فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با هیئت عالی‌رتبه نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان، گفت: امنیت، رفاه و سعادت ملّت‌ها در گرو تعامل و همکاری بین‌المللی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر ما وظیفه اشتغال‌زایی را به درستی انجام دهیم، امنیت اجتماعی جامعه را تضمین کرده‌ایم.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حکمرانی و وضع قوانین مأموریت راستگرایان است، گفت: اسرائیل با تصویب لایحه اصلاحات قضایی، دموکراتیک‌تر و یهودی‌تر شده و این تازه ابتدای راه است.
فراموش نکنیم که مسئله هسته‌ای مسئله‌ای بسیار حساس تر، پیچیده‌تر و مهم‌تر از تبادل زندانیان، رابطه با عربستان و امثالهم است. مسئله هسته ای، مسئله قدرت‌های بزرگ و امنیت بین الملل است، بنابراین، حل این مسئله نیازمند پیش نیاز‌های بسیار مهم تر، گسترده‌تر و جدی تری است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: توافق نامه امنیتی دو کشور نقشه راه ایجاد امنیت پایدار در مرزها و زمینه ساز گسترش همکاری در سایر حوزه‌ها است.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر سمنان از وجود معتادان و هنجارشکنان برای رفاه و امنیت بیشتر شهروندان خبر داد.
اصفهان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توتنمدسازی کارگران به فنون و مهارت‌های مختلف تضمین کننده و محور امنیت شغلی این قشر است.
یزد- معاون سازمان انرژی اتمی گفت: برای توسعه فناوری هسته‌ای با هیچ کشوری سر شوخی نداریم و معتقدیم جنجال نظام سلطه در این زمینه با هدف سلب رفاه و امنیت از ملت ایران انجام می‌شود.
سردار بندی اسدی فر با بیان اینکه پلیس پیشگیری با بسیج تمام امکانات، پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است از راه اندازی قرارگاه نوروزی خبر داد.
اصلاح الگوی کشت، کشت قراردادی، راه اندازی رصدخانه و دیپلماسی غذایی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته بوده که ۳ اولویت نخست چتری برای تامین ۹۵درصدی امنیت غذایی است.
چین همواره مایل است ترویج کننده امنیت و ثبات، همکاری کننده توسعه و رفاه، و تقویت کننده اتحاد و خودسازی خاور میانه باشد. در آینده، چین به طور مستمر برای برآوردن صلح و آرامش خاور میانه خرد چینی را به اشتراک گذاشته، پیشنهادات چینی را ارائه کرده و نقش خود به عنوان کشور بزرگ مسئول را ایفا می‌کند.
دهدشت_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح اجرای طرح «کالابرگ الکترونیک» در کهگیلویه خبر داد.
آیا باید رمز‌های عبور خود را مرتبا تغییر دهید؟ این یک سوال با اهمیت است. آژانس امنیت سایبری فرانسه اخیرا دستورالعمل‌های خود را تغییر داده و اعلام کرده که تغییرات اجباری مکرر در واقع منجر به سطح پایین‌تر امنیت رمز عبور می‌شود. در نتیجه، آن نهاد توصیه نمی‌کند که کاربران دیگر نیازی به تغییر گذر واژه‌ها به طور منظم داشته باشند.
نقش‌آفرینی بانک آینده در بخش کشاورزی با هدف رفاه، رشد اقتصادی و تأمین امنیت غذایی کشور
برگمان ارزیابی کرد که اگر اوکراین به دستاورد‌های بزرگ ادامه دهد و به کریمه نزدیک شود سناریوی تهدیدات هسته‌ای بسیار جدی‌تر خواهد شد. این تحلیلگر می‌افزاید که باور دارد پوتین در آن صورت به احتمال زیاد به استفاده از تسلیحات هسته‌ای متوسل می‌شود هم چنین اگر فراخوان بسیج بخشی از ذخایر روسیه در جنگ بی‌اثر شود احتمال دارد این کار را انجام دهد.
مشهد ـ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ماده هفت قانون کار مبتنی بر «امنیت شغلی کارگران» در حال بازنگری است و در این راستا نظرات شرکای اجتماعی گرفته شده است.
در دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رئیس جمهوری اسلامی ایران بر توسعه همکاری‌های راهبردی - اقتصادی دو کشور تاکید و عنوان شد تقویت همکاری‌های منطقه‌ای بهترین راه ایجاد صلح و ثبات است.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار «علی نظری»جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان برگزار شد، پیکر پاک این شهید راه امنیت بر روی دستان قدرشناس مردم شهیدپرور در گلزار شهدای بهشت هاجر و در کنار شهدای دفاع مقدس آرمید.شهیدنظری از شهدای مدافع امنیت است که روز چهارم آبان ماه توسط اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
دبیر شورای نگهبان وحدت کلمه را نیاز ضروری امروز جهان اسلام و ایران دانست و گفت: امنیت، رشد و رفاه اقتصادی، عزت و اقتدار همه در سایه وحدت امکان پذیر است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران مرهون خون شهیدانی است که خالصانه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب جنگیدند.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر محدود سازی موقت اینترنت با هدف تأمین امنیت در کشور صورت می‌گیرد، مصداق عینی سنگربانی است.
آنچه روسیه به دنبال آن است ایجاد رهبری سیاسی جدیدی در سراسر جهان غرب است که از وضعیت موجود حمایت نمی‌کند چرا که وضعیت موجود می‌تواند روسیه را از دسترسی به سرمایه و فناوری مورد نیاز برای ایجاد امنیت و دستیابی به رفاه خود در بلند مدت بازدارد و آن کشور را منزوی می‌سازد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز ادعا کرد: «بایدن» معتقد است دیپلماسی و بازگشت به برجام بهترین راه حل است!
فیلمسازان حق دارند از امنیت سرمایه شان اطمینان حاصل کنند؛ بنابراین، انتظار می‌رود سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در این زمینه موضع گیری صریح داشته باشند و در دفاع از امنیت فیلم‌های سینمایی ورود کرده و اعلام موضع نمایند و البته اقدام‌شان نیز به اعلام موضع محدود نشود؛ رویکردی که تا حدودی می‌تواند به برقراری دوباره آرامش در فضای سینما منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ