مدافع میانی الاهلی قطر که سهم زیادی در مسیر صعود ایران به جام جهانی قطر داشت، امیدوار است خود را در مسیر فلسفه ذهنی کارلوس کی‌روش برای حضور فیکس در این رقابت‌ها قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع میانی تراکتور به دنبال جلوگیری از گلزنی بازیکنان پرسپولیس هستند.
اتفاقات سال گذشته اغتشاشات بود نه اعتراضات، در این جریانات شاهد قرآن‌سوزی، پرچم‌سوزی، اهانت به عالمان دین، اهانت به مساجد و امامزاده‌ها و ... بودیم، ولی ملت ما با شجاعت به دهن آن‌ها زدند و گفتند: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست».
کاپیتان تراکتور نقش پررنگی در بازگشت این تیم بعد از شکست مقابل سپاهان دارد.
درگیری‌های خشن شجاع با دو ملی‌پوش سرشناس سپاهان برای او کارت زرد به همراه داشت.
در حالی که پیش از این قرارداد شجاع با تراکتور یک ساله عنوان شده بود، زنوزی اظهار داشت که او تا سه سال آینده با این تیم قرارداد دارد.
ماساهیرو سکیتا، پاسور تیم ملی والیبال ژاپن یکی از بهترین‌های این تیم در لیگ ملت‌ها بود.
برای شجاع خلیل‌زاده این فصل از لیگ برتر خیلی متفاوت آغاز خواهد شد.
شجاع که از روز دوم تمرینات تراکتور در تبریز به اردوی تراکتور ملحق شد و با این تیم راهی ترکیه هم شده بود، بعد از چند جلسه تمرینی اردوی پیش فصل تی‌تی‌ها را ترک کرد.
شجاع خلیل‌زاده این روزها با حضور در کمپ تیم‌های ملی کار خود را زیر نظر کادر پزشکی ایران دنبال می‌کند.
اولیویه دو ویک، پروفسور فضانوردی و مهندسی در موسسه فناوری ماساچوست، به خبرگزاری فرانسه گفت که احتمالاً شعاع خرابی‌ها بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی پیش بینی کند. او گفت: آسیب اصلی به سکوی پرتاب در زیر آن است، جایی که شعله‌های آتش به زمین برخورد می‌کند و تعمیر دهانه چند ماه طول می‌کشد.
مدافع گل‌گهر به دنبال انجام نخستین بازی خود برای تیم ملی زیر نظر سرمربی باشگاهی خود است.
صورتهای مالی باشگاه پرسپولیس با سوالات و نقاط ابهام نسبتا زیادی همراه شده است.
اینکه چقدر جوانان ایرانی در لیگ برتر فوتبال ایران فرصت بازی پیدا می‌کنند موضوع بسیار مهمی است که حتی می‌تواند جدول مسابقات را وارونه کند.
آنها رویای ما را نابود کردند و شجاعت تیم ما را زیر سوال بردند؛ آقایان داور - شما متهمید!
شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی بامداد روز گذشته به ایران آمدند و پس از استراحتی کوتاه از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.
دو مدافع تیم ملی پس از سه روز درگیری با مشکلی عجیبی که داشتند، حالا در پک و زیر نظر کارلوس کی‌روش آماده حضور در جام جهانی می‌شوند.
برخلاف شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی در تیم ملی حضور دارد و کارش را زیر نظر کی‌روش پیگیری می‌کند.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
حمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی به تمرینات اختصاصی خود در کمپ تیم‌های ملی فوتبال ادامه دادند و کارلوس کی‌روش در مدت ۹۰ دقیقه‌ای تمرین، عملکرد شاگردانش را به دقت زیر نظر داشت.
شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی در حال انجام تمرین زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال هستند.
شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی در حال انجام تمرین زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال هستند.
شجاع زیرنظر پزشکان قرار دارد و با نظر آن‌ها اعلام شده که او دو هفته نیاز به استراحت دارد تا دوباره بتواند در مستطیل سبز حاضر شود.
با دستگیری جوان ۲۶ ساله که «محمد – س» نام دارد بررسی‌ها نشان داد که همدست او پس از مجروح کردن دو خواهر از صحنه حادثه گریخته است؛ بنابراین گزارش، دقایقی بعد از انتقال آپاچی سوار ۲۶ ساله به مقر انتظامی، بازجویی‌های تخصصی از وی زیر نظر سرهنگ روح‌ا... شجاعی (رئیس کلانتری گلشهر) آغاز و مشخص شد که او و همدست فراری‌اش در چند ساعت قبل نیز گوشی قاپی‌های دیگری نیز انجام داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ