کارشناسان اقتصادی، عدم جذب سرمایه‌گذاری خارجی، سیاسی‌کاری در هنگام تأسیس، عدم وجود زیرساخت‌ها، را مهم‌ترین مشکلات مناطق آزاد تجاری و اقتصادی دانستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره‌ سال‌های گذشته بسکتبال ایران، در صحبت‌هایی بی پرده از شرایط بسیار بد بسکتبال ایران صحبت کرد و دلیل این شرایط را هم بی‌برنامگی و صرفا استفاده کننده بودن فدراسیون ‌های قبلی دانست.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: افزایش قیمت محصولات کشاورزی ناشی از بی‌برنامگی مسئولان است.
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با بیان اینکه برای خودکفایی در تولید محصولات اساسی برنامه دارد، گفت: تولید تصادفی و بی‌برنامه نمی تواند ضامن امنیت غذایی پایدار باشد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مجلس همسو و همراه دولت هم دیگر تاب تحمل ضعف‌های وزرای دولت سیزدهم را ندارد و حاضر به اعتماد کردن به این عملکرد‌های بی‌برنامه و تورم‌زا که به حساب نظام گذاشته می‌شود، نیست.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال به تحلیل دلایل باخت این تیم مقابل پرسپولیس پرداخت و گفت: استقلال بر خلاف بازی‌های گذشته خود، در دربی بی‌برنامه بود.
خزعلی گفت: اگر کسی آتش به اختیار را در سخنان رهبری می‌بیند از طرف دیگر باید کار با برنامه و باقاعده را نیز در سخنان ایشان ببیند و این بدین معناست که آتش به اختیار بودن، بی‌برنامه بودن نیست. در حقیقت آتش به اختیار بودن، داشتن برنامه و اقدام براساس آن بدون منتظر اقدام دیگران بودن است، اما در عین حال این برنامه باید منسجم باشد و با سیاست‌های کلان نظام و برنامه‌های دولت در تعارض نبوده و مکمل آن باشد.
ایمانی‌خوشخو سپس بیان کرد: درخواست می‌کنم دست‌کم اگر قرار است به این شکل نامنظم و بی‌برنامه سفر کنید با محیط زیست، طبیعت و آثار تاریخی رفتار خوبی داشته باشید. چطور وقتی یک مهمان وارد خانه ما می‌شود اگر شلخته باشد ناراحت می‌شویم؟ ما هم مهمان طبیعت هستیم و باید رعایت حال کنیم. چرا بعضا افراد به خود اجازه می‌دهند رفتار ضدمحیطی داشته باشند؟ سفر به مهمترین معضل مسؤولان محلی تبدیل شده است؛ چراکه بعد از هر تعطیلی باید شهر را به حالت اولیه برگرداند.
شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»
تاتنهام با تساوی بدون گل در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل میلان، از دور رقابت‌ها کنار رفت‌.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به بلاتکلیفی فدراسیون و گرایش ملی‌پوشان این رشته به مربیگری، گفت: متاسفانه طی چند ماه گذشته به دلیل بی‌برنامگی و بلاتکلیفی فدراسیون، ملی‌پوشان مطرح اسکواش به دلیل امرار معاش به سمت مربیگری گرایش پیدا کرده‌اند.
براساس بررسی‌هایی که صورت گرفته، ترکیه جزو کشورهایی قلمداد شده که با تنش آبی مواجه است. برمبنای این مطالعات کشور ترکیه از دهه۱۹۸۰ به این طرف با توجه به افزایش جمعیت، شهرنشینی‌های بی‌برنامه، صنعتی شدن، تغییرات آب و هوایی و گرم شدن زمین با چندین خشکسالی هم روبه‌رو شده است
نماینده مجلس تأکید کرد: کشت محصولات آب‌بر در بخش‌های بحرانی کشور مانند فلات مرکزی ایران ناشی از بی‌برنامگی و فقدان مصلحت اندیشی است.
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌برنامگی، رخوت و بی‌ثباتی در وزارت آموزش و پرورش موج می‌زند و با عث عدم اجرای درست رتبه‌بندی، تأخیر در پرداخت و تشدید دغدغه‌ فرهنگیان شده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: گلایه‌مند بودند که دولت قبل گرفتار بی‌برنامگی بود، اما امروز دولت برای تدوین برنامه، بودجه، معیشت مردم، ثبات اقتصادی و مدیریت دچار بلاتکلیفی شده است.
ازآنجاکه خرداد سال۱۴۰۰ نیز سال پایانی برنامه پنج‌ساله ششم بود و با توجه به تمدید یک‌ساله آن، طبیعتا دولت باید تا خرداد امسال یعنی ۶ماه پیش، لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه می‌کرد که تاکنون این امر صورت نگرفته است. دراین بین دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا پانزدهم آذرماه هر سال تقدیم مجلس کند که تاکنون دراین زمینه نیز دیرکرد داشته است.
به نظر می‌رسد که این همه آشفتگی در زمینه لباس تیم ملی ایران در دوره‌های مختلف آوردگاه جام جهانی، همواره به دو دلیل بی‌برنامگی یا تضاد منافع فردی از یک پروژه با قابلیت‌های مالی است.
به نظر می‌رسد که این همه آشفتگی در زمینه لباس تیم ملی ایران در دوره‌های مختلف آوردگاه جام جهانی، همواره به دو دلیل بی‌برنامگی یا تضاد منافع فردی از یک پروژه با قابلیت‌های مالی است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از تلاشهای بی‌برنامه منچستریونایتد برای جذب هافبک جدید انتقاد کرد.
ویکتور فونت، بزرگترین منتقد خوان لاپورتا، رئیس بارسلوناست و بار دیگر برنامه‌های اقتصادی او را زیر سوال برد.
تمام کسانی که در فدراسیون فوتبال هستند، وظایف خود را می‌دانند. کمیته‌های متعددی هم وجود دارند. هر کسی شرح وظایفی دارد، اما در اجرا کاری انجام نمی‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ