سرپرست مدیرعاملی استقلال تاکید کرد که امیر قلعه‌نویی دخالتی در انتخاب سرمربی تیم نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: کسانی که این خدمات را در داخل کشور به گردشگران خارجی می‌دهند تا زمانی که سکو‌های داخلی ما عمومیت پیدا می‌کند- که ما دعا می‌کنیم این اتفاق بیفتد و وزیر ارتباطات هم روز گذشته در شورای‌عالی فضای مجازی گزارش خوبی دادند- باید بتوانند این خدمات را ادامه دهند؛ چون نباید گردشگری ما دچار مخاطره شود.
«آن زمان (اوایل انقلاب) روزنامه اطلاعات به لحاظ خبری روزنامه چندان مطرحی نبود؛ اما کانون کسانی بود که از فضای رسمی رانده شده بودند. درواقع رانده‌شدگان فضای رسمی شامل دانشمندان و متفکران و اهالی فرهنگ و حتی بعضی از سیاسیون به معنای انقلابیون سال ۵۷، کانونشان روزنامه اطلاعات بود. بعضاً مطلب می‌نوشتند، پاورقی می‌نوشتند، یادداشت‌هایی داشتند یا جایی در روزنامه به احترامشان داده بودند یا کتاب و یادداشت‌هایی از آن‌ها و یا در مورد آن‌ها منتشر می‌شد. خود ایشان شخصاً با آن‌ها ارتباط داشت و احترام می‌گذاشت به افرادی که از دانشگاه رانده‌شده یا چهره‌های هنری و... بودند. ایشان واقعاً انسان‌گرا و انسان‌دوست بودند. اگر شما به دنبال ویژگی ممتازی در این ایشان هستید این ویژگی ممتاز بود.»
"هر گونه، دلالی واسطه گری و تبلیغ خرید و فروش ارز اعم از اعلام خرید و فروش غیر قانونی آن در فضای رسانه‌ای و مجازی و همچنین جارچیگری خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی ممنوع است و مرتکب این اعمال و نیز سایر کسانی که مطابق ماده (۲) مکرر این قانون مرتکب قاچاق ارز میشوند به مجازات مذکور در بند (ب) و تبصره (۲) ماده (۲۲) این قانون و ضبط ارز‌های مکشوفه در صورت کشف ارز محکوم می‌شوند. "
دادستان کل کشور گفت:دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد و اگر فردی بدون مبنا و سند حرفی را زد و جامعه را ملتهب و امنیت روانی را مخدوش کرد نباید از آن گذشت کردو البته اگر مستندات ادعا موجود بود باید در جهت رفع نقص پیش رویم.
فراز و فرود‌های ارزی، پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است، به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته، افراد کم تجربه، راهی این بازار شدند و بدون آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان چشمگیری روبه رو شده اند.
فراز و فرود‌های ارزی پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است. به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته افراد کم تجربه راهی این بازار شدند و بدون اطلاع و آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان قابل توجهی مواجه شده اند.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: بینی کسانی را که در فضای مجازی و در داخل و خارج با قیمت ارز و سکه بازی می‌کنند، به خاک خواهیم مالید.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: بینی کسانی را که در فضای مجازی و در داخل و خارج با قیمت ارز و سکه بازی می‌کنند، به خاک خواهیم مالید.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بینی کسانی را که در فضای مجازی و در داخل و خارج با قیمت ارز و سکه بازی می‌کنند، به خاک خواهیم مالید.
از سوی دیگر، اتفاق اصلی بعد از آن رقابت‌ها رخ داد؛ جایی که ناهید کیانی از ترکیب تیم ملی ایران کنار گذاشته شد. در آن برهه، فدراسیون مشکلات انضباطی را دلیل این تصمیم توصیف کرد، ولی شایعه‌هایی مربوط به خط‌خوردن ناهید کیانی از تیم ملی به دلیل فعالیتش در فضای مجازی به گوش رسید.
علی دایی اقدام عجیبی در فضای مجازی انجام داده است.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
‏ فضای مجازی برای کسانی دردناک و ترسناک است. دردناک، چون مجبورند هر روز هزاران محتوای خلاف نظر و میل خودشان را تحمل کنند.
دیدار رهبر انقلاب با دختران در جشن تکلیف آنها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای به آن نشان دادند، اما لحظات کم سابقه این رویداد شیرین کام عده‌ای را تلخ کرد.
کارشناس تعلیم و تربیت گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی یعنی سپردن ذهن و شناخت بچه‌ها به کسانی که این فضای مجازی را مدیریت می‌کنند.
کارشناس تعلیم و تربیت گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی یعنی سپردن ذهن و شناخت بچه‌ها به کسانی که این فضای مجازی را مدیریت می‌کنند.
ما مجبور نیستیم همیشه اجتماعی باشیم؛ گاهی اوقات لازم است از فضای خودمان لذت ببریم، اما همه مردم به تعاملات اجتماعی نیاز دارند. به همین دلیل است که مردم دوست می‌شوند و برای حفظ آن دوستی‌ها تلاش می‌کنند و دوستی‌های با کیفیت برای همه کسانی که درگیر هستند مفید خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
نوری تاکید کرد: باید مسئولان دانشگاه مراقب باشند تا کسانی به نام دانشجو، متعرض حیثیت دانشجو و دانشگاه نشوند و این‌که به نام دانشجو محیط دانشگاه را خراب نکرده، حرمت‌ها را نشکسته و خدایی نکرده فضای عقلانیت و اخلاق‌مداری و فضای پر از نزاکت و علمی به فضای ناخوشایند تبدیل نشود.
متاسفانه شکافی میان دانشجویان و جامعه ما رخ داده است. بخشی از اتفاقات اخیر به دلیل هیجانات بوده‌اند. این رفتارها در فضای دانشگاه عادی نیست. شکل ناسزاگویی، خشم و نفرت یک امر عجیب است. این افراد با کسانی که میل به تجزیه ایران دارند، همسو و همسنگر هستند.
مرتضی آقاتهرانی گفت: باید خوب دقت کنیم و بدانیم که بصیرت به راحتی بدست نمی آید. خیلی ها در وادی سیاست در آخر خراب می کنند و دیدیم که کم هم نیستند. انسان هر لحظه بر سر دو راهی قرار می گیرد و هر لحظه امتحان می شود و البته کسانی که برادران شیطان هستند افراد را در غی کمک می کنند و مصداق اتم و اکمل غی مقابله با مقام ولایت است و اینها باغی هستند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ قطعا باید فضا برای کسانی که صاحب نظر هستند و همچنین با فضای بین‌المللی آشنایی دارند فراهم شود. رسانه‌هایی چون صدا و سیما، خبرگزاری‌ها باید از تمام شخصیت‌های موافق و مخالفت برجام به دور از فضای برچسب زنی دعوت کرده تا این موضوع را به گفت‌وگو و چالش گذاشته تا نظرات همگان شنیده شود
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ قطعا باید فضا برای کسانی که صاحب نظر هستند و همچنین با فضای بین‌المللی آشنایی دارند فراهم شود. رسانه‌هایی چون صدا و سیما، خبرگزاری‌ها باید از تمام شخصیت‌های موافق و مخالفت برجام به دور از فضای برچسب زنی دعوت کرده تا این موضوع را به گفت‌وگو و چالش گذاشته تا نظرات همگان شنیده شود
کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی نباشد، بمباران دروغ راه انداخته اند، ولی راه درست این است که صدا و سیما بتواند بخش بزرگتری از جامعه را نمایندگی کند ... اگر مردم باشند شما توفیق دارید. حتی در سیاست خارجی وقتی یک دیپلمات موفق است که دارای پشتوانه قوی ملی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ