تورم یکی از مهم ترین شاخص های اقتصاد کلان است که کشورهای مختلف در سال های اخیر موفق به کنترل آن شده اند، اما ایران همچنان با این مشکل قدیمی، دست و پنجه نرم می کند. حال در این شرایط، آمار تورم دو ماه گذشته از سوی مرکز آمار منتشر نشده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق ان بی ای به دلیل کلاهبرداری به 10 سال حبس محکوم شد.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
قهرمان سه دوره دوچرخه‌سواری جهان به دلیل تخلف رانندگی با جرایم سنگینی مواجه شد.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
دادگاه هامبورگ اعلام کرد که یک جوان ۳۲ ساله را به دلیل حمایت از روسیه در نبرد با اوکراین به حبس محکوم کرده است.
دنی آلوز هیچ دلیل قانع کننده ای مبنی بر بی گناهی خود به دادگاه ارائه نکرده و همچنان در حبس به سر می برد.
فردی که به دلیل عدم موفقیت در فوتبال اقدام به آدم ربایی کرده و پس از حبس ترانسفر فوتبال درخواست ۵۰۰ میلیون تومان غرامت را کرده بود بازداشت شد.
به نظر من آشتی ملی بسیار لازم است؛ حتی مسئولان به موضوع حبس خانگی پایان دهند، برای چه این موضوع ادامه پیدا کرده است و چه ضرورتی دارد؟ مسئولان حالت آشتی ایجاد کنند تا کشور رو به پیشرفت حرکت کند.
رای فولت، فوتبالیست هلندی، به خاطر تصادف در حالت مستی که منجر به مرگ یک کودک شد، باید سه و نیم سال حبس بکشد.
«تونمای» ۲۶ ساله به دلیل کاریکاتور اردک‌های زرد که نماد اعتراضات دموکراسی شد؛ به دو سال حبس محکوم شده است.
مرتضی منصور مدیرعامل جنجالی باشگاه زمالک مصر به دلیل توهین به رئیس الاهلی، راهی زندان شد.
رهبر حزب اسلام آذربایجان که در دوم ژانویه ۲۰۱۱ به دلیل انتقاد از قانون ممنوعیت حجاب در مدارس متوسطه آذربایجان، بازداشت شده بود پس از تحمل ۱۲ سال حبس آزاد شد.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
مهر امسال با وجود افزایش نسبی بار ترافیک و انتظار بازگشت زودهنگام آلودگی هوا به آسمان تهران به محض ورود به نیمه دوم سال، به دلیل دمای نسبتا بالای هوا عملا زمینه حبس آلاینده‌ها در لایه‌های پایینی جو وجود نداشت و راه برای خروج آلاینده‌ها از آسمان تهران باز بود.
وزارت خارجه آلمان با طرح ادعا‌هایی اعلام کرده است که دلیل این اقدام بازداشت‌های خودسرانه، بازجویی و دادن حکم حبس طولانی مدت در ایران است.
مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل خودداری از همکاری با کمیته تحقیقات درباره یورش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، به حبس محکوم شد.
دستگاه قضایی عربستان سعودی یک پزشک زن تونسی مقیم این کشور را به دلیل انتشار یک توئیت در حمایت از مقاومت اسلامی حزب الله لبنان، به ۱۵ سال حبس محکوم کرد.
یک شرکت برزیلی می‌گوید نیمار باید به دلیل تخلفات گسترده و فساد مالی در پرونده انتقالش به بارسلونا از طرف دادگاه به پنج سال زندان محکوم شود.
مهاجم سابق تراکتور و پرسپولیس به دلیل آزار و اذیت همسرش به حبس محکوم شد.
رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور از حضور ۳۵۶ بانوی ایرانی بدلیل ناتوانی در پرداخت دیون خصوصی در سطح زندان‌ها خبر داد.
مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: به دلیل بدهی و تخلفات مجموعه سوارکاری نوروزآباد شهرداری نسبت به مسدود کردن در شمالی این مجموعه اقدام کرد و این در حالی است که در جنوبی کاملا قابل استفاده و باز بوده و امکان خروج خودرو‌ها وجود داشته و سوارکاران به هیچ عنوان محبوس نشده‌اند.
روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: مقامات سعودی یک زن فعال حقوق بشر را به اتهام تضعیف امنیت و تحریک به ناآرامی عمومی به ۳۴ سال حبس محکوم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ