همراه اول قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ ایران در مسابقات جهانی حمایت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های آسیایی را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی فرنگی را تبریک گفت.
در رده بندی تیمی ایران با ۱۱۳ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان با ۱۰۸ و گرجستان با ۹۶ امتیاز دوم و سوم شدند.
با توجه به اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از 31 خرداد آغاز می‌شود، حسن رنگرز تنها برای دو روز عملکرد شاگردانش را در جام وهبی‌امره در ترکیه زیر نظر خواهد داشت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز، قهرمان شد.
شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با صعود دو نماینده ایران به فینال و قهرمانی زودهنگام ملی‌پوشان کشورمان پیگیری شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ترکیب نهایی اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.
پس از اعزام فرنگی‌کاران ایران به تورنمنت زاگرب، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با شکست میزبان رقابت‌های جهانی باکو در فینال، برای ششمین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان آن را پیروزی غرورانگیز و نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی دانست.
وزیر امور خارجه کشورمان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام جهانی باکو را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را تبریک گفت.
همراه اول قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ ایران در مسابقات جهانی حمایت می کند.
رئیس قوه قضائیه، در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جهانی اسپانیا تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم صمیمانه تشکر کرد.
در پایان مسابقات ایران با 138 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های گرجستان، ترکیه و آذربایجان به ترتیب با 101 ، 93 و 89 امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار ایستادند.
تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران عنوان قهرمانی زودهنگام رقابتهای جهانی اسپانیا را از آن خود کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی امید برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان بامداد امروز راهی کشور اسپانیا شد.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در اولین آزمون خود هدایت تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را عهده‌دار خواهد بود.
با توجه به نتایج بدست آمده در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، قهرمانی قاطع تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان مسجل شده و تیم‌های اوکراین و آذربایجان نیز برای کسب عنوان نایب قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ