امروز سه‌شنبه، فدراسیون فوتبال روسیه تصمیم گرفت رای کمیته اجرایی درباره موضوع انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به تعویق بیاندازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از رصد مسابقه تراکتور تبریز و پرسپولیس توسط ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید 50 درصد درآمد حق پخش باید به تیمهای باشگاهی تعلق پیدا کند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
تبریز- با اعلام AFC تیم فوتبال تراکتور ازمرحله دوم پلی‌آف وارد رقابت برای صعود به مرحله گروهی می‌شود و باید به مصاف برنده دیدار شارجه امارات و باشوندارا کینگز بنگلادش برود.
امروز 31 می است و فدراسیون فوتبال باید اسامی تیمی هایی که مجوز حرفه ای شان تایید شده یا تایید نشده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.
صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا با طراحی یک پوستر به اتفاق ویژه ای که ممکن است در انتظار سرخ ها باشد اشاره کرد که با واکنش هواداران مواجه شده است.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
کاظم اولیایی می‌گوید اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
AFC با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاکید کرده تا آبی‌ها باید هر چه زودتر و تا زمان تعیین‌شده، طلب احمد موسوی را به این بازیکن پرداخت کنند.
با توجه به ایمیل دریافتی از سوی ای اف سی به باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکن اسبق این تیم، این باشگاه هر چه زودتر باید در این خصوص اقدام کند.
قزوین- مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: شرایط ورزشگاه سردار آزادگان مورد تایید AFC نیست و باید برای لیگ برتر تغییراتی در آن داده شود.
قزوین- مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: شرایط ورزشگاه سردار آزادگان مورد تاییدAFC نیست و باید برای لیگ برتر تغییراتی در آن داده شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه‌های متخلفان لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که این جریمه‌ها از سه ماه تا یک سال محرومیت را به دنبال خواهد داشت.
اینکه زود به این نتیجه برسیم که، چون رئیس AFC هم یک فرد عرب (شیخ سلمان بحرینی) است، شاهد یک زد و بند در این زمینه بین این مقام و طرف‌های سعودی بوده‌ایم، دم‌دستی‌ترین توجیه است و شاید تقارنی با حقیقت نداشته باشد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تشکیل تیم فوتبال یا فوتسال زنان باشگاه که یکی از الزامات AFC است، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
در صورتی که اتحادیه فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا منتقل بشود، تیم ملی فوتسال این کشور به عنوان یکی از مدعیان فوتسال جهان می‌تواند از نظر فنی تهدید بزرگی برای ایران و ژاپن باشد.
در صورتی که اتحادیه فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا منتقل بشود، تیم ملی فوتسال این کشور به عنوان یکی از مدعیان فوتسال جهان می‌تواند از نظر فنی تهدید بزرگی برای ایران و ژاپن باشد.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی ستاره ایرانی توانست دوبار از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند با نتیجه ۳ بر صفر از سد بایر لورکوزن گذشت
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس می‌گوید وزیر ورزش باید برای پاسخگویی در خصوص پرونده‌های قضایی مهدی تاج در کمیسیون حاضر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ