ژیل ویسنته با بازی کوتاه مدت مهاجم ایرانی خود مقابل بنفیکا شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
فیل فودن چالش بوکایو ساکا در اردوی تیم ملی انگلیس را با مهارت باورنکردنی انجام داد.
فیل فودن چالش بوکایو ساکا در اردوی تیم ملی انگلیس را با مهارت باورنکردنی انجام داد.
نام یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل آنکاراگوچو دیده می‌شود.
رئیس شورای پول و اعتبار یکی از دلایل تشدید ناترازی بانک‌ها را تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۸۰ همت ناشی از تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی تجمیع شده که این امر موجب کاهش گردش پول در بانک‌ها شده است.
در ادامه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، کشورهای این اتحادیه قصد دارند در تازه‌ترین بسته تحریمی علیه مسکو، چند شرکت چینی را تحریم کنند.
روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
در ادامه شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی غیر بورسی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیروز صورت‌های مالی ۵۲۱ شرکت دولتی دیگر منتشر شد و شفافیت صورت‌های مالی به ۱۱۲۴ شرکت رسید.
امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
تیم‌های بسکتبال بوستون و گلدن استیت در ادامه دیدارهای خود در لیگ NBA مقابل حریفان به پبروزی رسیدند.
امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه روند کاهشی دما در استان ادامه خواهد داشت، گفت: گاز شرکت‌های پر مصرف شهرک‌های صنعتی قطع شد.
روز گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه پرواز‌ها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد لغو شده بود و این روند تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد تا عملیات یخ‌زدایی از باند فرودگاه مشهد به طور کامل انجام و شرایط برای آغاز فرایند پرواز‌ها فراهم شود.
امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
کشورهای اروپایی از شرکت‌های تولید تسلیحات خواسته‌اند برای کمک به جبران کمبود ذخایر تسلیحاتی خود و همچنین ادامه کمک‌های نظامی به اوکراین برای مقابله با روسیه، تولید را تسریع بخشند.
شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
شکست‌های نظامی اخیر روسیه در اوکراین باعث شده تا شی در رابطه با پوتین دست برتر را پیدا کند زیرا پوتین می‌تواند از همتای چینی خود برای کمک به مقابله با تحریم‌ها کمک اقتصادی بیش‌تری بخواهد اما این تاثیری بر همکاری کلی بین دو کشور نخواهد داشت. دو کشور کماکان به منافع استراتژیک خود در مقابله با غرب ادامه خواهند داد.
شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند فعالیت خود را در واحدهای مسکونی به شرط رعایت ضوابط و مقررات و عدم ایجاد مزاحمت برای همسایگان، ادامه دهند.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این راه را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع گردد.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
براساس جلسات متعددی که طی سال جاری در بورس تهران انجام شد، اکنون بسترسازی‌های لازم به منظور عرضه اولیه ۱۷ شرکت در این بازار فراهم شده است
مشخص نیست وضعیت عرفان باقری در استقلال چگونه است و چرا باید برای تماشای بازی‌های دوستانه در ورزشگاه‌ها حاضر شود. به نظر می‌رسد او همچنان دنبال فرصتی است تا از استقلال جدا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ