ژیل ویسنته در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل چاوز شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب کوبا شد تا ملی‌پوشان ایران تنها با دو پیروزی در طول سه هفته کار خود را به اتمام برسانند‌.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
ایران با شکست مقابل فرانسه در لیگ ملتها، دهمین باخت تاریخ خود به خروس‌ها را تجربه کرد.
فیل فودن چالش بوکایو ساکا در اردوی تیم ملی انگلیس را با مهارت باورنکردنی انجام داد.
فیل فودن چالش بوکایو ساکا در اردوی تیم ملی انگلیس را با مهارت باورنکردنی انجام داد.
نام یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل آنکاراگوچو دیده می‌شود.
یک نشریه آمریکایی با انتشار مطلبی، موفقیت‌ها و شکست‌های اتحادیه آفریقا را در شصتمین سالگرد تاسیس این اتحادیه مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
در نشست تخصصی مهر، کارشناسان در تحلیل تحولات اخیر در نوار غزه، ضمن اشاره به فداکاری و ایثار رزمندگان جهاد اسلامی بر تغییر تاکتیک‌های مواجهه و پاسخ‌دهی به رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
هر اشکی داستانی در پس پرده دارد؛ آنها در عین حال که قطرات کوچکی از مایع هستند، ویال‌های پیچیده‌ای از احساسات انسانی هستند که توسط یکی از ابتدایی‌ترین روش‌های بیان احساسات ما، گریه، شکل می‌گیرد.
باختی که تیم ملی ایران برابر انگلیس متحمل شد یکی از شکست های سنگین تیم های آسیایی در جام جهانی بود اما تیم های دیگر باخت های سنگین ترین هم داشتند.
می‌توانیم نحوه واکنش به افراد دیگری که شکست وجودی را تجربه می‌کنند تغییر دهیم. به جای آن که به آنان وعده دهیم که از شکست‌های‌شان درس خواهند گرفت و به جای پنهان کردن عمق آن چه آنان تجربه می‌کنند، ممکن است بتوانیم واقعاً شکست آنان را تشخیص دهیم و سعی کنیم به درستی نسبت به رنج روانی‌شان حساس باشیم.
ژیل ویسنته با بازی کوتاه مدت مهاجم ایرانی خود مقابل بنفیکا شکست خورد.
پیمان میری معتقد است رضا مهاجری می‌تواند نفتی‌ها را از این بحران خارج کند.
مسئول مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام‌ حسین (ع) با اشاره به شکست تلاش‌های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفت: آن‌ها برای ترمیم این شکست در پی درج نام سپاه در لیست تروریستی هستند
اومونیا در حضور ۷۷ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود به برتری مقابل آنورسوسیس رسید.
شاگردان رضا مهاجری با یک شکست تلخ دیگر راهی تعطیلات فوتبال ایران شدند.
شاگردان رضا مهاجری با یک شکست تلخ دیگر راهی تعطیلات فوتبال ایران شدند.
اومونیا علی‌رغم بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود با سه گل مقابل پافوس شکست خورد.
فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان امروز به وضعیتی افتاده اند که باید یک جهان چند قطبی را بپذیرند و همه این‌ها را از چشم انقلاب اسلامی می‌بینند پس باید با آن دشمنی سختی داشته باشند.
آنتونی مودست، مهاجم فرانسوی دورتموند، که در این تیم جانشین ارلینگ هالند شده است در آخرین لحظات دیدار با بایرن مونیخ موفق شد مانع از شکست تیمش بشود.
غیبت مهاجم ایرانی هال سیتی در مسابقات این تیم کاملا به چشم آمده است.
شارلروا با بازی ۸۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود از سد سراینگ گذشت.
نه تنها هیچ درخواست مشخصی برای انتقال توله‌ها به تهران مطرح نشد، بلکه برخی دامپزشکان از جمله دامپزشکان دفتر حیات وحش با هرگونه انتقال یوز‌ها به تهران به دلیل آلودگی مخالف بودند. پس از بازگشت به تهران بنا به مشورت کارشناسان خارجی طی تماسی با استان بر استمرار معرفی توله‌ها به مادر تاکید کردم، اما به طور جدی اجرا نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ