شاخص کل بورس روز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۲۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۱۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۱۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۴۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۱۰۶۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱ هزار و ۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۷۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۳ هزار و ۶۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پردیس به منظور افزایش سرمایه با حضور ۵۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۷۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۶۰۴۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۴۹۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۵۲۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۰۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۴ هزار و ۲۲۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۶۲۸۰۶ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۸۰۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۱۸ هزار و ۵۰۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۳۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۳۶۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۹۰۵۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۵۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۵۹۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۶۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۶۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۵۳۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۸۳۳ واحدد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز سه شنبه ۱۰ آبان در حالی بازار کار خود را آغاز خواهد کرد که برخی از نماد‌ها به دلیل افشای الف متوقف می‌باشند. همچنین برخی نماد‌ها افشای ب خوردند و برخی دیگر مشمول رفع گره معاملاتی شدند. گزارش اولیه بورس امروز با یک خبر مهم برای سهامداران شتران را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۵۳۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۸۳۳ واحدد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۶۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
بایدو طراحی جدید خود را به عنوان راهی برای آزاد کردن فضا برای چیز‌هایی مانند «صندلی اضافی، دسک تاپ، یا کنسول‌های بازی» عرضه کرده است.
هرگونه قیمت‌گذاری دستوری به گونه‌ای که خودروسازان را با وجود هزینه‌های تولید و مالی گزاف، ناگزیر به ارائه خودرو با قیمتی نامتناسب با قیمت بازار کند نتیجه‌ای جز متضرر شدن تولیدکنندگان، سهامداران، سرمایه گذاران و مصرف‌کنندگان نداشته است، در حالی که منافع عظیمی را به جیب واسطه‌ها سرازیر ساخته است. قیمت گذاری دستوری باید از صنعت خودرو حذف شود و باید مانع حضور مافیای قوی در این صنعت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ