معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۹ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۲۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۱۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
در این مطلب به نحوه واریز و زمان واریز سود سهامداران حقیقی ۹ نماد بورسی و فرابورسی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار، عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده چگونه است؟، یک خبر برای سهامداران فارس و شستان، تاثیر دلار ۲۸.۵ هزاری بر سود شرکت‌های پتروشیمی در بورس، زمان واریز سود سهامداران ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲،  قیمت طلا در کوتاه مدت چه روندی را طی خواهد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۹۰۵۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در پی معاملات روز گذشته ۹ نماد با پیام ناظر تعلیق شدند. این نماد‌ها کدامند و تا چه زمانی تعلیق خواهند بود؟
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۸۵۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۹ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
طی امروز و روزهای گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
شاخص کل بورس شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۶۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱در نهایت با افزایش ۱۲۱۱۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
نماد معاملاتی پرسپولیس در جلسه معاملاتی فردا چهارشنبه (۹ شهریور) گشایش خواهد یافت.
یک مقام مسئول دولتی گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران تمام تلاش خود را به کار بسته است تا پول کشاورزان کلزاکار به‌موقع پرداخت شود.
بایدو طراحی جدید خود را به عنوان راهی برای آزاد کردن فضا برای چیز‌هایی مانند «صندلی اضافی، دسک تاپ، یا کنسول‌های بازی» عرضه کرده است.
سیر مقدار کلسترول بد موجود در خون را به میزان ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد داد و بدین ترتیب احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته در فرد دو برابر کاهش می‌یابد. اما به یاد داشته باشید که استفاده از سیر به تنهایی نمی‌تواند درمانی کامل برای فشار خون بالا شناخته شود.
در مدارک ارائه شده از سوی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به کمیته حرفه‌ای سازی فدراسیون فوتبال ایران، چنین قید شده که وزارت ورزش مالک ۹۷.۵٪ از سهام استقلال و ۹۸٪ از سهام باشگاه پرسپولیس است. ۴.۵ درصد دیگر سهام این دو باشگاه در اختیار چه کسانی است؟
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۱۶۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
دی ماه ۱۴۰۰ رئیس سازمان بورس وعده به خروج صندوق پالایش یکم از زیان داد حال کمتر از ۴۰ روز تا پایان سال باقی مانده، ولی همچنان این صندوق در زیان است.
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بااشاره به اینکه سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۹ تا پایان سال به حساب مشمولان واریز می‌شود، گفت: سود پارسال سهام عدالت هم به همراه سود جدید واریز می‌شود.
نشست بررسی «وضعیت شرکت‌های استقلال و پرسپولیس برای ورود به بازار سرمایه» با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی، معاون نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق‌بهادار و مدیرعامل فرابورس ایران بعدازظهر امروز در فرابورس برگزار شد.
شاخص کل امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ توانست بعد از ۱۹ ماه دوباره با یک افزایش بیش از ۲۲ هزار واحدی خود را به بالای سطح یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی برساند. در گفتگو با نیما میرزایی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ