شاخص کل بورس شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۲۲۲۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۴۲۱۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۴۹۲۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۳۵۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۹۱۵۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۳۰۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۸۷۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۳۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید در بازار امروز چقدر شد؟، ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله/ نرخ حواله درهم چقدر شد؟، آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟، گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲، حرکت قیمت طلا و بیت کوین نزولی یا صعودی خواهد شد؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۴۷۱۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۴۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
تراشه نسل جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام قرار است یک ماه زودتر و در ماه نوامبر عرضه شود. طبق معمول شیائومی یکی از اولین برند‌هایی است که از این تراشه استفاده می‌کند.
دانشمندان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در یک دستاورد جدید علمی متوجه شدند که سالمندانی که سخاوتمندی بیشتری در زمینه بخشش پول به دیگران دارند، بیشتر در معرض ابتلا به آلزایمر هستند.
بنا بر اعلام رسمی گوگل این خرابی «مربوط به نقص در خنک‌سازی» یکی از ساختمان‌ها بوده و در ساعت ۱:۱۳ ۶:۱۳ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد.
بایدو طراحی جدید خود را به عنوان راهی برای آزاد کردن فضا برای چیز‌هایی مانند «صندلی اضافی، دسک تاپ، یا کنسول‌های بازی» عرضه کرده است.
امیر عبداللهیان در دیدار سیدمجید قافله باشی توصیه‌ها و رهنمودهایی را در بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌ها از جمله دیپلماسی اقتصادی در راستای اهداف سیاست خارجی دولت سیزدهم تاکید کرد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: فردی که در قرارداد ویلموتس مقصر است، صلاحیت ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد.
لرزش یکی از نشانه‌های رایج پارکینسون است، اما پزشکان توصیه می‌کنند که برای کنار گذاشتن سایر گزینه‌های احتمالی مشکل‌زا فرد دچار لرزش باید به طور کامل مورد ارزیابی قرار گیرد.
حمص یک منبع غنی از پروتئین و فیبر گیاهی است که هر دو برای کاهش وزن بسیار مهم هستند. از آنجا که حمص از نخود ساخته شده است، حاوی تمام اسید آمینه‌های ضروری (لوسین، ایزولوسین، والین، فنیل آلانین، ترئونین، متیونین، تریپتوفان و لیزین) است که آن را به یک منبع کامل پروتئین تبدیل می‌کند.
غذا‌های فوق فرآوری شده حاوی مواد غذایی کامل نیستند، تحت چندین فرآیند صنعتی قرار می‌گیرند و حاوی موادی از جمله طعم دهنده‌ها، رنگ‌ها و افزودنی‌ها هستند.
هدر زی لیونز، روانشناس، می‌گوید: «انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و به طور غریزی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. در عین حال، مهم است که یاد بگیریم چگونه زمان تنهایی را در دوره‌های طولانی تحمل کنیم و حتی قدر آن را بدانیم.»
هسته زردآلو می تواند باعث قوی شدن سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عفونت برای درمان بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا شود.
فشار خون بالا عارضه‌ای نیست که به طور ناگهانی ایجاد شود و اغلب نتیجه چندین سال سبک زندگی ناسالم با رژیم غذایی نامناسب، عدم فعالیت بدنی، استعمال سیگار و مصرف مواد الکلی است. سابقه خانوادگی در کنار سایر شرایط مانند دیابت و بیماری کلیوی نیز از عوامل خطرزا هستند.
شهربانو منصوریان قهرمان ووشو در واکنش به شکست سجاد غریبی مقابل حریف قزاقستان گفت: یک هفته با من تمرینی کنی کل دنیا را شکست می‌دهی!
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش نرخ بهره‌ بین بانکی می‌تواند مقدمات خروج پول به سمت بازارهای راکد از جمله بورس را فراهم کند.
شاخص کل بورس شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۳۵۲۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۷۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ