در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی فرانسه پیروز شد و شانس صعودش بالا رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شانس میزبانی مشترک انگلیس و ایرلند در مسابقات یورو 2028 افزایش یافت.
باشگاه صنعت نفت آبادان وضعیت ورزشگاه تختی این شهر برای میزبانی از استقلال را بهتر از گذشته کرده است.
مهاجم بلند قامت تیم ملی در دو بازی پیاپی شانس افزایش گل‌های ملی داشت.
کسب اکثریت آرای پارلمانی توسط حزب عدالت و توسعه و جریان‌های ائتلافی حامی اردوغان، احتمال پیروزی شخص او در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را افزایش داده است. قلیچدار اوغلو اگر هم بتواند اردوغان را شکست دهد باز هم با یک مانع بزرگ رو به رو خواهد بود و آنهم پارلمانی است که اکثریت آن‌را ائتلاف اردوغان و ملی‌گرا‌ها کنترل می‌کنند. تحلیلگران می‌گویند که این نتیجه هم مزیت بیشتری به اردوغان می‌دهد و باعث می‌شود که بسیاری از رای‌دهندگان از او حمایت کنند تا با یک دولت ضعیف در آینده رو به رو نشوند.
مدیر ورزشی سابق باشگاه ولفسبورگ از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان مدیر ورزشی لیورپول برخوردار است و گفته می‌شود یورگن کلوپ او را به مدیران باشگاه توصیه کرده است.
مهدی طارمی مهاجم ایران با گلزنی در دربی پورتو نه تنها شانس خود را برای کسب عنوان آقای گلی پرتغال افزایش داد بلکه در جدول گلزنان اروپا به «کریم بنزما» و «محمد صلاح» هم نزدیک شد.
پرسپوليس با پیروزی در دربی اکنون شانس قهرمانی در لیگ را افزایش داده و نمی‌خواهد این فرصت طلایی را به سادگی از دست بدهد.
النصر می تواند با پیروزی در دیدار برابر الوحده، تا حدود زیادی شانس خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دهد.
با کمک نانولوله‌های کربنی مملو از آهن، محققان نانورباتی ساختند که می‌تواند به تومور سرطانی در بیماران مبتلا به گلیوبلاستوما رود و سلول‌های سرطانی را از بین ببرد.
پیش از این گفته شد که مسابقات در ۱۶ گروه ۳ تیمی برگزار خواهد شد و احتمالا فقط یک تیم صعود می‌کند. اما حالا شانس تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.
لیورپول با کسب پیروزی 2-0 مقابل وولورهمپتون شانس کسب سهمیه خود را افزایش داد.
در شرایطی که شمس آذر تا حد زیادی شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش داده، جنگ بین دیگر مدعیان صعود دنبال می‌شود.
اهواز- تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای افزایش شانس بقا در لیگ برتر، سه شنبه با هم پیکار می‌کنند.
چالش‌های سیاسی و حقوقی رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در حال افزایش هستند حتی در حالی که برخی از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند او کماکان از حمایت زیادی در میان جمهوری خواهان برخوردار است.
تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
شانس حضور تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا افزایش یافت.
ساکرنت ارزیابی کرد که بازگشت کارلوس کی‌روش شانس ایران را برای صعود به دور دوم جام جهانی افزایش دهد.
دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.
دو نیمه تغییراتی به وجود آوردیم و جای‌گیری بازیکنان را درست کردیم. توانستیم فشار خود را افزایش دهیم و روی ضد حمله به گل رسیدیم. جبران برای تیمی که در چنین دیدارهایی گل می‌خورد، سخت است
در روز‌های اخیر نیز اخباری درباره افزایش شانس استقلال برای جذب این بازیکن منتشر شد و گفته می‌شود که مدیران باشگاه در حال پیش بردن مذاکرات با مدیران شباب الاهلی هستند تا زمینه را برای بازگشت قایدی فراهم کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان پیش‌بینی وضعیت زرد دریایی در جزایر را با مواج شدن دریا به دلیل وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی اعلام و توصیه کرد: لازم است همچنان مردم در جزیره‌های هرمز، قشم، لارک، هنگام و کیش از انجام فعالیت‌های تفریحی و شنا پرهیز کرده و برای رفت وآمد شناور‌ها به ویژه در بنادر غربی استان تمهیدات ایمنی را رعایت کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ