احزاب مخالف در نیجریه با دیده شک و تردید به انتخابات ریاست جمهوری این کشور که اخیرا برگزار شد، می نگرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید برخی بازیکنان به دلیل مسائل مالی با پرسپولیس قرارداد نبستند.
هزینه انتقال آب بالاست به‌طوری‌که تنها بودجه اجرای طرح شیرین‌سازی و انتقال آب به یک و چهاردهم میلیارد دلار می‌رسد. با وجود این تعاریف و اسم بردن از مشکل تامین سرمایه، این انتقال، منتقدان فراوانی هم دارد و درباره آن همچنان شک و شبهه بسیار است. برخی کارشناسان معتقدند باید صنایع آب‌بر از این استان به کنار دریا منتقل شده و آب مصرفی در بخش کشاورزی هم کنترل شود.
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
هادی چوپان بدون شک یکی از برترین چهره‌های تاثیر گذار در سال 1401 بود.
قرعه کشی روز گذشته لیگ قهرمانان، شک و شبهه فراوانی در دل برخی طرفداران فوتبال ایجاد کرده است.
بدون شک فولاد هم یکی از تیم‌های پرتماشاگر لیگ برتر فوتبال ایران است.
اگر شما هم عاشق طعم فوق العاده‌ی سیب زمینی هستید با درست کردن این غذا به ما بپیوندید! سیب زمینی پنیری راه‌های مختلفی برای تهیه کردن دارد. اما در این مطلب ما به سیب زمینی پنیری ساده می‌پردازیم که همه با تهیه کردنش راحت باشند و وقت گیر نباشد.
یک اشتباه و غفلت از سوی رشید مظاهری دروازه‌بان مطمئن نیم فصل دوم پیکان برای تاوان دادن مقابل مهاجمان گل‌گهر کافی بود.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، می‌‎گوید او و لوکا مودریچ در طول این سال‌ها بارها توانایی‌های‌شان را ثابت کرده و هنوز هم در حال انجام همین کار هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بی شک حوزه پهپادی به عنوان یکی از عرصه‌های نوپدید در عرصه تسلیحاتی و مهمترین نیاز و ضرورت آینده است.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی المسیره گفت که عاملان حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان پاسخ مناسب را دریافت خواهند کرد و پشیمان خواهند شد.
شک او با پرسش اینکه «چه کسی برای صبحانه به خانه ما می آید و مربا می خورد؟» چند برابر شد.
سخنگوی وزارت امور خارج.ه روسیه امروز تصریح کرد: پایداری سازش میان بلگراد و پریشتینا تحت ضمانت‌های غرب شک برانگیز است.
گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.
سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که بدون شک، عملیات نظامی ویژه در اوکراین با موفقیت به پایان خواهد رسید و در این ارتباط هیچ شک و تردیدی نیست.
نیمار در جریان دادگاه پرونده انتقالش به بارسلونا در سال 2013 به سوالات دادستان پاسخ داده است.
ویرژیل فن‌دایک می‌‌گوید لیورپول روزهای بد فعلی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به تیمی پرقدرت تبدیل خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون بانک مرکزی بدون شک منجر به تحکیم اقتدار بانک مرکزی می‌شود و ظرفیت نظارتی در شبکه بانکی را افزایش می‌دهد.
انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد قصد دارد امسال تابستان یک دروازه‌بان به خدمت بگیرد جایگاه داوید دخیا در ترکیب اصلی اریک تن‌هاخ را با شک و شبهه مواجه کرده است.
بدون شک از دیدار نفت مسجد سلیمان – مس کرمان می توان به عنوان یکی از بازی های زیبای هفته نخست یاد کرد به این خاطر که 5 گل داشت و سهم شاگردان رضا مهاجری 3 گل بود.
تیم فوتبال استقلال تا پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی دیگر انجام می‌دهد.
طوفان توئیتری علیه ستاره ایرانی شکل گرفته و طارمی باز هم به تمارض متهم شد! هواداران اسپورتینگ لیسبون در فضای مجازی به شدت از طارمی انتقاد کردند و طوفان توییتری راه انداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ