تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز، قهرمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در اردن از آمادگی مطلوبی برخوردارند.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه بعنوان قهرمانی دست یافت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مسابقات جام پیروزی ترکیه و جام رحیم علی آبادی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم در پایان سه اردو شاکله تیم ملی را انتخاب کنیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی به منظور زیارت حرم مطهر امامان معصوم (ع) در کشور عراق حضور یافتند.
هر 10 فرنگی‌کار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از حضور در جام تختی که 18 و 19 اردیبهشت برگزار می‌شود، معاف شدند.
با توجه به قدرت و سابقه کشتی آزاد ایران، این نتایج در قهرمانی آسیا یک افول و افت چشمگیر است که باید در سال منتهی به المپیک پاریس زنگ خطری برای فدراسیون کشتی باشد. این در حالیست که ایران هفته گذشته در کشتی فرنگی با اختلاف بسیار فاتح قاره شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده است، توسط ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به یک مدال برنز دست پیدا کرد تا در مجموع به هفت مدال رنگارنگ برسد.
شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با صعود دو نماینده ایران به فینال و قهرمانی زودهنگام ملی‌پوشان کشورمان پیگیری شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد و ناصر علیزاده به پیروزی خود دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد به نخستین پیروزی خود دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز ۲۰ فروردین ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی کشور قزاقستان می‌شود.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز ۱۷ فروردین ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی کشور قزاقستان می‌شود.
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ترکیب نهایی اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.
طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا بعد از پایان اردوی دوم در اواخر اسفندماه نهایی و معرفی خواهد شد.
طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا بعد از پایان اردوی دوم در اواخر اسفندماه نهایی و معرفی خواهد شد.
پس از اعزام فرنگی‌کاران ایران به تورنمنت زاگرب، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
چرخه‌ انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ