نه تنها هیچ درخواست مشخصی برای انتقال توله‌ها به تهران مطرح نشد، بلکه برخی دامپزشکان از جمله دامپزشکان دفتر حیات وحش با هرگونه انتقال یوز‌ها به تهران به دلیل آلودگی مخالف بودند. پس از بازگشت به تهران بنا به مشورت کارشناسان خارجی طی تماسی با استان بر استمرار معرفی توله‌ها به مادر تاکید کردم، اما به طور جدی اجرا نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر در انتهای پخت غذا متوجه شدید که خورش شما به دلخواهتان روغن نیانداخته است، یکی از کار‌هایی که برای جبران آن می‌توانید انجام دهید این است که چند حبه یخ در خورش قورمه سبزی خود بیاندازید.
مفتی جعفری لبنان با اشاره به حمله مسلحانه به نیروهای حزب الله در یک منطقه مسیحی نشین خطاب به رهبران مسیحی لبنان تاکید کرد که برخی گروه‌ها به دنبال به راه انداختن فتنه خونین در این کشور هستند
یک شرکت اماراتی فعال در زمینه انرژی از خرید ۳۰ درصد از سهام میدان گازی جمهوری آذربایجان خبر داد.
زباله‌هایی که در سوم ژوئیه رها شدند، باقی‌مانده یک مجموعه از پیاده‌روی‌های فضایی هستند که برای نصب آرایه‌های خورشیدی جدید انجام شدند تا منبع تغذیه ایستگاه فضایی بین‌المللی را تقویت کنند. آرایه‌های خورشیدی به طور طبیعی همراه با باتری‌ها تخریب می‌شوند. بنابراین، فضانوردان به نصب آرایه‌ها و باتری‌های جدیدی پرداختند که آخرین آن در ۱۵ ژوئن بود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اتاق‌های فکری لیبرالی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند لذا باید با خدمت رسانی خالصانه، جلوی فعالیت‌های آن‌ها را گرفت.
رژیم صهیونیستی در ادامه چپاولگری منابع فلسطینیان، از آغاز توسعه پروژه موسوم به مارین در نزدیکی سواحل غزه خبر داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از لیست فروش تابستانی این باشگاه خارج شده است و خودش هم آماده است تا رویای انتقال به لیگ برتر انگلیس را به تعویق بیاندازد.
کمیته انضباطی باشگاه تراکتور را تهدید کرد که در صورت تکرار تخلفات، به برگزاری بازی بدون تماشاگر محکوم می شود.
ورزشگاه آزادی مملوء از تماشاگران استقلال و پرسپولیس است.
۱۵۰۰ ورزشکار ورزشکار اصفهانی اختتامیه لیگ‌های فوتبال و فوتسال استان اصفهان را جشن گرفتند.
سارا عبدالملکی پاسخ مسئولین شورای شهر کرج را که برای تجلیل از او یک کتری و قوری به او هدیه داده بودند را داد!
هوادار آرسنال که در جریان بازی این تیم برابر چلسی بارها روی چشمان میخایلو مودریک، ستاره چلسی، لیزر انداخته بود بازداشت شد.
زمانی که پاهای خود را روی هم می گذاریم، آیا این عادت برای سلامت انسان خطرناک است؟ چه مشکلاتی متوجه افرادی خواهد بود که نمی توانند آن را ترک کنند؟
دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا و باشگاه لیورپول مدعی شد تمرکز کارلوس کی‌روش در دیدار ایران مقابل آمریکا، متوقف کردن «پولیشیچ» و از کار انداختن سلاح تهاجمی این تیم است.
دیدار آرژانتین و مکزیک به پرتماشاگرترین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تبدیل شد.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) اتباع روسیه و مخالف جنگ اوکراین را جذب می‌کند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان توفیق دارد همه تلاش خود را برای از کار انداختن موتور تولید فقر، معلولیت و محدودیت همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی به کار بندد.
سنگ قبر ناصرالدین شاه که پیکره‌ای از او را به نقش کشیده است، در گوشه‌ای از کاخ گلستان، معروف به «خلوت کریمخانی» نگهداری می‌شود. این سنگ در محفظه‌ای شیشه‌ای قرار داده شده که درون آن نیز اسکناس‌هایی انداخته شده است؛ صحنه‌ای که البته چندان ناآشنا به نظر نمی‌آید، اما نه در کاخ گلستان و در تابوت شیشه‌ای که از یک سنگ قبر با ارزش‌های هنری و تاریخی محافظت می‌کند.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
فرهاد ظریف معتقد است که نباید همه تقصیرهای حذف از قهرمانی جهان را گردن سرمربی تیم انداخت.
اعضاء شورای سیاست‌گذاری، شیوه رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مشکلات و انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی را در تناقض با سخنان و مشی پیشین ایشان، مبنی بر بی مسوولیتی روسای جمهور گذشته در مقصر دانستن دیگران و تمایز خود با آنها، دانستند. در واقع با گذشت بیش از یک سال از روی کارآمدن دولت جدید، لازم است اعضاء دولت به‌جای فرافکنی، عملکرد خود را تبیین کرده و اقدامات و دستاوردهای خود را با مردم در میان گذاشته و در قبال پذیرش کاستی‌ها نیز صادقانه و با شهامت برخورد کنند.
شب گذشته همان طور که در زمین اختصاصی گل گهر یک بازی خوب از سوی تیم های گل گهر و سپاهان دیدیم روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.
ارسال پیامک با شمارە‌های شخصی و ناشناس و حتی استفادە از شمارە تلفن افرادی کە مورد اخاذی و تعرض قرار گرفتەاند، از شگرد‌های جدید این روز‌های مجرمان سایبری است.
ارسال پیامک با شمارە‌های شخصی و ناشناس و حتی استفادە از شمارە تلفن افرادی کە مورد اخاذی و تعرض قرار گرفتەاند، از شگرد‌های جدید این روز‌های مجرمان سایبری است.
وزارت خارجه آمریکا درپی پایان دور جدید مذاکرات وین، سعی کرد تا درباره احیای برجام توپ را به زمین تهران بیندازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ