مربی باتجربه فوتبال روسیه به تحلیل تساوی این تیم در دیدار تدارکاتی برابر ایران پرداخت و نقل قولی را از «قربان بردیف» سرمربی سابق تراکتور درباره سطح فوتبال ایران مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران با ارائه تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین از روسیه حمایت کرده است. این امر ایالات متحده را نگران کرده است که آن را بخشی از مشارکت رو به رشد دفاعی روسیه و ایران قلمداد می کند. با این وجود، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد مسکو احتمالا به وعده های خود با ایران عمل نخواهد کرد.
لپ تاپ ابزاری حیاتی در دنیای امروزی است که آزادی کار، مطالعه و بازی در حال حرکت را برای ما فراهم می‌کند. با وجود برند‌ها و مدل‌های بسیار زیاد لپ تاپ در بازار ایران، انتخاب مناسب می‌تواند کار سختی باشد. در این مقاله به مقایسه و تجزیه و تحلیل بهترین برند‌های لپ تاپ در ایران بر اساس ویژگی‌ها، عملکرد و نظرات کاربران می‌پردازیم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام خرید لپ تاپ کمک کنیم.
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به نتایج بازی های اخیر لیگ برتر ایران گفت:ملوان بزرگوارانه از سپاهان امتیاز گرفت.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در حال حاضر «فنی‌ترین» تیم لیگ ایران است، به تحلیل بازی پرسپولیس با تراکتور پرداخت و نقاط ضعف و قوت دو تیم را برشمرد.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
در واقع آمریکایی‌ها هرگز راه مذاکره را نخواهند بست آن‌ها همواره راه مذاکره را باز می‌گذارند چه مستقیم باشد چه غیر مستقیم. آن‌ها حتی با دشمن خود در زمان جنگ و درگیری هم مذاکره می‌کنند. در مجموع آمریکا به دنبال آن است تا با مطرح کردن موضوع مذاکره با تهران نه تنها تحریم‌ها را کاهش ندهد بلکه به تحمیل توافقی کمتر از برجام با ایران نائل آید.
نیوزویک در ارتباط با قدرت جنگنده‌های سو ۳۵ روسی، عنوان کرد: با توجه به قابلیت‌هایی که این جنگنده از آن برخوردار است، آن در خاورمیانه بی رقیب ساخته است.
محمد مومنی، پیشکسوت فوتبال ایران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به انتقاد از تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با آمریکا پرداخت.
عدم صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نتیجه ای بود که خبرنگار کروات حاضر در این رقابت ها تحلیل کرد و گفت: انتظار فنی از تاکتیک های ایران در جام جهانی بسیار بالا بود.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی به صعود نزدیک بودیم اما مقابل آمریکا بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و نتوانستیم برنده بازی باشیم.
پابلو زابالتا مدافع سابق تیم ملی آرژانتین در برنامه Match Of The Day به تحلیل بازی ایران و آمریکا پرداخت.
فرانکو باره سی اسطوره فوتبال ایتالیا پس از حذف ایران از جام جهانی، درباره عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش صحبت کرد.
فرشاد کرمی به تحلیل بازی ایران و امریکا و دلایل حذف تیم ملی از جام جهانی پرداخت.
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
دراگان اسکوچیچ به تحلیل بازی ایران و انگلیس می‌پردازد و معتقد است این شکل واقعی تیم ملی ایران نبوده است.
گزارشگر بازی ایران و انگلیس ساعتی بعد از این مسابقه تحلیلی عجیب از شکست شاگردان کی‌روش داشت.
گزارشگر بازی ایران و انگلیس ساعتی بعد از این مسابقه تحلیلی عجیب از شکست شاگردان کی‌روش داشت.
گری لینه‌کر در تحلیل بازی ایران و انگلیس اظهارنظری جنجالی انجام داده و مدعی شد داور به خاطر نتیجه با ایران مهربان‌تر بود.
بعد از هشت ماه تحلیل، کری‌خوانی و آماده‌سازی سرانجام جام جهانی فوتبال برای ایران و انگلیس به طور رسمی شروع خواهد شد.
نشریه دیلی‌میل در کمتر از هجده ساعت تا بازی ایران برابر انگلیس، ترکیب منطبق بر آمار شاگردان ساوت‌گیت را ارائه کرد.
در قسمت سوم پادکست ورزش سه به بررسی دیدار تیم ملی ایران مقابل آمریکا پرداختیم.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران دراین که براساس منافع ملی خودش و قواعد بازی کار را به اتمام برساند جدی است، گفت: تیم مذاکره کننده ما منطقی و اصولی است و واقعا سیاست دولت حل مشکل و توافق است اما ایرادات مطرح شده از سوی تروئیکا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ