تراشه نسل جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام قرار است یک ماه زودتر و در ماه نوامبر عرضه شود. طبق معمول شیائومی یکی از اولین برند‌هایی است که از این تراشه استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با تشکیل کمیته مشورتی، سرفصل‌های آموزشی دوره کمک‌های اولیه درجه ۲، با همفکری ۷ نفر از پیشکسوتان، مربیان برتر و صاحب نظران خبره، در فرآیند بازنگری قرار گرفت.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، پیش بینی بورس + توصیه مهم به سهامداران، پیش بینی قیمت طلا، خبرهای مهم برای سهامداران وتجارت و وبصادر، جزییات افزایش سرمایه چند نماد ، خبری مهم برای فولادی‌ها،  ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران، پیش بینی بورس فردا | خبرهای خوش برای بازار سهام، پیش بینی قیمت سکه | جسارت خریداران سکه از چه قیمتی گذشت؟، ترین‌های بورس ایران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک، سیگنال مثبت به بازار سرمایه | این افراد باید مالیات دهند، در روزهای آینده پالایش یکم رشد بیشتری خواهد کرد یا دارایکم؟، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در واکنش به برخی خبرها مبنی بر آزادی و یا مرخصی «اکبر طبری» از زندان اعلام کرد که نامبرده درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.
پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی در هفته‌ای که گذشت، تیتر خبرها شد. البته این اولین باری نیست که پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی تیتر خبرها می‌شود. اگر قدیم‌تر سؤالات امتحان نهایی مقابل مدارس، کتابخانه‌ها یا حتی در پارک‌هایی که پاتوق نوجوانان بود فروخته می‌شد، حالا حتی سؤالات کنکور هم به وسیله تکنولوژی با سرعت بیشتری به اقصانقاط کشور پخش می‌شود.
پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی در هفته‌ای که گذشت، تیتر خبرها شد. البته این اولین باری نیست که پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی تیتر خبرها می‌شود. اگر قدیم‌تر سؤالات امتحان نهایی مقابل مدارس، کتابخانه‌ها یا حتی در پارک‌هایی که پاتوق نوجوانان بود فروخته می‌شد، حالا حتی سؤالات کنکور هم به وسیله تکنولوژی با سرعت بیشتری به اقصانقاط کشور پخش می‌شود.
سفر معلولان به کیش برای ارزیابی شرایط سفر،تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد، برگزاری اولین نشست خبری معاون میراث فرهنگی پس از یک سال از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سفر معلولان به کیش برای ارزیابی شرایط سفر،تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد، برگزاری اولین نشست خبری معاون میراث فرهنگی پس از یک سال از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
در حالی که در خبرهای اولیه گفته شده بود که استاد از دانشجو خواسته تا «نام یک فرد را که هیچ ارتباطی با مقاله نداشته در مقاله‌اش ثبت کند»، اما فایل صوتی منتشر شده از استاد راهنمای این دانشجو در کانال تلگرامی وابسته به دانشگاه، خلاف این ادعا را روایت می‌کند.
دیروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به افزایش سرمایه یک نماد بانکی و عرضه اولیه زیرمجموعه یک نماد بورسی اشاره کرد.
یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد، که مربوط به زمان عرضه اولیه وطوبی می‌باشد.
معطلی مرمت خانه پدری جلال آل احمد، درگذشت اولین رئیس کاخ نیاوران،حضور ایران در نمایشگاههای ژاپن و فرانسه و ایجاد تسهیلات ب‌رای سفرهای ارزان؛ خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
هفتمین همایش مالی‌اسلامی با همت انجمن مالی‌اسلامی و اندیشمندان و کارشناسان این حوزه در بانک مرکزی برگزار شد.
امروز هم یک بازار سرمایه یک روز خونین دیگری را پشت سر گذاشت. بازاری که از لحاظ ارزندگی در بهترین شرایط است و در بین بازار‌های رقیب ارزان‌ترین بازار به حساب می‌آید، اما این روز‌ها بیشتر فعالان تصمیم گرفته اند نظاره گر باشند و خبری از ورود نقدینگی تازه نفس به بازار نیست. شاخص کل تا کجا اُفت خواهد کرد؟
سود سال ۹۹ سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی حدود ۲۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت‌های بورسی رقمی حدود ۲۹ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان است. کدام سهامداران سود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی می‌گیرند؟
آورده یک توافق خوب و واقعی برای سهامداران به مراتب بیشتر از میزان ضرر احتمالی است که از کاهش قیمت ارز خواهند خورد؛ که از جمله آنها می‌توان به کاهش هزینه‌های تولید، کاهش تورم تولید کننده، از بین رفتن هزینه‌های سنگین مبادلات مالی، تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی و هموار شدن راه واردات کالاهای واسطه‌ای اشاره کرد.
بورس امروز هم چندان چنگی به دل نزد و شاخص‌ها تقریبا بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال معاملات فردا یکشنبه ۱ اسفند رفتند. در گفتگو با دو کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ