تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف حدود ۴۰۰ گرم مواد مخدر توسط تیم گشت نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه بابایی از پژو ۲۰۶ خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴ ماهه ابتدایی سال، ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴ ماهه ابتدایی سال، ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت:در ۴ ماهه ابتدای سال ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
شواهد رسانه‌ای حاکی از آن است که سخنگوی کاخ سفید درباره ارتباط خانواده رئیس‌جمهور آمریکا با کشف بسته کوکائین در کاخ سفید دروغ گفته است.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران به رغم ایجاد موانع ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد.
پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ۹۵ کیلوگرم تریاک را که زیر بار هندوانه جاسازی شده بود کشف کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۱۴۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
ظهیری با اشاره به عملیات پلیس و دستگیری سه نفر در این خصوص گفت: همچنین در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۳۹ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۲۰ کیلو و ۸۵۰ گرم که داخل جعبه‌های خرما جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.
سمنان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه طی ۱۰ ماهه گذشته ۷۰۰ تن مواد مخدر کشف شد، گفت: بیشتر این کشفیات در شرق کشور بوده است.
مربیان همچنین به سنجابها آموزش داده اند که چگونه در فضاهای فشرده فشار وارد و مواد مخدر پنهان شده در بسته بندی های محکم را بو کنند.
تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی توسط پلیس راه آهن جنوب شرق خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
نوجوان ۱۶ ساله‌ گفت: با جوانی آشنا شدم که خودروی سواری داشت و گاهی مرا نیز سوار خودرو می‌کرد تا با هم دوری بزنیم، ولی درباره ۲۶ بسته هروئین که از من کشف شده است هیچ اطلاعی ندارم! من آن‌ها را از لابه لای آجر‌های یک دیوار در بولوار توس پیدا کردم و بعد هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم.
پلیس اسپانیا ۳۲ تن مواد مخدر بسته بندی شده در یورش به مزارع و کارخانه های تولیدی در سراسر این کشور را کشف و ضبط کرد.
مشهد ـ جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در شهرستان کوهسرخ شناسایی و در بازرسی از این خودرو ۲۵۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
تبریز- فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از کشف ۲ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
سردار حسین رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای هجدهمین طرح ظفر با ۴۰۸ حکم قضایی، ۳۴۲۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۲ تن موادمخدر کشف شد.
معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران افزود: پس از بررسی‌های فیزیکی و برش نقاط مورد نظر، تعداد یکصد بسته به وزن تقریبی صد کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ