هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه تأسیس مطب دامپزشکی در املاک با کاربری مسکونی را غیرمجاز اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: تأسیس ایستگاه‌های هواشناسی جدید در کشور افزایش ۲ برابری داشته است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح گزارش کمیسیون متبوع خود درباره ارزیابی اثر فعالیت پتروشیمی‌های متانولی بر منابع بخش عمومی، گفت: پیشنهاد می‌شود مجوز تأسیس واحدهای متانولی جدید صادر نشود.
سفیر ایران در روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه روسیه ۲۴ گفت که دو کشور در حال مذاکره برای تأسیس یک شرکت کشتیرانی مشترک هستند.
بلاروس امروز از تصویب توافقنامه‌ای خبر داد که بر اساس آن مراکز آموزشی رزمی مشترکی با روسیه تأسیس می‌شود.
تفاهم‌نامه همکاری دفتر توسعه سرمایه گذاری اقتصاد تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف حمایت از تأسیس صندوق تعاونی‌های سرمایه‌گذاری ریسک پذیر منعقد و امضاء شد.
رئیس پژوهشگاه هواشناسی از تأسیس مرکز بین المللی مطالعات گردوخاک در مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تأسیس و راه اندازی ۳ شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق در مرزهای مجاور استان های میسان، بصره و واسط این کشور خبر داد.
مشهد ـ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فلسفه وجودی این دانشگاه فراگیری دروس دانشگاهی در کنار دروس حوزوی، پژوهش و بررسی علوم اسلامی و نائل آمدن به علوم انسانی اسلامی بوده است.
نتیجه آزمون صدور مجوز تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۱ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور ۶۰۰ مجوز تأسیس با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که پزشکان طرحی تا قبل از اتمام تعهدات خود از دایر کردن مطب و تاسیس داروخانه خارج از شهرستان محل تعهد ممنوع باشند.
مراسم یازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال خوزستان با حضور اعضای هیات مدیره و اعضای این تیم، برگزار شد.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به حرمت شکنی در برخی از دانشگاهها، گفت: دانشگاه‌های ما با نام و خون شهدا تأسیس شده‌اند بنابراین چنین اتفاقاتی در آن به انقلاب ضربه‌ای نمی‌زند.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به حرمت شکنی در برخی از دانشگاهها، گفت: دانشگاه‌های ما با نام و خون شهدا تأسیس شده‌اند بنابراین چنین اتفاقاتی در آن به انقلاب ضربه‌ای نمی‌زند.
رییس سازمان محیط زیست گفت:تأسیس دبیرخانه سازمان همکاری‌های منطقه‌ای در دستور کار قرار گرفته و پیش نویس اولیه تشکیل سازمان به زودی برای بررسی در اختیار کشورها قرار می گیرد.
مشهد ـ رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: در آموزش و پرورش باید به سمت تأسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم.
رئیس پارلمان اروپا امروز در کنفرانس مطبوعاتی با رئیس جمهور مولداوی اعلام کرد: پارلمان اروپا خواستار تأسیس اتحادیه دفاعی در تکمیل «ناتو» است.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام محمدحسنی تبریک گفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تصویب کلیات طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
در شرایطی که بسیاری از صاحبان مشاغل، سرمایه گذاران و افراد مستعد به دنبال حضور در متاورس هستند، رئیس جمهور فرانسه نیز می‌خواهد متاورس اروپایی تأسیس کند.
کارشناسان اقتصادی، عدم جذب سرمایه‌گذاری خارجی، سیاسی‌کاری در هنگام تأسیس، عدم وجود زیرساخت‌ها، را مهم‌ترین مشکلات مناطق آزاد تجاری و اقتصادی دانستند.
شورای عالی استان امروز طرحی مصوب کرد که بر اساس آن علاوه بر تهران، سایر کلانشهرها نیز صاحب دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ خواهند شد.
جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی، طی مصاحبه‌ای در روز پنجشنبه از شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی خواست تا خودروهای برقی و همچنین باتری‌های آنها را در این کشور تولید کند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ