یکی از شرکت‌های فناور با تولید بازی‌های رایانه‌ای منطبق با استانداردهای بین‌المللی توانسته است بخشی از نیاز جامعه هدف را پاسخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزیره کیش با پرداختن به زیرساخت‌های خود و توسعه فضای بازی‌های آبی و تفریحات ورزشی و امکانات هتلی، توانسته طی سال‌های اخیر امکانات و فضایی امن را برای سفرهای خانوادگی طراحی کند.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه گشایش بازارهای جدید را در دستور کار داریم، گفت: طی یکی دو سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه تجارت خواهد افتاد.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، کارگاه آموزشی در حوزه بازی‌های شناختی برگزار می‌کند.
آبادان- رئیس هیئت فوتبال آبادان در خصوص به کما رفتن یک بازیکن فوتبال در این شهر گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب ورزشی باعث دشوار شدن شرایط برگزاری بازی‌های فوتبال شده است.
رییس سازمان توسعه تجارت از احیای بازارهای صادراتی خبر داد و گفت: بازارهای شرق آسیا و آمریکا جنوبی به فراموشی سپرده شده که باید فعال شود.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
رئیسی در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه هفتم توسعه اعلام کرد رشد نقدینگی و پایه پولی باید کنترل شود و ما به دنبال خارج کردن بانک‌هایی هستیم که به قوانین تن نمی‌دهند. یک اقتصاددان در این باره گفت: «رابطه بین بانک‌ها و اقتصاد کلان رابطه‌ای دوسویه است و متاسفانه در این رابطه دو سویه هر دو طرف مشکل دارند.»
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزنه‌برداری روی ریل گرفته و ما را رویدادهای پیش رو بازی‌های آسیایی و المپیک امیدوار می‌کند.
روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر،بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی تاکید کردند.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
سرپرست وزارت صمت گفت: از اهداف مهم ایران اکسپو ۲۰۲۳ توسعه بازارهای صادراتی، توسعه روابط با کشورهای مختلف و فتح بازارهای صادراتی جدید است.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های بهاری اصفهان از دهه دوم اردیبهشت ماه نسبت به فروردین بهبود خواهد یافت.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارندگی‌های فرا نُرمال برای اصفهان در بهار امسال پیش‌بینی کرد.
مشکلات بازی‌های ویدیویی هم برای گیمرها مصیبت‌های زیادی به‌بار آورده و هم صنعت بازی‌سازی و توسعه آن را به خطر انداخته است.
سازمان توسعه تجارت ایران برای حضور موثر صادرکنندگان در بازارهای جهانی با رویکرد جهش صادرات ریل‌گذاری می کند.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به سوالات پیرامون صدور مجوز ایمنی ورزشگاه آزادی پاسخ می‌دهد.
رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: جمع‌آوری تمام بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس کشور در مناطق دارای زیرساخت گاز و برق صورت گرفت.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
توسعه میادین حوزه دریای خزر از سوی کشورهای ساحلی با توجه به نیاز بازارهای جهانی از یک سو و نیاز این کشورها به منابع مالی برای پیشرفت به سرعت در حال گسترش است.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای نظارتی در آستانه تدوین برنامه هفتم، گفت: برای تحقق سرمایه گذاری باید زیرساخت ها در حوزه های مختلف توسعه یابد.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام «شفاف سازی دارایی‌ها و بدهی‌های نهادهای عمومی غیردولتی و ارائه گزارش سالانه به دولت برای درج در ترازنامه مالی کشور» را تصویب کردند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ