والری کارپین سرمربی روسیه اسامی بازیکنان مورد نظرش برای دیدار با ایران را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت فدرال روسیه از کشف آثار مواد منفجره در یک کشتی باری خارجی که از ترکیه راهی روسیه شده بود، خبر داد.
پاکو خمس نفرات اصلی خود در دیدار تدارکاتی مقابل اورنبورگ روسیه را مشخص کرد.
علی عدنان در سری آ ایتالیا پیراهن اودینزه و آتالانتا را برتن کرده بود و فصل گذشته نیز برای روبین کازان در لیگ روسیه توپ می‌زد. او همچنین سابقه بازی در تیم های ریزه اسپور ترکیه، وایتکپس کانادا و وایله دانمارک را در کارنامه خود دارد.
تراکتور در اولین بازی تدارکاتی اردوی ترکیه به مصاف تیم اورنبورگ روسیه می‌رود.
تیم فوتبال تراکتور در اردوی آماده سازی خود در ترکیه به مصاف اورنبورگ روسیه می‌رود.
بر اساس گزارش ریانووستی ترکیب سیستم جنگال یا پاد اخلال‌گر خیبنی در این جنگنده با سامانه‌های جمینگ SAP-۱۴ و SAP-۵۱۸ سپر دفاعی قدرتمندی برای این جنگنده مقابل پدافند هوایی می‌سازد به شکلی که می‌توان ادعا کرد جنگنده از صفحه رادار دشمن ناپدید می‌شود.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
رسانه‌های روسیه علاقه‌مند به حضور دوباره «سردار آزمون» در لیگ این کشور هستند.
تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان 7 اردیبهشت ماه با ترکیب کامل برای حضور در مسابقات بین المللی و اردوی مشترک راهی روسیه خواهد شد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل کنیا مشخص شد و امیر قلعه نویی تغییراتی در این ترکیب نسبت به بازی با روسیه ایجاد کرد.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید. در این دیدار برخی بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی ایران مورد آزمایش قرار گرفتند.
۱۱ بازیکن منتخب تیم ملی برای جدال با تیم ملی روسیه اعلام شد.
ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل روسیه: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضائیان، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو.
امیر قلعه‌نویی تا ساعاتی دیگر باید اولین ترکیب خود را برای مصاف با روسیه مشخص کند.
با پیوستن پنج لژیونر، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با روسیه تکمیل شد.
روسیه در‌ دو بازی آینده مقابل ايران و عراق، احتمالا از دو ترکیب مختلف استفاده خواهد کرد.
با پیوستن پنج لژیونر، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با روسیه تکمیل شد.
سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه مصدوم شده است.
مدافع چپ استقلال پس از مدت ها دوری از ترکیب آبی پوشان،‌ مقابل ملوان به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
ترکیب تیم روسیه برای در هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در ایران مشخص شد.
برخی کارشناسان می‌گویند به دلیل نگرانی‌های جدی فنلاند از حمله احتمالی روسیه و اختلافات عمیق میان ترکیه و سوئد این احتمال وجود دارد که فنلاند به تنهایی باقی مسیر عضویت را طی کرده و سوئد را در مواجهه با ترکیه تنها بگذارد.
سفیر پیشین ایران در ترکیه گفت: وقتی مساله‌ای به این اهمیت در سوریه وجود دارد و هیچ تولید فکر در مورد مسائل مرتبط با آنجا وجود ندارد، چرا اصلا باید انتظار داشته باشیم که ایران به بازی گرفته شود؟ تا حدی که من درک می‌کنم، ایران اصلا از مدار تحولات در سوریه خارج شده است.
محرمی که قبل از اردو شایعه‌های بسیاری مبنی بر خروجش از ترکیب اصلی وجود داشت، به انتخاب اصلی کی‌روش تبدیل شده و با توجه به غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش و همچنین لغو احتمالی بازی با روسیه، دفاع راست قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ