فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان امروز به وضعیتی افتاده اند که باید یک جهان چند قطبی را بپذیرند و همه این‌ها را از چشم انقلاب اسلامی می‌بینند پس باید با آن دشمنی سختی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
وزیر دفاع سوریه در نشست امنیت بین‌المللی مسکو با انتقاد از اشغالگری آمریکا در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: آمریکا شریک اساسی رژیم جعلی صهیونیستی در دامن زدن به تروریسم در خاورمیانه است.
شیطنت عجیب افرادی که قصد دامن زدن به حواشی کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن را داشتند مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.
صالحی تصریح کرد: متهمان این پرونده که با اقدامات غیرقانونی خود موجب دامن زدن به اخلال در بازار و آشفتگی قیمت ارز شده بودند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیشتر در این زمینه گفت: متأسفانه کشور‌هایی که بزرگترین صادرکننده تسلیحات و تجهیزات به یک طرف جنگ هستند مایلند با دامن زدن به خبر‌های کذب و جعلی افکار عمومی جهانی را دچار گمراهی و خطا کنند.
تصمیم غیرعقلایی تیم اقتصادی دولت دوازدهم و دامن زدن به التهابات بازار سکه و ارز توسط عده ای منفعت جو بازار خرید و فروش سکه و ارز را در تور عده ای از سوداگران و محتکران ارزاق عمومی قرار داد.
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به مسمومیت‌های رخ داده اخیر گفت: لازم است مسئولین مربوطه با ارائه سریع خبرهای دست اول از دامن زدن به دروغ‌ها و تهمت‌های رسانه‌های معاند جلوگیری کنند.
وزارت امور خارجه اردن تعرض به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و این اقدام را موجب دامن زدن به نفرت پراکنی و خشونت دانست.
شیرازی با اتهامات متعددی از جمله اداره خانوادگی هیات فوتبال تهران، خرید   فروش مجوز تیم‌ها و دامن زدن به تجارت پرسود مدارس فوتبال و انتقال امتیاز باشگاه‌های رده پایه تهران مواجه است.
حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب‌ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.
مواضع شاذ عبدالحمید در این مدت جز دامن زدن به تفرقه مذهبی و تبدیل شدن به سوژه مطلوب برای تحریک اغتشاش و ناامنی در زاهدان و البته تأمین خوراک خبری مطلوب رسانه‌های معاند حاصل دیگری نداشته است.
در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و تلاش خواهیم کرد انجام دهیم.
یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن درباره تحرکات مشکوک آمریکا و انگلیس با همراهی برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در دامن زدن به تنش‌ها در داخل اردن هشدار داد.
مسعود دولتشاهی به همراه ۲ نفر دیگر در حالی که به اسلحه کمری مسلح بوده‌اند در جریان یک درگیری مسلحانه با مأمورین انتظامی کشته شد.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
از صبح امروز نیز اینترنت در شهر اراک با اختلال روبه رو شده که این امر به دستاویزی برای برخی رسانه های اصلاح طلب استان به منظور دامن زدن به التهابات بدل شده است.
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل رویکرد خصمانه کشورهای غربی در قبال بحران اوکراین را زیر سوال برد.
سید حسن خمینی گفت: توهین وتحقیر، جز عصبانی کردن و دامن زدن به شعله هایی که نه شیعه و نه سنی را می خواهند، فایده ای ندارد و تعبیر بسیار لطیف رهبر معظم انقلاب در عناوین «شیعه انگلیسی» و «سنی آمریکایی» در همین زمینه است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی های بی پایه و اساس، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی ها را بی معنا دانسته و اعلام می دارد سابقه این مجلس وزین حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ