سخنگوی سازمان شهرداری آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: فقط ساکنان ساختمان اطراف این تاورکرین در دقایق اولیه به دلیل احتیاط و اقدامات تکمیلی درخصوص تعمیر یا جا به جایی این وسیله نقلیه، خانه خود را تخلیه کردند و ادعای تخلیه یک محله صحت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران جزئیاتی جدید از حادثه حریق در بازار اعلام کرد.
قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه "ما یک به یک کوچه‌ها را برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن رصد کردیم و به آن‌ها اخطار دادیم"، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز باید کمک کنند و اگر مالکین تمکین نکردند از طریق برخورد قضایی اقدام کنند. اعلام لیست ۹۵ ساختمان مشکلی ندارد.
سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پراید در جنوب تهران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی یک انبار ظروف بلور در جاده ورامین خبر داد.
میرزا یوسف مستوفی‌الممالک اراضی بالادست محله سنگلج را تا فاصله بالای آب کرج در تیول (ملک) خود داشت که بخشی از آن را به پسرش «حسن مستوفی‌الممالک» بخشید و باغ حسن‌آباد ساخته شد. در قسمت چپ شمال غرب این میدان نخستین گورستان تهران جا خوش کرده بود. قبرستان قدیمی‌ای که در وبای عام تهران در ۲۵محرم سال۱۳۱۰ قمری تماماً پر از اجساد فوت‌شدگان شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه تانکر در در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، پس از سه راه شهریار خبر داد و گفت: این تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر مواد شیمیایی بوده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای لیالی قدر، از استقرار آتش‌نشانان در مصلای تهران و چندین مورد از مساجد و حسینیه‌های بزرگ خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه مسافران تخلیه شده بودند و هیچ مورد مصدومیت برای مسافران ایجاد نشده بود. آتش سریعا خاموش و اتوبوس توسط عوامل شرکت واحد به محل امنی منتقل شد.
شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به ضعیف بودن دسترسی آتش‌نشانی به طبقات فوقانی برخی از بلوک‌های شهرک اکباتان گفت: درخواست بازطراحی در باغچه‌ها و معابر داخلی ارائه شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از ثبت دو هزار تماس از ابتدای امروز تاکنون با آتش نشانی خبر داد و گفت: تاکنون چهار حادثه آتش سوزی گزارش شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران به شهروندان توصیه‌ کرد در شب چهارشنبه آخر سال در کنار فرزندان خود باشند و آنها را از انجام کارهای خطرناک باز دارند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از تخلیه ساختمان های مجاور به دلیل احتمال ریزش خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از تخلیه ساختمان های مجاور به دلیل احتمال ریزش خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: : کانون حریق در طبقه منفی سه است که انباری از مواد پلاستیکی، صندلی و قابل اشتعال است. ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های اطراف تخلیه شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه مشکلات ناظر بر ایمنی ورزشگاه آزادی، مربوط به مقاومت‌سازه‌ای است، گفت: مالکان حدود ۱۰ مورد از ساختمان‌های ناایمن برای ایمن‌سازی پای کار آمده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آوار یک ساختمان قدیمی دو طبقه در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت: پیش از رسیدن آتش‌نشانان هر سه نفر که داخل منزل بودند، خارج شده بودند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۵ نفر در جریان آتش‌سوزی یک انبار در خیابان قلمستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تخلیه دود نیز انجام و محل تحویل کارشناسان شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از خسارت به ۳۵ دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون ۵ نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، ۱۵ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به شناسایی ۱۲۹ ساختمان ناایمن بسیار پرخطر و پرخطر در پایتخت گفت: ۱۰ ساختمان از این تعداد در فرایند ایمن‌سازی قرار گرفته‌اند .
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از در حال انجام بودن انعقاد قراردادهایی تا سقف ۳۰۰ میلیارد تومان برای ورود تجهیزات جدید به شبکه آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش با عملیات سریع آتش نشانان خاموش شده و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد. در حال حاضر نیرو ها در حال انجام لکه گیری پایانی هستند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تشریح تمهیدات سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به‌منظور برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از استقرار ۱۱۲ نفر از آتش‌نشانان در ۳۵ نقطه شهر تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ