شاخص کل بورس شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۸۷۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۳۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۱۱۲۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۴۹۲۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۴۷۱۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۴۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۸۲۱۸۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۸۲۱۸۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۰۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۱۸۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۶۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۶۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
دانشمندان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در یک دستاورد جدید علمی متوجه شدند که سالمندانی که سخاوتمندی بیشتری در زمینه بخشش پول به دیگران دارند، بیشتر در معرض ابتلا به آلزایمر هستند.
دانشمندان کانادایی در منطقه قطب شمال این کشور و در منطقه‌ای بسیار سرد و خشن برای حیات، میکروب‌هایی را کشف کردند که به باور آن‌ها می‌تواند نمونه حیات موجود در بخش‌هایی از سیاره مریخ را توجیه کند.
محققان اخیرا واگن‌های قطار را به عنوان جایگزینی ارزان‌تر و کم انرژی‌تر برای تاسیسات جذب کربن عنوان کرده اند. آن‌ها امیدوارند که با استفاده از این روش بتوانند به کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای در جهان کمک کنند.
پوکو M5 با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود و از وایفای دوبانده ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.
حمص یک منبع غنی از پروتئین و فیبر گیاهی است که هر دو برای کاهش وزن بسیار مهم هستند. از آنجا که حمص از نخود ساخته شده است، حاوی تمام اسید آمینه‌های ضروری (لوسین، ایزولوسین، والین، فنیل آلانین، ترئونین، متیونین، تریپتوفان و لیزین) است که آن را به یک منبع کامل پروتئین تبدیل می‌کند.
هر ساله تقریبا ۷۹۵۰۰۰ آمریکایی دچار سکته مغزی می‌شوند که حدود ۱۶۰۰۰۰ نفر از آنان به دلایل مرتبط با سکته جان خود را از دست می‌دهند. در واقع، سکته مغزی چهارمین دلیل مرگ و میر در امریکا محسوب می‌شود.
فشار خون بالا عارضه‌ای نیست که به طور ناگهانی ایجاد شود و اغلب نتیجه چندین سال سبک زندگی ناسالم با رژیم غذایی نامناسب، عدم فعالیت بدنی، استعمال سیگار و مصرف مواد الکلی است. سابقه خانوادگی در کنار سایر شرایط مانند دیابت و بیماری کلیوی نیز از عوامل خطرزا هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: در برابر اصرار کاخ سفید به تداوم اعمال تحریم‌ها، واکنش قاطع، محکم و فوری نشان داده و همه تدابیر لازم را برای خنثی کردن آثار سوء احتمالی آن به کار خواهیم گرفت.
مجید عشقی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن که در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: با توجه به معاملات مستمر سیمان و فولاد در بورس کالا، پروژه‌های این طرح به راحتی می‌توانند همه نیاز خود به محصولات را در قالبی شفاف و از طریق بازار سرمایه تامین کنند.
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در هفته گذشته این دوباشگاه در هیئت واگذاری سازمان خصوصی سازی ارزش گذاری شدند و روز گذشته نیز صورت‌های مالی این دو شرکت نیز در سامانه کدال منتشر شد.عرضه اولیه سرخابی ها چه زمانی است؟
شاخص کل بورس شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۳۵۲۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۷۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. طی دو روز گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم.
جزئیات جدید از علت کاهش رشد پایه پولی طی دو ماه اول امسال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ