجمین نشست اقتصاد آلمان- اوکراین ادعا کرد که برلین خواستار الحاق کی یف به اتحادیه اروپا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدراعظم آلمان امروز با سران رومانی و مولداوی به منظور رایزنی برای کمک به اوکراین در بخارست دیدار کرد.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان امروز وارد برلین شد و قرار است با رئیس جمهور و صدراعظم آلمان دیدار و گفتگو کند.
یک سخنگوی دولت آلمان امروز از دیدار «اولاف شولتز» صدراعظم این کشور با نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در روز پنجشنبه هفته جاری در برلین خبر داد.
جان کربی که با شبکه خبری سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) و اولاف شولتز (صدر اعظم آلمان) در جریان دیدار روز جمعه خود درباره کمک‌هایی که اوکراین برای جنگ شدید خود در جریان بهار و تابستان به آن نیاز دارد، رایزنی خواهند کرد».
اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: «حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم و از رژیم ایران می‌خواهیم این حکم را لغو کند»
اولاف شولتز، صدراعظم آلمان موافقت کرده است که تانک‌های لئوپارد۲ را به اوکراین عرضه کند؛ درحالی‌که واشنگتن ده‌ها تانک M ۱ آبرامز را ارسال خواهد کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز خبر داد: پوتین برای گفتگو با «اولاف شولتز» آماده است؛ اگرچه تاکنون هیچ تماس تلفنی با او برنامه ریزی نشده است.
صدراعظم آلمان امروز در یک سخنرانی در دانشگاه «سوربن» گفت: فرانسه و آلمان از اوکراین حمایت خواهند کرد.
اوکراین امیدوار است که افزایش فشار، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان را متقاعد کند تا مجوز صادرات تانک‌های ساخت آلمان به اوکراین را در زرادخانه سایر متحدان ناتو صادر کند. این تانک‌ها که لئوپارد۲ نامیده می‌شوند، از مورد علاقه‌ترین تانک‌های مد نظر کی‌یف هستند و کارشناسان می‌گویند که در تعداد قابل توجهی، توانایی اوکراین برای عقب راندن نیرو‌های روسی را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهند.
معاون سخنگوی دولت آلمان امروز اعلام کرد که «اولاف شولتز» صدراعظم کشورش و سران اتحادیه اروپا به طور مستقیم با رئیس‌ جمهور روسیه در تماس هستند.
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان با پیام تبریک به استقبال سال نوی میلادی رفت. این سیاستمدار حزب سوسیال‌دموکرات آلمان (SPD) مردم این کشور را فراخواند تا با اعتماد و انسجام به پیشواز سال نو بروند.
اولاف شولتس - صدراعظم آلمان، روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک با الیزابت بورن - نخست‌وزیر فرانسه، ابراز کرد: سیاست غنی‌سازی ایران بار دیگر بر اهمیت بکارگیری تمام توان جهت اطمینان حاصل کردن از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا تسلیحات موشکی که توانایی حمل آن را دارند، تاکید می‌کند.
پالما امشب در غیاب دو ستاره ایران خود به مصاف نویا آپوستولی می رود.
کاخ سفید از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان درباره سفر اخیر اولاف شولتز به چین خبر داد.
دفتر ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در تماس تلفنی امروز از اولاف شولتز خواسته است: آلمان به موضع بی‌طرفی خود در روابط ترکیه و یونان بازگردد.
صدر اعظم آلمان بدون اشاره به سرازیر شدن انبوهی از تسلیحات مرگبار به سوی اوکراین در تقابل غرب با مسکو، ادعا کرد: جنگ اوکراین علیه همه غرب است!
چندین هزار نفر، روز شنبه در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.
ملی‌پوش کشورمان که برای تیم باشگاهی پالمای اسپانیا بازی می‌کند، به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.
ریچارد بلاک سناتور سابق آمریکایی در سخنانی تاکید کرد: انفجار خط لوله نورد استریم توسط سیا و با موافقت اولاف شولتز صدراعظم آلمان انجام شد.
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان گفت: این جنگ، جنگ بسیار خطرناکی است. ما از اوکراین حمایت می‌کنیم، اما این کار را به نحوی انجام می‌دهیم که به جنگ میان روسیه و ناتو ختم نشود. چون این یک فاجعه خواهد بود.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در اظهاراتی گفت که با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان درخصوص مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کردم و بر حل اختلافات از طریق گفتگو و دیپلماسی تاکید کردیم.
«اولاف شولتز» شنبه شب وارد فرودگاه ابوظبی شد و مورد استقبال مقامات امارات قرار گرفت.
«اولاف شولتز» قرار است در سفر به عربستان، امارات و قطر این سه کشور را به سرمایه گذاری بیشتر در آلمان ترغیب کند.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که آنها در روزی که باید برابر پیکان به پیروزی می رسیدند، مقابل این تیم با شکست روبرو شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ