یکی از هواداران آژاکسیو با اقدامی جالب و باورنکردنی برای گرفت امضا از کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، تلاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی از تکنیک جدیدی در گزارش دیدار بایرن مونیخ استفاده کرد.
چاشنی خلاقیت در انتخاب نوع خاصی از گیاه برای یک گلدان خاص نتیجه جالبی به همراه دارد.
با استفاده از قوطی‌های فلزی نوشابه بمب‌های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.
این تیغ یکبار مصرف با توجه به اصول طراحی اوریگامی شکل گرفته که حاصل کار استحکام و قدرت مانور بسیار عالی دارد و مهم تر آنکه استفاده از پلاستیک برای تولید تیغ یکبار مصرف را تا ۹۸ درصد کاهش می دهد.
حمزه شکیب در سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل گفت: این سمینار جهت واکاوی است تا درس‌هایی از این حادثه داشته باشیم. باید بررسی کنیم تا در چه زمینه‌هایی اشکال وجود دارد.
دانشجویان رشته مهندسی مکانیک در جشنواره‌ای دست به طراحی و تولید خودروهایی با ظاهر متفاوت کردند.
اصفهانی خاطرنشان کرد: «چرت زدن با یا بدون راهنمایی صوتی بلافاصله پس از آن در مقایسه با بیدار ماندن با خروجی خلاقانه تری مرتبط بود.»
خلاقیت یک شهروند در ایجاد تغییرات در یک دستگاه پیکان را ببینید. این عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
میلاد سرلک شب گذشته مقابل ملوان تا سوت پایان مسابقه در زمین بود.
ویدئویی از خلاقیت یک راننده وانت در قاچاق انسان را مشاهده کنید.
باشگاه بارسلونا با انتشار پوستر‌هایی جالب به استقبال مراسم اسکار ۲۰۲۳ رفت.
رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده با اشاره به مصوبه قانونی واسطه گری ازدواج گفت: پیشنهاد افتتاح خانه‌های خلاقیت و نوآوری در زمینه جمعیت را داریم.
آئین تکریم مقام زن همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیرعامل،قائم مقام مدیرعامل،معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل در بیمه سینا برگزار شد.
بریدن گوشه‌ها، کوچک کردن بخش‌ها، اختراع جایگزین‌ها؛ خانواده‌های مصری در میانه افزایش بی سابقه قیمت‌ها در زمستان سال جاری با مشاهده محدودیت‌ها خلاقیت شان را برای برآورده ساختن نیاز‌های تغذیه‌ای اعضای خانواده شان به کار می‌گیرند.
جی جی اوکوچا، اسطوره تیم ملی نیجریه، شانس زیادی برای قهرمان آفریقا در دیدار مقابل انگلستان قائل است.
جاسک - رئیس جمهور گفت: نیروی دریایی ارتش جلوه‌هایی از اقتدار، نوآوری و خلاقیت را به همراه دارد.
بازیکنان تیم ملی آمریکا که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم گرگ برهالتر به میدان می‌روند، مشخص شدند.
تیم ملی دانمارک از فهرست بازیکنانش برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی کرد.
کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی لایپیزش، بعد از آنکه گل اول تیمش را در دیدار مقابل شاختار دونتسک به ثمر رساند شادی بعد از گل خلاقانه‌ای به نمایش گذاشت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر استقبال از خلاقیت و نوآوری در تمامی موضوعات حوزه خدمات شهری گفت: تهران در بسیاری از موضوعات الگوی سایر کلانشهرهاست.
رئیس جمهور گفت: دانشگاه پیشرو باید نماد خلاقیت، نوآوری و علم افزایی باشد و در جهت رفع نیازهای کشور پیشتاز باشد و حل مسئله کند.
رئیس جمهور گفت: دانشگاه پیشرو باید نماد خلاقیت، نوآوری و علم افزایی باشد و در جهت رفع نیازهای کشور پیشتاز باشد و حل مسئله کند.
کارشناس فوتسال ایران در گفت‌وگو با ورزش سه به بررسی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا پرداخت.
فرمانده کل ارتش گفت: هنر جنگ، ترکیبی از علم، خلاقیت و حماسه است. منظور از علم همان دانش، فناوری و اطلاعات و منظور از خلاقیت، ابتکار، نوآوری، هوشمندی و میان بر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ