بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وضعیت نظام بانکی را در اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در پایان شهریور ماه 1401 تشریح کرد که بر این اساس، بانک ملت بیشترین تسهیلات را به این شرکت ها اعطا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه باید منوط به توسعه زنجیره ارزش آنها شود.
وزیر ارتباطات پروانه‌های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها پیوسته بودند، اعطا کرد.
بانک سپه با اعطای تسهیلات ۵۷۰ میلیون تومانی از خانواده ۵ قلوهای مینودشتی که نامشان مزین به نگاه رهبری است، حمایت کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری از آغاز فرایند ثبت و شناسایی درخواست شرکت ها برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان خبر داد.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه منجر به بروز فساد و عدم تحرک شده است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۵ هزار وام خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده اعطا شده است.
تفاهم‌نامه تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک بانک منعقد شد.
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، جزئیات تخلفات در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشریح کرد.
رئیس شورایاری محله کن می‌گوید: «البته ما در این قبرستان تنها به اهالی اصیل کن اجازه دفن می‌دهیم و برای کوچکی قبرستان هم یک راهکار پیدا کرده‌ایم. الان قبر‌ها ۳ طبقه شده‌اند. اگر یکی از اعضای خانواده ۳۰ سال از زمان مرگش گذشته باشد به حکم شرعی می‌شود جنازه دیگری در آنجا دفن کرد. با این روش توانسته‌ایم با ظرفیت کم تعداد اموات بیشتری دفن کنیم و این‌طور که پیداست تا ۴، ۵ سال آینده ظرفیت اینجا پر است.»
شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در سوریه، از تحویل ده‌ها تن از تروریست‌های داعش و شمار بیشتری از اعضای خانواده‌های آنان به عراق خبر می‌دهند.
طبق گفته کارشناسان شرکت Malwarebytes اعضای گروه Red Stinger ابزار‌های هک خود را ارتقا داده و از اسکریپت‌ها و زیرساخت‌های مشخص، از جمله تولیدکننده‌های URL خاص و مخرب و آدرس‌های IP مجددا استفاده می‌کنند. محققان این شرکت بعد از شناسایی دو قربانی توانستند اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد این گروه هکری به دست بیاورند.
انفجار خودرو در شهرک بیالیک در حیفا باعث مرگ راننده آن شد؛ رسانه‌های صهیونیست حاضر به اعطای توضیحات بیشتری در رابطه هویت فرد کشته شده و علت وقوع حادثه نیستند.
دبیرکل ناتو امروز (سه شنبه) از اعضای این ائتلاف نظامی خواست تا تسلیحات بیشتری به اوکراین ارسال کنند.
کاپیتان اسبق استقلال با ابراز گلایه بابت شرایط این تیم، مدعی است که اعضای هیات مدیره باید تلاش بیشتری برای مدیریت اوضاع آبی‌پوشان برای برون رفت از اوضاع کنونی داشته باشند.
گروشکو گفت، اگر «نیرو‌ها و منابع دیگر اعضای ناتو در فنلاند مستقر شوند، ما گام‌های بیشتری برای تضمین امنیت نظامی روسیه» با «تقویت پتانسیل نظامی خود در غرب و شمال غرب» برمی داریم. بااین حال، مقام‌ها مایلند که سوئد را قبل از دیدار جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دیگر رهبران ائتلاف در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی، در ۱۱ و ۱۲ژوئیه وارد ائتلاف کنند.
سارا فلاحی رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: متاسفانه افرادی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان بازرس به کشور‌های مختلف می‌فرستد از سرویس‌های جاسوسی هستند. از سوی دیگر آژانس وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی است لذا بهانه‌های مختلف مطرح می‌کند تا فشار بیشتری به ایران بیاورد.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
روزنامه ایران نوشت: برخی اعضای شبکه اینترنشنال برای اثباث مخالفت خود با شبکه سعودی اینترنشنال، آدرس و مشخصات برخی اعضای این شبکه را درفضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ برخی دیگر نیز گفته‌اند در روز‌های آتی اطلاعات بیشتری از کارکنان این شبکه منتشر خواهند کرد.
عادل الجبیر هم در دیداری که هفته‌های اخیر با اعضای هیئت آمریکایی داشت تاکید کرد: روابط عربستان سعودی و اسرئیل به سوی سازش پیش می‌رود اما این امر نیازمند زمان بیشتری است و ما نباید گاری را جلوتر ازاسب قرار دهیم.
قرار بود اعضای شورا راهکاری برای تعدیل این تخفیف‌ها به سازندگان بزرگ که فیش عوارض آن‌ها بالای ۲۰۰ میلیارد تومان و تعداد آن‌ها هم محدود است، پیش‌بینی کنند. گفته می‌شد حدود ۵۸ پرونده که بیشتر متعلق به پروژه‌های تعریف‌شده در قرارگاه مسکن است و به مرحله صدور فیش عوارض رسیده، بیشترین سود را از این مصوبه می‌برند؛ یعنی تعاونی‌های برخی نهاد‌های دولتی و ... که قرار است در تهران پروژه‌های ساختمانی بزرگ آغاز کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در خصوص شفافیت وظیفه خود را انجام داد و خواهش من از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که این موضوع را با سرعت بیشتری در دستور قرار دهند.
بانک مرکزی، وضعیت نظام بانکی را در اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ تشریح کرد که بر این اساس، بانک ملت بیشترین تسهیلات را به این شرکت ها اعطا کرده است.
با حضور اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در سفارت اسپانیا، امیدواری بیشتری در خصوص حضور در مسابقات زیر 23 سال جهان ایجاد شد.
انتخابات انجمن سراسری مدیران تولید سینمای ایران روز یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ در خانه سینما برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان این انجمن برای مدت دوسال انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ