گفته می‌شود در دوره بعدی واریز سود سهام عدالت، افراد تمام سودهای عملکردی سال ۹۸ و ۹۹ را یکجا در سال ۱۴۰۱ دریافت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق محصولی، دبیرکل جبهۀ پایداری با حضور در برنامه «صف اول» اظهاراتی را درباره انتخابات مجلس مطرح کرد.
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت درباره افرادی که انتخابات را تحریم می‌کنند، گفت: کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند کشور خود را دوست ندارند.
امروز مطالبی همچون پایان سال مالی کدام نمادها پایان اسفند نیست؟، مدرنا و سایر واکسن فروشان در انتظار افزایش تقاضا، هفته آینده کدام نمادها مجمع برگزار می کنند؟، تحلیل تکنیکال شپنا ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ + فیلم، سود معاملات طلا به جیب چه کسانی می رود؟، کف شاخص‌کل بورس چه عددی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دیگو سیمئونه یکی از کسانی است که اعتقاد دارد رفتن کیلیان امباپه به رئال جدای از تقویت رقیب، به سود لالیگا و فوتبال اسپانیا خواهد بود.
بیشترین گلایه بیماران از اصرار به تجویز شیمی‌درمانی و پرتودرمانی‌های غیرضروری، در بخش خصوصی است و در بخش دولتی چنین موضوعی کمتر دیده می‌شود. این نکته را یک متخصص پرتودرمانی هم تایید می‌کند و می‌گوید:پزشکان شاغل در این بخش هیچ نفعی از شیمی‌درمانی نمی‌برند و سود اصلی آن از دارو‌هایی است که تامین و فروخته می‌شود. بخشی از این داروها، وارداتی هستند، اما تنها بخشی از آن‌ها از شرکت‌های معتبر تامین می‌شود، بخش دیگر از کشور‌هایی خریداری می‌شود که کیفیت لازم را ندارند و سود کلانی به تامین‌کنندگان می‌رسانند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال تاکید کرد که امیر قلعه‌نویی دخالتی در انتخاب سرمربی تیم نداشته است.
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد ترس از دست رفتن زندگی مشترک باعث شده تا در مورد جرمی که مرتکب شده دروغ بگوید.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور، سامانه‌ای هوشمند است که این امکان را فراهم می‌کند تا موجران و مستاجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.
مرحله دوم سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار سهامدار واریز شد، اما بر اساس گزارش‌های دریافتی از بانک‌ها، سود حدود ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به حساب آن‌ها واریز نشده است. کسانی که سود سهام عدالت نگرفتند، چه کنند؟
رهبر انقلاب: کسانی که در داخل مثلاً از تغییر قانون اساسی می‌گویند همان حرف بیگانگان را می‌زنند / دموکراسی غربی دموکراسی دروغ و فریب است/ دشمنان نظام اسلامی هم می‌گویند دگرگونی؛ اما آنچه مورد نظر آنان است درست نقطه مقابل آن چیزی است که مورد نظر ماست/ هدف دشمنان حذف تمام چیز‌هایی است که مردم را به یاد اسلام ناب و انقلاب می‌اندازد
رهبر انقلاب: کسانی که در داخل مثلاً از تغییر قانون اساسی می‌گویند همان حرف بیگانگان را می‌زنند / دموکراسی غربی دموکراسی دروغ و فریب است/ دشمنان نظام اسلامی هم می‌گویند دگرگونی؛ اما آنچه مورد نظر آنان است درست نقطه مقابل آن چیزی است که مورد نظر ماست/ هدف دشمنان حذف تمام چیز‌هایی است که مردم را به یاد اسلام ناب و انقلاب می‌اندازد
در حالی که آخرین پنج شنبه سال را پشت سر می گذاریم، سرانجام مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد. این در شرایطی است که وزیر اقتصاد پیش تر وعده داده بود که تا ۲۹ اسفند امسال تخصیص سهام عدالت به جاماندگان عملیاتی شود.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته و مواردی که بررسی شده، استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
چه کسانی از این سلسله‌اتفاقات سود می‌برند؟ و اگر واقعاً علت این حوادث، عمدی است چه تفکری پشت این داستان وجود دارد؟ به‌نظر می‌رسد که یک ایده و سازمان‌دهی پشت این اتفاقات وجود داشته باشد. اگر این فرضیه درست باشد آیا چنین ساختاری می‌تواند از چشم نهاد‌های امنیتی دور بماند؟
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
جنتی با بیان اینکه آزادگان جهان خونخواه این شهدا هستند، تاکید کرد: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته‌اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
برای آنکه بدانیم چه جریان‌ها و گروه‌هایی از شعار «اصلاح‌طلب-اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» و ایده پشت آن نفع بردند، لازم است صحنه‌ی امروز سیاست را بررسی کنیم. در فقدان اقبال مردمی به دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا، عملا بخش قابل‌توجهی از مردم از گروه‌های افراطی‌تر در داخل و خارج حمایت می‌کنند که این امر راجع به جریان برانداز و مخالف جمهوری اسلامی ملموس‌تر است.
امروز مطالبی همچون از فردا چه کسانی شش هزار دلار سهمیه ای دریافت می کنند؟، تحلیل بنیادی سهام وبصادر | سهامداران وبصادر بخوانند، پیش بینی قیمت طلا و سکه، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، بازار بیت کوین برای سرمایه گذاری خطرناک است؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
علی اصغر مجرد بعد از ماه ها مصدومیت آماده بازی برای تیم ملی است.
همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ مرداد را بخوانید.
عمری توانایی بازی در پست هافبک چپ و راست را دارد و حتی به عنوان مدافع راست نیز به میدان رفته و در چند بازی دوستانه مهاجم نوک و سایه هم بازی کرده است.
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران برای برگزاری اردوی مشترک عازم ترکیه شد.
سهامداران سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی هم امروز شاهد از دست رفتن ارزش سبد خود بودند، به طوری که ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ با کاهش ۰.۵ درصدی روبرو شد و به ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ